• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Gloss Peter Elizabeth - demon: Alethiometer
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

[ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:12 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Virgo Dules
    'Ik ga echt niet wachten tot dat prinses klaar is hoor!' ik knarsetand even, ik moest daar gewoon spullen hebben.

On wednesdays we wear black

LostMagic schreef:
    Tyler Loghwood
    Ik glimlach als ze een vredige uitdrukking krijg en ga naast haar liggen met mijn ene arm om haar middel.

Adora Witchsinner
    De lucht begint te betrekken en het begint te regenen. Ik wil schuilen, maar Ty houdt me tegen. Ik scheur mijn blousje open en laat de regen op de blote huid onder mijn topje vallen, in de hoop dat Ty eindelijk weet waarom ik wil schuilen. De druppels blijven op hun plaatsen en ik begin helemaal te schitteren door de regen.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Elena Yana Bennett
    Ik sta op en loop naar de deur toe. 'Wat moet je hebben.' zucht ik. 'Ik ga het wel halen.'

Tyler Jacob Loghwood
    Ik staar wat naar het plafond en laat mijn hoofd een beetje tegen het hare leunen. Ik heb geen slaap, anders zou ik ook rusten.

Madeleine Price

Ik stond op uit het bad en begon me maar af te drogen en me aan te kleden. Door het bad kon ik zien dat ik onder de blauwe plekken zat. En toen hoorde ik dat Virgo me zat uit te lachen. Dat maakte me zo kwaad dat ik al zijn spullen in de badkamer liet verdwijnen. Het duurde even, maar daarna lukte het. Grote eikel.
    Ik liep de badkamer uit en zei tegen Virgo: "Je kan de badkamer nu wel in, ik ben klaar."

If we burn, you burn with us. <3

Elena Yana Bennett
    Madeleine komt op dat moment de deur uit gelopen. Nog een paar centimeters en ik had bijna die deur tegen mijn gezicht gekregen. Ik stap weg van de deur en ga dan schouderophalend weer op mijn bed zitten.

[ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:19 ]

Dashed schreef:
    Francina Starks
    'Hey, je bood het zelf aan.' ik sla hem zachtjes op zijn arm maar kijk dan glimlachend naar hem op. 'Anders zou ik het nooit hebben gedaan.' Ik leg mijn hand op mijn hart en kijk hem nep verontwaardigd aan.

Alexander Loghwood
    'Ja ik weet het.' lach ik 'Ik vind het niet erg.' glimlach ik dan en druk weer even mijn lippen op de hare. 'Nog wat?' vraag ik lachend.

Adora Witchsinner
    Langzaam word ik wakker. 'Potlood en papier,' mompel ik. Ik zoek en begin te tekenen. Ik teken exact mijn droom na, met de regen en het grasveld en ik die schitter door de regen, als een vampier in het zonlicht.

[Ik ben lekker Eclipse aan het kijken]

Tyler Loghwood
    Ik kijk haar aan terwijl ze tekent. Als ze klaar is kijk ik naar de tekening. Ik fluit bewonderent. 'Heb je dit gedroomt?' vraag ik haar en kijk haar even aan voor ik weer naar de tekening kijk. 'Het is prachtig.'

(zit op mn gsm...)

Adora Witchsinner
    'Ja. One thing: Never turn your back on your enemy!' Ik begin Ty te kietelen.

[ECLIPSE!!!!!]

Virgo Dules
    'Dankuwel, prinses.' Ik maak een buiging en kijk haar spottend aan. Ik druk een kusje op Elena's haar maar verdwijn dan de badkamer in.

Francina Starks
    'Weetje, ik snap nog steeds niet dat je er zo makkelijk over kan doen.' Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Niemand word graag door een vampier gebeten.'

(ook op mobiel xd)

Alex Loghwood
    Ik lach 'Mensen denken dat ze sterven dan of zelf in een vampier veranderen.' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Ik kan wel tegen een stootje en word niet snel bang.'

Elena Yana Bennett
    Ik glimlach en kruip onder mijn dekens. Ik pak mijn dagboek en begin weer te schrijven.

Tyler Jacob Loghwood
    Ik begin te kronkelen van het lachen. 'Nee!!!' lach ik 'Genade! Heb genade!!'

Adora Witchsinner
    'En, waarom zou ik?' Ik kietel harder en steek mijn tong naar buiten. Ik bijt op mijn tong ongeveer om mijn lach in te houden.

Francina Starks
    'Als je het dan toch niet erg vind.' Ik zoen hem nog even dwingend op zijn mond maar dwaal dan naar beneden, naar zijn hals. Nog even kijk ik hem recht in zijn ogen aan en geef hem een klein kusje op zijn hals. 'Je moet aangeven wanneer het genoeg is.' Fluister ik nog voordat de lust het overneemt en ik mijn tanden in zijn nek boor.

Virgo Dules
    Genietend lig ik in bad en ontspan van deze best wel inspannende dag.
    Eerst dat Olivia gebeuren, en dan dat Madeline weer terug is. Ik schudde even met mijn hoofd maar stap dan uit bad om een handdoek om mijn middel te slaan. Ik wil mijn tandenborstel pakken en grijp ernaar en met een beweging zet ik hem naar mijn mond. Nouja dat had ik gedaan als ik er één in mijn hand had gehad. Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk even nadenkend. Na een tijdje kijk ik om me heen en zie dat al mijn spullen wegzijn. Er trilt eeen spiertje bij mijn oog en ik kook van woede, ik voel mijn ogen zwart worden, en het enige wat er nu door mijn hoofd gaat is dat ik Madeline wil vermoorden of verwonden. Ik storm maar buiten en kijk Madeline met mijn enge duivelse blik aan. 'JIJ!'

[ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 16:30 ]

Tyler Loghwood
    'Omdat ik van je hou?' probeer ik en lach en lach.

Alex Loghwood
    Ik voel haar tanden in mijn vlees snijden en knijp even mijn ogen dicht. Ik laat haar drinken, ze heeft het nodig denk ik.
    'Zolang je me niet leegzuigt is het goed.'

Elena Yana Bennett
    Ik kijk even op als er een woedende Virgo uit de badkamer komt gestormd. 'JIJ!' roept hij naar Madeleine. Dames & Heren het is alweer zover. Ik snap er niets van. Het ene moment zoent hij haar bijna en het andere moment kan hij haar vermoorden.