• Zeiktopic!

    Mijn oma is 4 mei 2011 overleden en mijn opa kreeg een paar maanden later een nieuwe vrienden. Afgekort even P.
    P. is altijd al de beste vriendin van mijn oma geweest en voor mijn oma en opa elkaar überhaupt kende had ze gezegd dat, als ze ooit kwam te overlijden, ze wilde dat P. voor haar kinderen zou zorgen. Oma leefde meer voor anderen, dan voor zichzelf. Wij -mijn vader (zoon van de desbetreffende opa en oma), moeder, oom, tante, nichtjes, broer en ik- hebben er allemaal geen problemen mee dat opa nu samen is met P. Sterker nog, wij zijn blij voor hen beiden, mede omdat P. altijd deel is geweest van de familie voor ons en omdat opa opnieuw liefde heeft gevonden. We zijn er ook honderd procent zeker van dat mijn oma het geen probleem had gevonden.

    Zij niet, maar een tante van mijn vader dus wel. Ze vindt het echt niet kunnen en weigert nog met P. te praten. P. heeft zelfs een keer naar haar gebeld, maar de hoorn werd er gewoonweg op gegooid en nu heeft ze de helft van de familie tegen P. opgezet. Tegen mijn opa doet niemand moeilijk, alleen tegen haar. Ik vind dit ongelooflijk zielig voor P. en kinderachtig van de rest. Jezus, het zijn bejaarden mensen, van hen zou je toch zeker wel mogen verwachten dat ze het fatsoen zouden hebben zich volwassen te gedragen en zich niet met zulke zaken te bemoeien? Die tante van mijn vader is nog niet eens de zus van mijn oma, ze is aangetrouwde familie, dus ze heeft wat dit betreft geen recht van spreken. Vreselijk! P. is een hartstikke lief mens!

    Ik kan me hier dus zo hard aan irriteren, dat ik het hier even kwijt wilde. Bedankt Quizlet. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 19:07 ]


    everything, in time

    God wat een irritant wijf zeg, zeker als ze aangetrouwd is en ook nog eens zo kinderachtig doet. Stom wijf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goh, wat kinderachtig zeg!!


    -

    CyberLord schreef:
    God wat een irritant wijf zeg, zeker als ze aangetrouwd is en ook nog eens zo kinderachtig doet. Stom wijf.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow, wat raar van die tante zeg. :/


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    CyberLord schreef:
    God wat een irritant wijf zeg, zeker als ze aangetrouwd is en ook nog eens zo kinderachtig doet. Stom wijf.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omg, ze moet gewoon haar mond houden.


    Pretty is just a pretty word.

    CyberLord schreef:
    God wat een irritant wijf zeg, zeker als ze aangetrouwd is en ook nog eens zo kinderachtig doet. Stom wijf.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    CyberLord schreef:
    God wat een irritant wijf zeg, zeker als ze aangetrouwd is en ook nog eens zo kinderachtig doet. Stom wijf.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je wilt niet weten hoevaak dit soort gezeik in families aan de gang is. Dit, en ergere dingen.
    Ik herken het helemaal, en volwassenen kunnen echt soms héél kinderachtig doen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad. Op sommige verjaardagen in het gezin heeft mijn moeder soms gezegd mensen weg te sturen als ze verder ruzieden omdat mijn opa al snel een nieuwe vriendin had, (die hij al heel lang kende, en haar man een week later overleed) en de rest van de familie dat niet vond kunnen.


    Food.

    CyberLord schreef:
    God wat een irritant wijf zeg, zeker als ze aangetrouwd is en ook nog eens zo kinderachtig doet. Stom wijf.


    26 - 02 - '16

    Dat soort dingen gebeuren heel vaak in families, ik ken geen enkele familie waar alles volledig soepel verloopt en iedereen zielsveel van elkaar houdt. Sommige mensen botsen gewoon met elkaar. Dit is ook in mijn familie gebeurt en ik heb me er altijd zo veel mogelijk buiten gehouden.
    Succes trouwens, ik hoop dat het niet al te erg uit de hand loopt en dat alles weer enigzins goed komt c:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:16 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Oke, dat slaat nergens op, alsof je opa nog niet genoeg geleden heeft na het verlies van zijn vrouw. Moet hij nu ook zijn nieuwe geluk aan de kante zetten omdat die ene vage tante er niet mee eens is?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn oma heeft hetzelfde probleem. Ze is de nieuwe vriendin van een bejaarde man, en zijn hele familie accepteert haar ook niet. Ik snap het ook niet, maar ja... Leeftijd zegt niets over volwassenheid.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Belachelijk en bespottelijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"