• Sinds lange tijd wil ik weer eens ga shoppen maar ik heb twee kleine probleempjes. Ik ga af vallen omdat mijn buik nogal dik is geworden (en ik ben niet zwanger) maar als ik dan ga shoppen koop ik misschien kleren die na een tijdje te wijd voor mij worden. En ik wil voor schoenen gaan kijken maar mijn voeten zijn aan de voorkant nogal breed waardoor veel schoenen al snel niet passen of enorm knellen aan de voorkant.

    Dus is het verstandig om nu al kleren te gaan kopen en weet iemand een schoenen merk die schoenen heeft die breed zijn aan de voorkant?


    Physics is awesome

    Kleren kopen kan altijd. Koop anders geen t-shirts die je dan later te klein worden, maar bijv. wel vestjes, die zijn altijd handig, of ze nu precies passen of een beetje oversized zijn.
    Er zijn heus wel schoenen voor je voeten te vinden, neem gewoon een goed merk en vraag advies van een winkel-medewerker.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 15:47 ]


    You are beautiful, you are love.

    Je hoeft toch niet in één keer heel veel te kopen? Begin gewoon klein :) Zoek in de stad een leuk shirtje. Neem dat in een maatje kleiner als dat je nu hebt. Begin dan ben afvallen tot je in het shirt past. Stel een doel voor jezelf op welke maat je uiteindelijk wilt krijgen en neem dus 1 shirt of 1 broek als voorbeeld. Dan kan je na een tijdje kijken of het goed past ;)
    Als je er dan in past, kun je altijd nog veel nieuwe kleding gaan kopen in die maat!

    En bij schoenen, moet je gewoon zelf even kijken in de schoenen winkels. Het enige wat je kunt doen is kijken wat je leuk vindt en ze passen. Wij kunnen niet weten hoe breed breed is, snap je? :)

    Shopze! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Er zijn altijd dingen die je kan kopen, ongeacht je maat. Neem nou bijvoorbeeld vesten, sweaters en accessoires. En wat betreft de schoenen; daar weten ze je in schoenenwinkels vast wel mee te helpen! Good luck!


    He's a lion. Who Can Talk.

    xSTARSHIP schreef:
    Er zijn altijd dingen die je kan kopen, ongeacht je maat. Neem nou bijvoorbeeld vesten, sweaters en accessoires. En wat betreft de schoenen; daar weten ze je in schoenenwinkels vast wel mee te helpen! Good luck!

    precies dit!!
    en hetzelfde als nerveus zegt (:
    and may the shopping be ever in your favour
    klopt die zin eigenlijk wel :'D

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 17:30 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    precies dit!!
    en hetzelfde als nerveus zegt (:
    and may the shopping be ever in your favour
    klopt die zin eigenlijk wel :'D


    Ik ben niet in een topic bui maar mensen reageren nu opeens op mijn topics. Bedankt voor advies allemaal.

    Ik heb afgelopen zaterdag toevallig twee hoodies gekocht, een beetje felle kleuren voor mijn doen.


    Physics is awesome