• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Gloss Peter Elizabeth - demon: Alethiometer
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Sukkel,' lach ik. Ik verander in Evangeline en haal een flesje van mijn riem. Ik giet wat in mijn hand en gooi het over Ty's gezicht. 'Goedemorgen Ty. Moet je ook niet met je kop tegen een kastje aanknallen.' Ik haal zijn haren door elkaar. Zijn ogen zijn nog dicht.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob loghwood
    Ik knipper verdwaast mijn ogen. 'Mijn hoofd doet pijn.' zeg ik zielig. 'En mijn haar is nu naar de kl- ehm- laat maar.' mompel ik als ik vlug mijn woorden inslik. Niet vloeken Ty.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Erg slim ben je ook niet!' Ik lach naar hem. 'Sukkeltje. Maar je bent wel mijn sukkeltje.' Ik geef hem een kus.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    'He door jouw ben ik wel van het bed gevallen.' zeg ik en kijk haar mokkend aan. 'Ik ben heel slim maar mijn hersenen werken gewoon niet goed als jij in de buurt bent. Je leid me af.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Sukkel! Denk je nou echt dat ze van je houdt!' zeg ik, maar het is niet mijn stem. 'Denk je nou echt dat je haar tegen haar eigen vader kan beschermen?' Ik verander terug en word tegen de grond gesmeten. 'Denk je nou echt dat een zielig spreukje haar tegen mij kan beschermen?' Ik word tegen de muur gesmeten. Ik word tegen de grond geplet en voel niet meer dat ik tegen het bed word gegooid. Het wordt wit voor mijn ogen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik spring op Adora en houd haar tegen de grond zodat haar vader haar niet meer van het ene naar het andere kan gooien. 'Laat ons verdomme gewoon met rust ja? Wat is er mis met jouw! Laat je dochter gelukkig worden, het is niet omdat jij het niet bent dat zij het niet mag zijn.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Alexander Loghwood
    Ik haal mijn schouders op. 'Dat komt door mijn mensenkantje.' glimlach ik maar knik dan toegeeflijk. 'Maar toch, mijn broer kan tegen niet zo veel, ik voel me verantwoordelijk voor hem.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Ik gil. Van de pijn. Alsof Jane haar volle aandacht op mij had gevestigd. Het lijkt wel alsof mijn vader mijn ziel uit mijn lichaam wilt krijgen. Ik zie niks, ik voel alleen pijn. Het doet te veel pijn. Ik zou liever dood zijn, dan dit te moeten doorstaan.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik huil nu. 'Neem mij in haar plaats. Ik wil niet dat ze sterft. Vermoord mij maar laat haar niet zo lijden.' zeg ik wanhopig nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Ik gil. 'Doe het! NU!' De pijn verdwijnt en het is wit voor mijn ogen. 'Ty? Ty, hoor je mij nog?' gil ik, in de hoop dat ik niet dood ben.

    \Jij mag kiezen of hij haar nog hoort of niet/


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    'Ja ik hoor je nog Adora. Ik hoor je nog.' snik ik zachtjes en voel dan een brandende pijn door me heen gaan. Ik klem mijn tanden op elkaar om niet te schreeuwen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Genietend lig ik in bad en ontspan van deze best wel inspannende dag.
    Eerst dat Olivia gebeuren, en dan dat Madeline weer terug is. Ik schudde even met mijn hoofd maar stap dan uit bad om een handdoek om mijn middel te slaan. Ik wil mijn tandenborstel pakken en grijp ernaar en met een beweging zet ik hem naar mijn mond. Nouja dat had ik gedaan als ik er één in mijn hand had gehad. Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk even nadenkend. Na een tijdje kijk ik om me heen en zie dat al mijn spullen wegzijn. Er trilt eeen spiertje bij mijn oog en ik kook van woede, ik voel mijn ogen zwart worden, en het enige wat er nu door mijn hoofd gaat is dat ik Madeline wil vermoorden of verwonden. Ik storm maar buiten en kijk Madeline met mijn enge duivelse blik aan. 'JIJ!'


    Francina Starks
    Ik zie dat we ongeveer vlakbij het meer zijn dus ik laat me uit zijn armen vallen en kijk naar hem op. 'Uhm, ik ga nog even naar het meer.' wat ongemakkelijk kijk ik hem aan, ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen. Niet na deze avond.


    On wednesdays we wear black

    Adora Witchsinner
    'Ty? Ik zie niks!' Ik voel dat Ty van me af gaat en dat ik met een klap tegen de muur aan word gedrukt. 'Wat gebeurt er?' vraag ik panisch. Hoezo kon ik niks meer zien?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Alexander Loghwood
    'Zal ik mee gaan? Of wil je liever alleen gaan?' zeg ik met een scheve glimlach en buig me een beetje naar haar toe om haar nog eens te zoenen.

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk even op als er een woedende Virgo uit de badkamer komt gestormd. 'JIJ!' roept hij naar Madeleine. Dames & Heren het is alweer zover. Ik snap er niets van. Het ene moment zoent hij haar bijna en het andere moment kan hij haar vermoorden.
    'Oke wat heeft ze nu weer gedaan?' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik til haar op en leg haar op het bed maar de pijn word erger. 'Adora? Kan het dat hij je ogen tijdelijk beschadigt heeft?' vraag ik haar zachtjes en probeer de pijn uit mijn stem te houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'