• hey iedereen
    vorig in de 1ste had ik een heel leuk jaar en ik maakte nieuwe vrienden
    in de 2de lieten mijn vriendinnen me vallen terwijl ik ze heel hard nodig had
    ik heb toen het hele jaar me kut gevoeld en het 3de jaar ook. toen maakte ik nieuwe vrienden (alleeen niet in de klas) en de schoolhad beloofd dat ik bij hen kwam. maar nu zitten zij bij elkaar en ik bij niemand. ik wil dus echt niet naar school want ik wil niet nog een kutjaar. herkent iemand dit? wat hebben jullie gedaan?


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Ik herken het, heb er gewoon het beste van gemaakt en nieuwe vrienden gemaakt die veel beter zijn dan de oude :'D Ga er gewoon heen met een positieve instelling en mensen zullen je echt wel mogen. Good luck!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vraag of je overgeplaatst mag worden naar de klas van je vrienden?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik herken het, maar toen ben ik gaan zeiken bij de decaan. xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    ik ken het. ik had het twee jaar geleden ook, het jaar daarna werd beter. Nu zit ik weer met hetzelfde probleem.


    -

    Stuur mailtje naar school, met de vraag of je overgeplaatst mag worden. Dat is bij mij ook gelukt dit jaar c:
    En je kan het mailtje altijd nog dramatisch maken.

    Ik zit voor de tweede keer (in twee jaar op rij) in een klas zonder vriendinnen en vol irritante kinderen. En ik mag ook niet wisselen, maar weet er weer het beste van te maken.
    Maar dit geeft jou de kans om nieuwe vrienden te maken.


    Take risks and conquer your fears.

    Fidelius schreef:
    Ik herken het, maar toen ben ik gaan zeiken bij de decaan. xD


    Haha, echt droog jij!


    Life is full of fake people

    Istilmiste schreef:
    Vraag of je overgeplaatst mag worden naar de klas van je vrienden?


    26 - 02 - '16

    Ja, dat ken ik. Ik moest vorig jaar mijn jaar overdoen en een vriendin van mij ook dus ik vroeg of ze ons in dezelfde klas wouden zetten omdat ik anders niemand zou kennen. They didn't, but it worked out just fine


    None but ourselves can free our minds.

    Istilmiste schreef:
    Vraag of je overgeplaatst mag worden naar de klas van je vrienden?


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Istilmiste schreef:
    Vraag of je overgeplaatst mag worden naar de klas van je vrienden?

    Dit. Stuur zo veel mogelijk mensen (die je misschien echt kunnen helpen) een mailtje, leg de situatie uit en misschien kan je nog overgeplaatst worden. Ik zou het wel snel regelen als ik jou was, het lijkt me handiger als je overgeplaatst word voor school begint of anders in de eerste week, ipv na 4 weken. [: Succes!

    Istilmiste schreef:
    Vraag of je overgeplaatst mag worden naar de klas van je vrienden?


    I'm just beautiful me.

    Istilmiste schreef:
    Vraag of je overgeplaatst mag worden naar de klas van je vrienden?

    Nou, ik ga nu naar de 3e (ben vandaag boeken wezen ophalen, het zijn er zooooh veel Ö). Het eerste jaar maakte ik heel snel vriendinnen. Het waren er 2, en ik een een van hun hadden de heletijd ruzie om de andere, XD Vrij dom. In het tweede jaar ging ik naar een andere klas dan hun, en iedereen appart. Dat vond ik niet zo leuk. In mijn nieuwe klas maakte ik dan ook geen vriendinnen. Maar bij een keuze vak had ik wel nieuwe vriendinnen.
    Zit ik nu mijn hele middelbare te vertellen.... *fronst*
    Op de basis-school ligt mijn probleem. Ik heb daar nooit vrienden gehad, en als ik er even een had werdt het altijd ruzie, alle jaren die ik daar zat. Het was dus niet zo leuk. Vrij kut, eigenlijk. Moet je voorstellen hoe blij ik was dat ik naar de middelbare ging en vriendinnen maakte!
    Ik vind het erg voor je van je vriendinnen, ik hoop dat het snel beter gaat en jij ook naast een van hen kan komen te mogen zitten.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    omg.. lang verhaal... O_O


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.