• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Gloss Peter Elizabeth - demon: Alethiometer
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    'Uh ... nee hoor.' Ik glimlach even maar frons dan, oke misschien ook wel maar ik wou het niet toegeven.


    On wednesdays we wear black

    (zit nu op mobiel daarom duurde het wat langer xp)


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik pak mijn geld, gsm & huissleutel en loop naar buiten weer. Ik sluit de deur weer en ga te voet naar de winkels. Wat zal ik eten vanavond. ik hou van koken, alleen is het zielig om alleen te eten. Misschien kan ik de buren uitnodigen, zij vinden het altijd leuk om te komen eten als we hier op vakantie komen of wacht als ik hier op vakantie kom en mijn vader naar de andere kant van de wereld gaat om niet bij me te moeten zijn. Ik zucht. 'Laat ik moussaka maken en tiramisu met ijs voor dessert.' mompel ik en loop het warenhuis binnen. Ik zoek achter de ingrediënten, wijn, cola & chips. Ik reken het af en breng het terug naar huis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alex Loghwood
    'Ga maar slapen Frans.' glimlach ik en geef haar een kus op haar voorhoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Ik werd wakker naast een of ander onbekend meisje dat ik noet kende, ik streelde haar rug maar liet haar toen los alsof ik me verbrand had. Voorzichtig stapte ik uit het bed en keek verward om me heen. Oja, Deyen+club+alcohol+meisje en daarna seks. Ik stap uit het bed en trek mijn broek aan waarna ik de wijnfles van de tafel pak en zwevend naar beneden loop en tegelijkertijd naar beneden loop, de deur uit. Ik pak mijn mobiel uot me zak om Deyen wakker te bellen maar ik zie dat ik een voicemail heb, ik luister hem af en mijn ogen knijpen even tot spleetjes. 'Elena' mompel ik, waarna ik weer een slok neem en de mobiel weer in mijn zak prop. Dan maar lopen.


    On wednesdays we wear black

    (zullen we de volgende dag doen?)


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    De volgende ochtend word ik wakker van het zonlicht dat op mijn gezicht schijnt. Ik glimlach en rek me even uit voor ik opsta en naar mijn kast loop. Jep alles hangt er nog van de vorige keer. Ik pak wat kleren en loop naar de badkamer. Ik doe de verbanden af en glimlach. Die zalf werkt echt goed, bijna alle wonden zijn genezen. Het is zalf dat Nath me gegeven had ooit. Ik doe de verbanden weg en stap onder de douche om mijn haar te wassen. Ik krul het een beetje daarna en doe de kleren aan. Op school zou ik dit niet dragen maar hier voel ik me thuis. Het is praktisch thuis voor me. Ik doe een beetje lipgloss op en loop op mijn hakken weer naar beneden.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 22:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [is er nog plaats?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [ok gewoon even mijn reactie aanpassen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja hoor]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Elena Yana Bennett
    De volgende ochtend word ik wakker van het zonlicht dat op mijn gezicht schijnt. Ik glimlach en rek me even uit voor ik opsta en naar mijn kast loop. Jep alles hangt er nog van de vorige keer. Ik pak wat kleren en loop naar de badkamer. Ik doe de verbanden af en glimlach. Die zalf werkt echt goed, bijna alle wonden zijn genezen. Het is zalf dat Nath me gegeven had ooit. Ik doe de verbanden weg en stap onder de douche om mijn haar te wassen. Ik krul het een beetje daarna en doe de kleren aan. Op school zou ik dit niet dragen maar hier voel ik me thuis. Het is praktisch thuis voor me. Ik doe een beetje lipgloss op en loop op mijn hakken weer naar beneden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    Ik knipper verward met mijn ogen en nadenkend van waar ik ben ga ik rechtop zitten, tenminste dat probeerde ik. er lag namelijk een jongensarm over me heen die me stevig tegen hem aantrok. Als ik zie dat het Alex is wurm ik me onder hem uit, ik doe mijn jurkje aan en pak zachtjes mijn hakken van de grond. 'Im sorry.' Fluister ik nog in zijn oor voordat ik uit de kamer glip.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 22:10 ]


    On wednesdays we wear black

    Alex Loghwood
    Ik word wakker van een stem die in mijn oor fluistert en zie Francina de kamer uitglippen. Ik zucht zachtjes en sta op. Ik loop naar de kast en kies wat kleren voor vandaag. Ik kleed me om en ga naar buiten langs het raam. Ik laat me vallen en ga naar het bos. Ik ga mooi niet naar de lessen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Waar kan ik inspringen?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."