• Ik weet het even niet meer.
    Ik heb gedoe gehad met m'n piercing waardoor hij er opnieuw in moet en daar zie ik tegenop, iedereen loopt thuis op me te mopperen dat ik niets goed doe en ik heb gewoon een klote dag.

    Kan iemand me opvrolijken ):


    26 - 02 - '16

    Look how cute! Gehe. If this doesn't brighten your day, I don't know anymore.


    Cocon schreef:
    Look how cute! Gehe. If this doesn't brighten your day, I don't know anymore.



    Awwh! I love cats (:
    Thank you!


    26 - 02 - '16

    kittje schreef:
    Denk zou, de wereld vergaat niet om dit


    No offense, maar ze vraagt of iemand haar wil opvrolijk, niet stomme opmerkingen geven..

    Maar goed,

    Ontopic,

    Gaat het al weer beter? ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    No offense, maar ze vraagt of iemand haar wil opvrolijk, niet stomme opmerkingen geven..

    Maar goed,

    Ontopic,

    Gaat het al weer beter? ^.^


    Het gedoe met de piercing is opgelost, maar tussen mij en m'n ouders gaat het even niet zo geweldig. Daar kan ik wel mee leven op zich. Bedankt dat je het vraagt (:


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Awwh! I love cats (:
    Thank you!

    I love cats too, so no biggie, ghihi ^^.
    Hope everything will be alright soon.


    nerveus schreef:
    Aww :(



    Ga even wat leuks doen! Muziek luisteren waar je van houdt of een film kijken, het van je af schrijven :)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Feline schreef:
    (...)

    Het gedoe met de piercing is opgelost, maar tussen mij en m'n ouders gaat het even niet zo geweldig. Daar kan ik wel mee leven op zich. Bedankt dat je het vraagt (:


    Graag gedaan ^^ want we zeggen allemaal wel; aww, hopelijk dat het beter gaat etc. -wat ik ook erg lief vind van iedereen- maar na afloop vraagt eigenlijk niemand dan nog of het wel goedgekomenis :Y)

    Maar ik hoop dat het snel goed komt c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Here are gifs of cats listening to music to cheer you up. (cat)




    None but ourselves can free our minds.



    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.