• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {MAIIIIN TOPICS}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'Ik wist niet eens dat demonen bestonden en ik zou die kennis gehad hebben als ik familie had gehad of een leraar.' zeg ik en blijf glimlachen. Ik laat me niet kapot maken door een fucking demon die niet wil antwoorden.

    Nick || Demon
    'Hmmm.. Dat kan inderdaad tegenwerken' Andwoord ik nonchaland, ik was niet vanplan lief te doen tegen iedereen.


    Don't be like the rest of them, darling

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!


    MAINNN TOPICS!

    Leslie Day
    Ik sta met de kaart in mijn hand. Wat moet ik hier nou mee doen? Moet ik het aannemen... Ik kan het niet. Ik kan dat soort dingen gewoon niet aannemen. En hij weet toch niet gelijk of ik het wel of niet gebruikt heb. Ik loop een winkel binnen en zie daar gelijk een leuk blauw jurkje. Normaal ben ik niet zo erg van de jurkjes. Maar deze is wel erg gaaf, ik ga hem passen en gelukkig past hij goed. Surprise voor Jake vanavond. Ik kijk verder en kom dan ook leuke ballerina's tegen, zilveren. Ook leuk. Ik pas ze en loop dan met het jurkje en de ballerina's naar de kassa. Ik betaal met mijn eigen geld. De creditcard van Jake heb ik veilig weggestopt. Dan loop ik de winkel weer uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah Dillens
    Ik rol met mijn ogen 'Don't ya think.' mompel ik en bijt even mijn tanden op elkaar. 'Nou ik snap het niet. Ik mocht je niet porren of het was beter dat ik dat niet deed en toch deed ik het en er is niets gebeurt.' merk ik op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik koop pasta, spaghettisaus, vlees en groenten. Dan loop ik naar de chips en aperitieven. Ik koop flessen wijn en kaarsen. Ik zie rozenblaadjes liggen en neem er ook nog wat mee. Ik koop nog wat spullen en loop weer naar buiten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie Jake ook weer naar buiten lopen, 'Hee,' zeg ik met een glimlach. 'Ben ik nou zo langzaam?' hoewel het ook tijd kost om te passen en af te rekenen etc. 'Of ben jij nou zo snel? Ik denk dat laatste.' ik glimlach en loop naar hem toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Het laatste inderdaad.' glimlach ik. 'Nou wat wil je doen? Hier nog wat blijven of terug naar huis.' ik kus haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kust me zachtjes en even kus ik hem terug. Dan zeg ik tegen zijn lippen, 'Kies jij maar, het is niet alleen voor mij dit alles,' en ik druk nog een kusje op zijn lippen waarna ik hem aankijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Laten we naar huis gaan, dan kan ik koken en jij kijken hoe ik kook.' lach ik en kus haar zachtjes weer. Ik pak haar hand vast en loop met haar naar de fietsen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 17:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Weet je Lize, ze zijn met de fiets :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet even eten, kom dadelijk nog even terug :3 want daarna moet ik naar musicalles ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {MAIIIIN TOPICS}


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [O ik moet gaan nu, heb al gegeten ^^ tenminste. Moet me gaan omkleden en spullen pakken. Ik ben om half 8 klaar met musicalles. En dan naar huis, dus ik zie jullie na die tijd ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik glimlach en als we bij de fietsen zijn laat ik Jake zijn hand los en open het slot van mijn fiets. Het tasje waar mijn jurkje en schoenen inzitten hang ik aan mijn stuur. Dan herinner ik me dat ik Jake's kaart heb. Ik pak hem en geef hem aan Jake terug. 'Hier is die weer,' zeg ik dan. En ik stap op mijn fiets.

    [Nu moet ik echt gaan ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    Ik rol met mijn ogen 'Don't ya think.' mompel ik en bijt even mijn tanden op elkaar. 'Nou ik snap het niet. Ik mocht je niet porren of het was beter dat ik dat niet deed en toch deed ik het en er is niets gebeurt.' merk ik op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'