• Aangezien niemand meer meedoet aan de wedstrijd, stop ik hem hierbij.
    (En willen jullie voortaan even nadenken voor je aan een wedstrijd deelneemt? Het is namelijk heel vervelend dat ik best wel veel tijd heb gestoken in het maken van een wedstrijd, en dat uiteindelijk niemand tijd steekt in het maken van een foto.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:35 ]


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    BeFreeLikeMe schreef:
    (...)

    Ach, beter pluspunten dan minpunten

    Dat klopt, en ik ben er ook heel blij mee, hoor. Ik vind het wel jammer dat ik punten heb gemist door iets dat ik niet weet wat, want dan kan ik dat bij mijn volgende opdracht niet verbeteren, snap je?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Huh. ik dacht dat 17 sept. de uiterste inleverdatum was?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Nee... Er stond altijd al 16 September:X


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    BeFreeLikeMe schreef:
    Nee... Er stond altijd al 16 September:X

    Oh...Dan moet ik opschieten ><
    Maar mijn oog werkt niet mee :c


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik kan nog niet eens deftig een oog trekken met een nikon of canon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vandaag moet opdracht 2 ingeleverd worden!
    Als ik van Invaesion, Pyromancer, Mockingjays en Xian niks binnenkrijg liggen ze automatisch uit het spel!
    Als ik van de rest niks binnenkrijg krijg je automatisch een 4,0!


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Kan ik alsjeblieft uitstel krijgen? :'D
    Ik ben gisteren naar het pleinfeest gegaan [Lelystad, met Racoon, Chef'Special, en Gers Pardoel] maar ik voel me nu dus echt bagger. :'D Keelpijn, koppijn.. ugh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Kan ik alsjeblieft uitstel krijgen? :'D
    Ik ben gisteren naar het pleinfeest gegaan [Lelystad, met Racoon, Chef'Special, en Gers Pardoel] maar ik voel me nu dus echt bagger. :'D Keelpijn, koppijn.. ugh.

    Sorry... Maar ik kan geen uitstel geven... Want zodra ik jou uitstel geef weet ik zeker dat de rest dat ook wil...
    En had je niet al een beetje kunnen bedenken dat je na zo'n feest helemaal dood op zou zijn?
    Nogmaals sorry... Maar ik geef echt geen uitstel bij deze opdracht...


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Hey, dit is een foto van een oog die ik op internet heb gevonden en ik wou hem even showen...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ik schrijf mij uit. Deze opdracht is bijna onmogelijk. Die voorbeelden die jij geeft zijn puur photoshop, dus zoiets kan ik onmogelijk vastleggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Ik schrijf mij uit. Deze opdracht is bijna onmogelijk. Die voorbeelden die jij geeft zijn puur photoshop, dus zoiets kan ik onmogelijk vastleggen.

    Niks is onmogelijk... Picmonkey.com is makkelijk te gebruiken! En het is gewoon via internet dus het lukt je echt wel!


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Ik heb mijn foto's ook gewoon met picmonkey gemaakt


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Moet je wel eerst nog een oog kunnen vastleggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    BeFreeLikeMe schreef:
    (...)
    Sorry... Maar ik kan geen uitstel geven... Want zodra ik jou uitstel geef weet ik zeker dat de rest dat ook wil...
    En had je niet al een beetje kunnen bedenken dat je na zo'n feest helemaal dood op zou zijn?
    Nogmaals sorry... Maar ik geef echt geen uitstel bij deze opdracht...

    Eh, nee? ._. Ik kan niet voorspellen dat ik koppijn en keelpijn zou krijgen?
    Nou, bij deze. Ik schrijf me uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pyromancer schreef:
    Moet je wel eerst nog een oog kunnen vastleggen.

    Ik weet zeker dat je een goede foto kan maken, probeer het in ieder geval. Jij bent volgens mij de enige die er mee zit... Maar ik weet echt wel dat het je gaat lukken (Ik dacht dat ik een makkelijke opdracht had bedacht!:S)


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.