• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Gloss Peter Elizabeth - demon: Alethiometer
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [het is de volgende dag, je kan je personage laten toekomen als late student en hem zijn kamer in orde laten brengen en gaan ontbijten. Ik zal een personage naar hem toesturen zodat je kan beginnen dan.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    Ik sta onder de douche en zuchtend denk ik terug aan gisteravond, nouna toen ik niet heel dronken was. Ik stap uit de douche en doe een handdoek om me heen, ik doe het raam open voor wat buitenlucht en ga op de vensterbank zitten en rook een sigaret.


    On wednesdays we wear black

    [Is goed c:]
    Gloss Peter Elizabeth.
    Met Oliver op mijn schouder sleepte ik mijn koffer de gang binnen.
    'Wat een suffe bedoening hier,' zuchtte Oliver dicht bij mijn oor. Ik giechel zachtjes en laat Oliver over mijn arm lopen.
    'Het is beter dan ons vorige pleeggezin,' plaagde ik en zette Oliver op mijn rode koffer. 'Hallo? Kan iemand mij vertellen waar ik heen moet?' riep ik aarzelend en verstopte Oliver snel toen ik voetstappen op de gang hoorde. In de meeste kotsscholen waren huisdieren verboden, en apen al helemaal.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alex Loghwood
    Aangezien het bos me te veel aan gisteren deed herinneren loop ik terug naar binnen en zie een jongen een beetje verdwaalt in de gang staan. 'het is te zien wat je zoekt.' lach ik. 'Je kamer en lessenrooster? Dan zou ik naar het secretariaat gaan. Ik loop wel met je mee.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett
    Ik begin op te ruimen want gisteren had ik geen zin meer nadat de buren terug naar huis waren gaan. Die konden praten zeg. Ik begin de lege borden en glazen af te wassen samen met het bestek. Dan zet ik de lege flessen en glazen bokalen in een doos in de kelder, enzovoort. Na een paar minuten ziet de kamer er weer perfect uit. Ik pak mijn lievelingsboek van de plank en maak het me gemakkelijk in de zetel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gloss Peter Elizabeth.
    'Het is te zien wat je zoekt,' lachte een onbekende jongen die plotseling achter mij verscheen. 'Je kamer en lessenrooster? Dan zou ik naar het secretariaat gaan. Ik loop wel met je mee.'
    'secretariaat? W-wat is dat?' vroeg ik verlegen en richtte mijn ogen op de bobbel in mijn zak. 'Dat zou erg fijn zijn.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Tyson Rush, vampier.
    Een zacht gegrom laat me opkijken van mijn gedachten. Nee hé. Ik moet echt beter mijn eigen gedachten leren om te gaan, want als dit zo doorgaat kan ik nog echt van school afgetrapt worden. Maar ach, nu 'ie er toch is kan ik net zo goed met stijl vertrekken. Het kwaad is al geschoten.
    Skyler struikelde over haar eigen voeten en de motor stopt vlak voor me. Goed zo, grinnikte ik in mezelf – omdat de motor ervoor gezorgd heeft dat Skyler over haar voeten struikelde. Dit is echt een motor afgericht op mijn karakter. Ik moet mijn oom bedanken hiervoor.
    'Is dat jouw ding?' Vraagt Skyler, terwijl ze zichzelf overeind helpt. Ding? Voor zover ik weet is het een motor.
    Ik gooide m'n rechterbeen over de zitting van de motor en ging toen zitten, pakte 't stuur vast en had mijn hoofd een beetje naar Skyler toegebogen, zodat ik haar kon zien. “Zoiets heet een motor, lieve schat. Volgens mij vroeg je er ook advies over aan me op het begin.” Zei ik haar knipogend. Waarom zou ze er advies over willen of uberhaupt erover beginnen? Oh ja, het was iets met een familielid van d'r of zo. Ach, niet belangrijk dus. Pfft, als ze ergens geen verstand van heeft dan moet ze er ook niet naar vragen, behalve als ze er iets over wilt leren – want dan wil ik graag haar leerkracht zijn. En dan niet op de seksistische manier.
    Ik heb geen helm, omdat ik mezelf en mijn motor totaal vertrouw. En als er dan een ongeluk gebeurd.. tja, dat moet dan maar. Ik merk vanzelf wel hoe 't dan verder gaat.
    Ik liet de motor grommen en de wielen gaven een klein beetje zwart af op de grond. “Ik ga,” zei ik haar toen vervolgens. Eigenlijk wilde ik zoiets in de trant zeggen van dat ze me niet moest missen als ik weg was, maar deed het niet. Hitsige tienermeisjes, die ook nog eens (ik rilde bij 't woord dat ik dacht) sterfelijk zijn zat ik niet echt op te wachten. Zeker niet sterfelijke meisjes zoals Skyler.
    Goed, ergens had ze wel wat. Maar ze had een enorme attitude wat me niet aanstaat.
    “En já, dit díng is van mij.” Zei ik met benadrukking op het woord 'ding', omdat Skyler zo mijn motor noemde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alex Loghwood
    'Jij komt niet van hier zeker?' grinnik ik 'Alex, half demon, half mens.' zeg ik. 'Het secretariaat is een kantoortje waar je voornamelijk je lessenrooster & kamersleutel kunt ophalen.' zeg ik en toon hem de weg. 'Ps: huisdieren zijn niet verboden.' lach ik en kijk naar zijn zak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gloss Peter Elizabeth.
    De jongen stelde zicht voor. Ik glimlachte geamuseerd en beet zachtjes op mijn lip.
    'Gloss, demon.'
    'Ps: huisdieren zijn niet verboden,' lachte de jongen. Ik bloosde lichtjes en schoof Oliver uit mijn zak.
    'Wat een duffe...-' begon Oliver, maar ik onderbrak hem.
    'Het secretariaat dus, waar ligt dat precies?' vroeg ik en keek de jongen met een schuine glimlach aan. Oliver keek me beledigd met zijn kleine kraaloogjes aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Francina Starks
    Ik trok watkleren aan en nadat ik dat had gedaan pakte ik mijn iphone, en liep naar beneden. Ik wist nog niet wat ik wou gaan doen, maar het werd zeker geen lessen volgen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 22:46 ]


