• Ik heb al een tijdje last van dingen die door mijn hoofdspoken. Dan krijg ik zo'n zin in mijn hoofd: Als ik eerder bij de lantaarnpaal ben dan die andere fietser dan gebeurd er niks. Anders.. Vaak dan denk ik even; dan ga ik dood, maar dan schud ik mijn hoofd en dan denk ik opnieuw Anders.. dan moet ik mijzelf slaan.

    Het is niet erg duidelijk, maar ik krijg het elke dag, en dan denk ik serieus ook echt dat ik dan dood ga. Ik word dan helemaal nerveus. Snappen jullie het? ja, Wat moet ik doen?


    EGYPTIAN GOD

    heb jij DwangNeurvose ofzo iets?ik denk somss zo vn : ik moet dt beeld 2 keer met mijn linke pink aanraken en mijn rechte pink ook anders geen eten of anders gebeurt er wat..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Daar heb ik vroeger ook last van gehad.
    Ik negeerde het en toen is het steeds geminderd en nu heb ik er amper last van..

    Als het niet ophoudt en het word erger zou ik er eens over praten met je ouders. :]


    Let the Night embrace you

    xBabyxFacex schreef:
    heb jij DwangNeurvose ofzo iets?ik denk somss zo vn : ik moet dt beeld 2 keer met mijn linke pink aanraken en mijn rechte pink ook anders geen eten of anders gebeurt er wat..
    Ik heb geen idee. Ik heb er wel eens over gelezen, want een meisje vroeg ook of ze dat had. Maar ze zeiden dat het pas een echte DwangNeurvose was als je leven eronder lijd. En dat weet ik juist precies niet.


    EGYPTIAN GOD

    Meadow schreef:
    Daar heb ik vroeger ook last van gehad.
    Ik negeerde het en toen is het steeds geminderd en nu heb ik er amper last van..

    Als het niet ophoudt en het word erger zou ik er eens over praten met je ouders. :]
    Volgens mij is het juist erger geworden :x. Nu was het ook op vakantie. Ik zei 'trusten' tegen mijn broer en zus. Ze zeiden even niks terug, en toen dacht ik dat ik dan geen fijne nacht zou krijgen. Toen heb ik eentje ook echt aangestoten: hé, welterusten!


    EGYPTIAN GOD

    Ik doe dat voor de grap wel eens :Y)
    Dat "als ik eerder bij die boom ben dan de auto die van achteren komt.." blabla :p


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jersey schreef:
    Ik doe dat voor de grap wel eens :Y)
    Dat "als ik eerder bij die boom ben dan de auto die van achteren komt.." blabla :p
    Maar het is niet zo grappig als het echt is .


    EGYPTIAN GOD

    Dat heb ik ook wel, dat is heel normaal. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat heb ik ook wel eens, maar niet echt heel erg. Dan denk ik bv. 'ik moet dit binnen één minuut gedaan hebben anders...' Soms moet ik hier wel aan toegeven, maar ik doe het ook vaak niet, omdat ik anders bang ben dat het erger wordt. Je moet er gewoon niet aan toegeven, dan vermindert het wel.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 12:45 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik heb dat soms ook. (:
    alleen eerst had ik het heel erg, maar nu is het heel af en toe.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Radiance schreef:
    Dat heb ik ook wel eens, maar niet echt heel erg. Dan denk ik bv. 'ik moet dit binnen één minuut gedaan hebben anders...' Soms moet ik hier wel aan toegeven, maar ik doe het ook vaak niet, omdat ik anders bang ben dat het erger wordt. Je moet er gewoon niet aan toegeven, dan vermindert het wel.
    tjaa.. dan denk ik er steeds aan en dan word ik; wat ik al zei, nerveus. ik kan er eigenlijk niet zoveel tegen doen denk ik.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dit hebben duizende tieners. Bij de meeste gaat het verminderen of zelfs helemaal weg. Als het blijf zal ik naar dokter gaan maar dat zou ik pas doen na een tijdje.

    haha, dat heb ik ook weleens ik moet sneller dan de trein voorbij die lantaarnpaal zijn want dan kan ik mijn straat in fietsen en raakt hij me niet,,heel stom eigenlijk..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Noukelplopx3 schreef:
    (...) tjaa.. dan denk ik er steeds aan en dan word ik; wat ik al zei, nerveus. ik kan er eigenlijk niet zoveel tegen doen denk ik.


    Probeer als je zo'n gedachte krijgt het meteen af te kappen. Als je merkt dat je zoiets begint te denken, niet verder ermee gaan.

    En probeer veel afleidende dingen te doen, zodat je het (grotendeels) vergeet. Als het lang blijft en echt erger wordt, zou ik wel naar je ouders en/of dokter ermee gaan =).

    Die gedachtes zijn natuurlijk onzin, dat weet je zelf ook wel, maar ik begrijp dat je het gaat geloven puur omdat je bang bent dat er anders écht iets ergs gebeur =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Als dit heel vaak gebeurt, heb jij denk ik dwangneurose.
    Ga eens langs de huisarts. ;)


    ok

    Dta heb ik soms ook 's avonds als ik een enge film heb gekeken..
    ik zeg dan altijd tegen mezelf dat het onzin is en doe het dan expres niet..


    Je moet worden wie je bent.