• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topicssssss]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [maaainnnn topics!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Thanks Deem ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wow hell yeah, Leslie GOT IT!!!!]

    Marcell/Man
    "Goed" Zeg ik emotieloos, als de man die ik moet spelen. Maar dat begrijpt ze vast wel. Ik loop rustig en vooral heel stil met haar door de bekende ruimte, hoewel ik er niet vaak mét iemand loop. Dat maakt nog niet dat ik de weg niet ken. En dat ik geen plek in gedachten heb. Ik loop een deur door, met codes, en wacht tot Leslie er ook is voor ik hem weer sluit. De klik waarmee de deur op slot valt is nog het hardst wat er te horen valt. Vervolgens loop ik weer verder, via trappen omdat Leslie de lift eng zal vinden, naar boven, om uiteindelijk uit te komen bij een redelijk klein, onbewaakt kamertje. Maar de kamer is overduidelijk groter als de cel waar Leslie in zat en er zit veel meer licht en uitzicht in. Veel meer. Ik draai me naar haar om. We zijn in een privéruimte van 'de mannen', in een privékamertje van mij. Waar opzich niks ligt, maar waar ik wel eens kan slapen mocht dat nodig zijn. Ongeveer een halve wand is een raam met uitzicht op allemaal sneeuw en in de verte bergen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Alsjeblieef Jaims :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora wist waar Julio mee worstelden, wist wat hem dwars zat en wist over de tweestrijd die op dit moment in zijn lichaam en geest speelden. Maar echter, wist ze precies hoe ze hem over moest halen hem te laten zien dat ze er helemaal niet mee zat. Zachtjes en heel heel heel voorzichtig duwde Eleadora Julio tegen de muur, nou ja, ze hield afstand tussen de muur en zijn rug. Eleadora liet haar handen uit zijn nek glijden strelend over de biceps van zijn armenn omhoog en naar beneden, terwijl ze zachtjes en plagend in zijn onderlip beet. Zachtjes liet Eleadora een van haar handen over Julio zijn borstkast glijden, doormiddel van het zelfde ritueel als van zijn armen, terwijl haar lippen elk stukje huid van zijn nek en hals verkenden.

    [Mwuhaha, ik ben klaar met hw ^^ en no thnx (: ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Leslie en Marcell moeten iets krijgen! Whahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Het enige wat ik kan doen is hem volgen omdat hij me anders toch wel zo inhaalt als ik ren, hij waarschijnlijk zijn verdovingspistooltje nog bij zich heeft en aangezien ik het beloofd heb, doe ik het niet. We lopen een paar trappen op, na een deur door met codes heen te zijn gegaan. Ik vraag me af of hij er aan denkt dat ik niet met de lift wil, omdat die klein is. Of dat hij gewoon altijd de trap neemt. Ik zag namelijk een lift. We komen uiteindelijk aan in een kamer. Ik kijk gelijk om me heen en neem heel de ruimte in me op. Redelijk.. klein. Ik word er zenuwachtig van. Ik oriënteer me, en kijk wat er achter me is. Ik moet namelijk weten wat er in me rug bevind. Bob draait zich om naar mij, ik kijk hem aan. Ik ben zenuwachtig door de grootte van de ruimte. Niet echt bang, maar niet op mijn gemak. Ik blijf zwijgen in eerste instantie, maar daarna zeg ik, 'Je wilt praten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hahahahha no way :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Misschien kent Eleadora me te goed. Misschien kan ze mijn gedachten lezen. Misschien ben ik nu heel makkelijk te lezen omdat ik zwakker ben. Misschien ook niet. Hoe dan ook, Eleadora lijkt te weten waar ik mee zit en lijkt haast wel te schreeuwen om meer reactie van mij uit, lijkt te willen dat ik mijn angst voor wat ik haar aandoe opzij zet en me overgeef aan mijn gevoel.. Hoewel ze natuurlijk alleen maar kan gokken of dat gevoel er is. Nou, dat is er! Ze streelt over mijn armen, mijn borstkast, beroert mijn nek en hals met haar lippen.. Ik maak een zacht geluidje. "Weet je het zeker?" Zeg ik zacht. Ze is me gek aan het maken. En weet precies hoe ze dat moet doen. Maar zo makkelijk krijgt ze me niet om. Ik wéét nog precies hoe overtuigd ze klonk toen we dit de vorige keer deden, en verder gingen, hoe vaak ik het vroeg na haar verkrachting.. Maar ik wéét ook nog hoeveel pijn ze onder de douche had, hoe het zwart wegspoelde..

