• Aangezien niemand meer meedoet aan de wedstrijd, stop ik hem hierbij.
    (En willen jullie voortaan even nadenken voor je aan een wedstrijd deelneemt? Het is namelijk heel vervelend dat ik best wel veel tijd heb gestoken in het maken van een wedstrijd, en dat uiteindelijk niemand tijd steekt in het maken van een foto.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:35 ]


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Eerlijk gezegd vind ik de opdracht ook niet echt leuk, sinds je hem helemaal moet bewerken. Nou hoe dan ook, ik schrijf me uit. Ik heb trouwens veel belangrijkere dingen te doen vandaag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aragog schreef:
    (...)
    Eh, nee? ._. Ik kan niet voorspellen dat ik koppijn en keelpijn zou krijgen?
    Nou, bij deze. Ik schrijf me uit.

    Als je dan echt zo graag uitstel wilt mag het van me... Maar weet je zeker dat je je morgen beter voelt? Want als jij uitstel hebt... Betekent dat ook dat de anderen langer moeten wachten op de uitslag.


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    BeFreeLikeMe schreef:
    (...)
    Als je dan echt zo graag uitstel wilt mag het van me... Maar weet je zeker dat je je morgen beter voelt? Want als jij uitstel hebt... Betekent dat ook dat de anderen langer moeten wachten op de uitslag.

    Weet ik niet. Ik ben niet helderziend. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pyromancer schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik de opdracht ook niet echt leuk, sinds je hem helemaal moet bewerken. Nou hoe dan ook, ik schrijf me uit. Ik heb trouwens veel belangrijkere dingen te doen vandaag.

    Ik moet je vertellen... Opdracht 3 is echt een stuk leuker! Hier al vast een voorbeeld:
    Het heet schaduwkunst


    Ik verwacht natuurlijk niet dat het zo mooi gaat worden (dat is mij ook niet gelukt!) Maar het is wel heel leuk om te doen!


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Aragog schreef:
    (...)
    Weet ik niet. Ik ben niet helderziend. :')

    Oke... Je krijgt uitstel tot morgen 20:00


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    BeFreeLikeMe schreef:
    (...)
    Oke... Je krijgt uitstel tot morgen 20:00

    Hoeft niet, schrijf me maar uit. Ik weet niet of ik me dan beter voel en ik heb morgen ook gewoon school, te weinig tijd dus.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb echt geen tijd meer. Sorry. Schrijf me gewoon maar uit, want anders ben ik toch maar een last.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    >Pyromancer
    Kan ik jou meteen ook wegstrepen of wat?


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Nou,zo houden we ook niemand meer over :x
    Ik wil niet vervelend zijn, maar ik geloof trouwens niet dat die ogen van het voorbeeld met picmonkey zijn bewerkt. Anders mag jij mij uitleggen waarje die bloemen uit de eerste foto hebt gevonden.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    Nou,zo houden we ook niemand meer over :x
    Ik wil niet vervelend zijn, maar ik geloof trouwens niet dat die ogen van het voorbeeld met picmonkey zijn bewerkt. Anders mag jij mij uitleggen waarje die bloemen uit de eerste foto hebt gevonden.


    Ik heb die foto's wel met picmonkey bewerkt.
    Je moet naar texture gaan, en dan: upload my texture.



    Dan kies je bijvoorbeeld een plaatje van bloemen dat al in je computer zit, dan krijg je dit:



    Dan druk je op het kwastje naast fade. Je krijgt dan een paneel met een eraser. Daarmee kan je de stukken waar je geen bloemen wilt weg halen. In het geval van het oog het oogwit, in dit geval de hele kat:



    Ik heb het nu een beetje slordig gedaan omdat ik niet veel tijd had, maar ik hoop dat je er wat aan hebt! :)


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Dirtypaws schreef:
    Nou,zo houden we ook niemand meer over :x
    Ik wil niet vervelend zijn, maar ik geloof trouwens niet dat die ogen van het voorbeeld met picmonkey zijn bewerkt. Anders mag jij mij uitleggen waarje die bloemen uit de eerste foto hebt gevonden.


    Ik heb die foto's wel met picmonkey bewerkt.
    Je moet naar texture gaan, en dan: upload my texture.



    Dan kies je bijvoorbeeld een plaatje van bloemen dat al in je computer zit, dan krijg je dit:



    Dan druk je op het kwastje naast fade. Je krijgt dan een paneel met een eraser. Daarmee kan je de stukken waar je geen bloemen wilt weg halen. In het geval van het oog het oogwit, in dit geval de hele kat:



    Ik heb het nu een beetje slordig gedaan omdat ik niet veel tijd had, maar ik hoop dat je er wat aan hebt! :)


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Dubbelpost :p
    Maar erg bedankt voor de uitleg ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    Dubbelpost :p
    Maar erg bedankt voor de uitleg ^^

    Ja.. Ik zag al dat het een dubbelpost was... Weet niet hoe dat kon... Ook precies op dezelfde tijd :P


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Zijn er nou siriusly nog maar 4 mensen over??


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Theep schreef:
    Zijn er nou siriusly nog maar 4 mensen over??

    Ja...(huil)


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.