• Aangezien niemand meer meedoet aan de wedstrijd, stop ik hem hierbij.
    (En willen jullie voortaan even nadenken voor je aan een wedstrijd deelneemt? Het is namelijk heel vervelend dat ik best wel veel tijd heb gestoken in het maken van een wedstrijd, en dat uiteindelijk niemand tijd steekt in het maken van een foto.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:35 ]


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Jammer... Nouja, heb ik misschien nog wel kans om te winnen...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Awesome dat je het nu al nagekeken hebt!! Maar even een vraagje... Wat is de tussenstand tot nu toe??


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ik en dirtypaws zitten op 1 lijn, lol :3.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik en dirtypaws zitten op 1 lijn, lol :3.

    De vorige keer was ik niet creatief genoeg, dus ik had meteen bedacht dat ik geen mensenoog zou doen :p


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Heeft weerspiegeling ook iets te maken met schaduws??


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Theep schreef:
    Heeft weerspiegeling ook iets te maken met schaduws??


    Ik wil wel dat je schaduwkunst blijft gebruiken. Zoek maar even op google afbeeldingen naar 'schaduwkunst' en dan heb je meteen wat inspiratie!(Y)


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Awh, ik ben weer te laat met inschrijveen ):


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Awh, ik ben weer te laat met inschrijveen ):

    Jammer... Dat had ik dus ook altijd... En toen dacht ik:
    Dan maak ik zelf wel een wedstrijd! :)


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Oh. Dat gaat dus niet meer lukken.
    Onwijs druk gehad, zal kijken of het vanavond nog lukt, maar anders is het pech.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    Oh. Dat gaat dus niet meer lukken.
    Onwijs druk gehad, zal kijken of het vanavond nog lukt, maar anders is het pech.

    Ik hoop dat het je gaat lukken!!
    Misschien heb je morgen nog tijd?


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    BeFreeLikeMe schreef:
    (...)
    Ik hoop dat het je gaat lukken!!
    Misschien heb je morgen nog tijd?

    Morgenavond misschien. Overdag sowieso niet, heb tot een uur of 4/half5 stage.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    OH Shit!!! Sorry, ik was het helemaal vergeten... Ik zat gisteren nog van, ik moet nog even snel een foto proberen te maken, maar ik vergeet dingen nogal snel, en ja, toen ben ik het dus vergeten... Sorry, echt waar...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Jammer dat je hem helemaal hebt gestopt.
    Ik wilde er echt aan meedoen maar ik had het onverwacht behoorlijk druk de laatste tijd.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran