• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Gloss Peter Elizabeth - demon: Alethiometer
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Hij doet je pijn, ik voel het. STOP ER MEE!' gil ik in het niets. 'Het zou kunnen, maar ik weet het niet zeker,' zeg ik voorzichtig. Ik probeer de angst uit mijn stem te houden. 'Verdomme, waarom kan mijn leven niet normaal zijn?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Francina Starks
    Ik duw hem even van me af en kijk hem aan. 'Ik vindt het goed.' Ik kijk nu wel even beschaamd weg. 'Maar ik wil eigenlijk even gaan zwemmen, om te ontnuchteren.' Ik bijt op mijn lip en glimlach even.

    Virgo Dules
    'Dat kind heeft mijn spullen weggehaald!' Ik brul het bijna uit en ren dan op haar af waarna ik mijn handen langs de zijkant van Madeline's gezicht zet . 'Als je dat nog 1 keer doet, dan maak ik je leven tot een hel.'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:53 ]


    On wednesdays we wear black

    Tyler Jacob Loghwood
    'Het kan dan na een paar minuten wegtrekken.' zeg ik haar maar voel hoe de pijn enkel erger word als ze begint te roepen. Ik sta wankelend recht en houd me hijgend vast aan het kastje om niet in elkaar te zakken.

    Alexander Loghwood
    'Strak plan.' lach ik en pak haar hand vast. Ik zorg dat ze niet valt in het donker en we komen bij het meer aan. 'Probeer niet te verdrinken he.' grinnik ik en doe mijn shirt uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Ty, je moet je niet meer voor me opofferen. Ik kan de pijn wel aan.' Opeens voel ik weer steken. Als een mes. De pijn wordt erger en ik moet moeite doen niet te gillen. 'Laat me gillen en doe niks.' Ik begin te gillen van de pijn.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Francina Starks
    'Ik kan nieteens verdrinken.' Ik grinnik en rol dan met mijn ogen, waarna ik mijn hakken en mijn jurkje ergens op het strand drop, waarna ik nu nog alleen maar in mijn lingerie stond. Zonder schaamte liep ik richting het water en voelde met mijn grote teen of het koud genoeg was. Ik rilde even en keek nu naar achteren, 'kom je?' Ik glimlachte en sprong er met een sierlijke duik in.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk geschrokken van Virgo naar Madeleine en dan weer naar Virgo. Deze scene doet me aan vanmiddag denken. Aan hoe Virgo Olivia wilde vermoorden. Ik hoop dat ze slim genoeg is om uit zijn buurt te blijven. 'You got a message' klinkt het plots. Ik pak mijn gsm op en kijk. I'm watching you, en wanneer hij niet bij je is, dan kom ik met wat vrienden en vermoord je. Met mijn blote handen, bitch. x Olivia. Ik lees het met grote ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( ik laat even eerst Madeline reageren, anders gaan we denk ik te snel voor haar, en ik ben even douchen 'x)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 21:01 ]


    On wednesdays we wear black

    Alex Loghwood
    Ik doe mijn jeans en sneakers uit en ren haar achterna. Ik spring ook in het water en zwem naar haar toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ok is geen probleem xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Styx schreef:
    Adora Witchsinner
    'Ty, je moet je niet meer voor me opofferen. Ik kan de pijn wel aan.' Opeens voel ik weer steken. Als een mes. De pijn wordt erger en ik moet moeite doen niet te gillen. 'Laat me gillen en doe niks.' Ik begin te gillen van de pijn.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    Adora Witchsinner
    'Ty, je moet je niet meer voor me opofferen. Ik kan de pijn wel aan.' Opeens voel ik weer steken. Als een mes. De pijn wordt erger en ik moet moeite doen niet te gillen. 'Laat me gillen en doe niks.' Ik begin te gillen van de pijn.


    Tyler Jacob Loghwood
    Ik klem me aan iets vast. 'Wat je nu van me vraagt doet nog meer pijn dan dat er een bliksem zou in me inslaan. Ik kan je niet laten lijden Adora... i just can't.' fluister ik en spreek een simpele spreuk uit waardoor alles wat hij op haar uitprobeert mij treft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Denk je nou echt dat zo'n simpel spreukje werkt?' Ik gil harder van de pijn. Alsof al mijn botten met de hand worden gebroken. Ik begin weer wat te zien, maar dat verdwijnt meteen weer. 'Waarom doe je me dit aan? Waarom kan je me niet laten leven, een gelukkig leven laten leiden?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik bijt op mijn lip. 'iungite vita mea cohibitam' prevel ik 'iungite vita mea cohibitam, iungite vita mea cohibitam, iungite vita mea cohibitam' Een groot deel van de pijn voel ik nu en een klein deeltje Adora maar. Het is een van de krachtigste spreuken die ik ken en niemand kan die omzeilen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Het werkt alleen met spreuken jongen. Maar ik kan een voor een al haar botten breken, zonder dat jij het weet. En Adora, waarom je geen gelukkig leven mag hebben? Dat weet ik niet. Maar laat me.' Ik stond op en wist meteen waar hij was. Ik deelde een trap uit en een klap in zijn gezicht. Ik kon nog niks zien, maar geluid was genoeg.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Francina Starks
    Oke dit water werkt zeker wel tegen de alcohol, ik kom boven en het eerste wat ik zie is de hemel. Ik kijk er even naar maar hoor dan achter me een plons, met een ruk kijk ik achterom en zie daar Alex aankomen zwemmen. Ik grinnik even, 'Hoi'


    On wednesdays we wear black