• Aangezien niemand meer meedoet aan de wedstrijd, stop ik hem hierbij.
    (En willen jullie voortaan even nadenken voor je aan een wedstrijd deelneemt? Het is namelijk heel vervelend dat ik best wel veel tijd heb gestoken in het maken van een wedstrijd, en dat uiteindelijk niemand tijd steekt in het maken van een foto.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:35 ]


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    yay (:
    Ben ook erg benieuwd!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb de story in het topic vermeld!


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Verkeerde link. :3

    Melding: Je kunt alleen aan je eigen stories werken!

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 21:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Verkeerde link. :3

    Melding: Je kunt alleen aan je eigen stories werken!


    Sorry! Ik heb het veranderd! :3


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Opdracht 1 is nagekeken!
    Jullie kunnen beginnen met opdracht 2!


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Wow, ik ben echt vet blij met mijn cijfer! =O
    En ik heb al een idee voor de tweede opdracht ^^


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Wow, ik ben echt vet blij met mijn cijfer! =O
    En ik heb al een idee voor de tweede opdracht ^^


    Fijn! Ik ben benieuwd!
    Ikzelf kreeg ook meteen inspiratie met dit onderwerp :Y)


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Ik ben echt heel blij met mijn cijfer^^ Ik ga echt heel hard nadenken over opdracht twee


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Ik ben echt heel blij met mijn cijfer^^ Ik ga echt heel hard nadenken over opdracht twee


    Fijn om te horen!
    Met opdracht 2 is veel creatiefs te doen! En nog even een tip:
    Kijk op picmonkey.com naar de effecten... Er zijn er veel waar je iets leuks mee kunt doen!


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Ik ben heel blij met mijn cijfer, maar in de beoordeling heb je niet uitgelegd waarom ik 1,4 punten mis. Ik zou graag mijn minpunten willen weten voor de volgende opdrachten. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoi mensen!
    Ik heb mijn naam veranderd in: BeFreeLikeMe
    Zodat jullie het weten, en er geen verwarring ontstaat!


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Aragog schreef:
    Ik ben heel blij met mijn cijfer, maar in de beoordeling heb je niet uitgelegd waarom ik 1,4 punten mis. Ik zou graag mijn minpunten willen weten voor de volgende opdrachten. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)


    Had ik niet al geantwoord op je vraag? (vast vergeten te sturen!)
    Ik vind het altijd heel moeilijk om de minpunten van een foto te beschrijven... Soms is het heel duidelijk te zien, en soms is er gewoon iets wat je dwars zit maar je weet niet zo goed wat...:S
    Maar ik zal bij de volgende opdracht proberen mijn beoordelingen wat uitgebreider te schrijven!:$


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Wat fijn dat ik redelijk wat punten mis door iets dat we beiden niet weten..? :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Wat fijn dat ik redelijk wat punten mis door iets dat we beiden niet weten..? :')


    Ach, beter pluspunten dan minpunten


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.