    [Bwehh, ik niet XD Werk te sloom XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahaha, geniaal XD Als je -toekomstige- vriendje je eerst helemaal kapot moet maken voor hij uiteindelijk.. NO WAY! En btw, als je zijn verhaal kent denk je er wel anders over ^^]

    Marcell/Man
    "Ja" Ik twijfel. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Het is niet dat ik echt wilde praten.. Maar ook weer wel. Ik moet tenslotte op haar letten, haar hier houden, maar wil haar niet zo martelen door haar terug in de cel te stoppen. Ze was zo bang.. De angst die in haar ogen stond vergeet ik niet meer. Dat heb IK gedaan. Een onzichtbare rilling trekt door me heen en dan kijk ik weer naar Leslie. Ze lijkt nog niet echt op haar gemak. Maar ik weet niet of dat door de grootte van de ruimte, of door de ruimte zelf komt. "Of eigenlijk wilde ik gewoon een tussenweg tussen mijn werk en mijn wil volgen" Ze weet nu toch al dat ik hier niet wil werken..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk eerst naar hem maar sla dan mijn ogen neer. Ik ga gewoon op de grond zitten, ik heb geen zin om te staan. Ik haal mijn schouders op. 'Dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat je medelijden met me hebt omdat ik doodsbang ben in kleine ruimtes en je toch niet wilt dat je je werk niet helemaal niet doet, dus me maar hier weet ik veel waar houd?' zeg ik. Op sommige momenten in de zin word ik boos. Op het punt medelijden en doodsbang. Ik HAAT medelijden. Ik heb het zat gekregen toen papa dood was gegaan. Veel denken dat het een ongeluk is geweest, ik weet dat het niet zo is. Zelfmoord. Gedood door de maatschappij. Ik slik een keer. Ik kijk nog steeds naar de grond. Ik had geen zwakte moeten tonen. Niet moeten laten zien dat ik doodsbang ben voor naalden en kleine ruimtes. Zwak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora haalde haar lippen van de huid in Julio zijn nek waarna ze hem aankeek met de rode roze blosjes op haar wangen en de onschuldige blik in haar ogen gepaard met een klein en verlegen glimlachje op haar lippen. Ze knikte, langzaam maar zeker. "Ja" fluisterden ze zachtjes met een lichte golf van overtuiging in haar stem. Die verkrachting mocht zich niet tussen haar en Julio wringen. Zachtjes beet ze op haar onderlip waarna ze een kus op zijn lippen drukten en haar lippen weer over de huid in zijn nek liet strijken, strelend over elke centimeter. Terwijl ze zachtjes maar toch ook ruw door zijn haren en over zijn schouders wreef.

    {Mwuhaha, ik had de helft overgeslagen XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Marcell/Man
    "Nee.." Ik twijfel opnieuw. "Dit is niet helemaal alleen om jou. Maar.." Maar wat? Heeft ze gelijk en doe ik dit uit medelijden? Misschien een klein deeltje. Maar er is één ander overheersend gevoel als ik haar daar zou laten zitten. En ik weet ook precies welk gevoel. Schuldgevoel. Ik voel me schuldig als ik haar daar laat zitten, hoewel het mijn werk is. Mijn enige werk, de enige plek waar ik kan werken.. En de enige plek om mijn leventje te behouden, om op sommige momenten toch nog gelukkig te zijn. "Maar het is wel een heel, heel klein beetje waar"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Julio Martinéz
    Eleadora klinkt overtuigd, maar geeft me geen tijd om na te denken. Ze gaat meteen verder waar ze net gebleven was, en.. Het is niet dat ik het niet wil, maar ik ben doodsbang -dat geef ik eerlijk toe- om haar weer zo'n pijn te doen. Van die pijn die achteraf pas pijn doet, terwijl je op het moment zelf zo graag.. Ik duw haar heel zacht van me af. "Weet je nog wat je onder de douche voelde? Je moet dit niet uit woede op die mannen doen" Fluister ik, mijn hand onder haar kin, haar lippen op een centimeter van de mijne. Mijn ogen die haar blik zoeken en vinden, terwijl ik vragend kijk, doordringend, maar ook lichtelijk verlangend. Dat gevoel verdwijnt echt niet zomaar.


    Stop acting normal. It gets bored.