    On wednesdays we wear black

    Alex Loghwood
    Ik lach 'Follow me.' grinnik ik en leid hem naar het secretariaat. 'Nog iets?' vraag ik grinnikend en kijk even naar de dame achter de balie. 'Jongeheer Loghwood, moet jij niet in de les zijn.' Ik geef haar mijn stralende lach. 'Wel, grappig dat u het vraagt. Ik was op weg naar de les maar besloot dan deze jongen te helpen.' zeg ik. Ok ik was niet op weg naar de les en dat weet Gloss ook wel maar zij niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Laveloos lag ik op de bank, niks te doen. Ik gromde en klom wat overeind zodat ik nu rechtop zat. Deyen was nog bij zijn meisje, Nathalia was werken en Leylin... Tja geen idee. Ik kreunde en keek nog eens op mijn mobiel, weer die voicemail, hij leek me te roepen ofzu. Ik kreunde en gooide hem in de hoek waarna ik opstond om eerst maar eens koffie te gaan maken.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 22:51 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik glimlach als ik bij mijn lievelingsdeel kom. Romeo heeft net met Paris gevochten en gaat de tombe binnen waar hij zijn lieve Julia gaat zien liggen. Ik moet altijd huilen bij dat stuk ik weet niet waarom. Ik lees het en voel weeral tranen opkomen uit mijn ooghoeken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gloss Peter Elizabeth.
    Ik volgde Alex op de voet en probeerde hem niet kwijt te raken in de wirwar van gangen. Uiteindelijk kwamen we uit bij een smalle balie waar een deftige oude dame achter zat.
    'Jongeheer Loghwood, moet jij niet in de les zijn.?' vroeg de vrouw. Alex glimlachte breed.
    'Wel, grappig dat u het vraagt. Ik was op weg naar de les maar besloot dan deze jongen te helpen,' zei hij triomfantelijk. Ik onderdrukte een luid gegrinnik en keek Alex even aan.
    'H-het is waar. Het was mijn schuld juffrouw, ik vroeg het hem,' vertelde ik nonchalant terwijl ik mijn ogen neersloeg en een gemaakte onschuldigheid over mij heen riep.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alex Loghwood
    De vrouw kijkt even van mij naar Gloss en dan weer naar mij. 'Oke... naam?' vraagt ze aan Gloss. Ik leun wat tegen de muur aan en kijk een beetje door het raam. Ik zie Frans lopen maar besluit haar te laten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'