• “Winning means fame and fortune.
    Losing means certain death.
    The Hunger Games have begun…”

    Ik hoor jullie al denken: 'O nee, niet weer een Hunger games RPG!' Ja, er komt weer een nieuwe(cat). Maar deze is anders, want Quizlet heeft weer een leuke Hunger games RPG nodig. Ik ben de Hoofd-Spelmaker en doe zelf niet mee aan de RPG. Degene die hier aan mee willen doen zijn de tributen.
    Maar 1 iemand kan deze spelen winnen. De rest gaat zeker weten dood en daar zorg ik wel voor.
    Alles goed doorlezen. Je hebt de informatie nodig!

    Verhaallijn:
    Je wordt gekozen als tribuut voor de 63ste hunger games. Vervolgens wordt je naar het capitol gestuurd en daar klaar gemaakt voor de arena.
    Daarna wordt je in de arena gegooid en moet je overleven.
    Arena:


    Link naar grotere versie.
    Elke lijn van een vakje is 1 km lang. De arena heeft een diameter van 8 km. De hoorn des overvloeds is op F5.
    Blauw= Is natuurlijk water. Hoe donkerder de kleur hoe dieper het is. Licht blauw is max. 3 meter diep. Normaal is max 6 meter en donker kan zelfs tot en met 15 meter gaan. De blauwe vlekjes op het land zijn meertjes.
    Groen= Bos. Overal waar het donkergroen zit is bosgebied. De lichtgroene stipjes zijn enkele of meerdere bomen. Deze zijn meer verspreid.
    Bruin= Berg gebied. Langzaam word de kleur meer beige. Hoe lichter hoe hoger de berg is. Bruin gaat tot 1000m hoogte en Beige tot 1600m.
    Wit= Sneeuw, dat op de bergtoppen ligt.
    Lichtbruine kleur= Dit zijn kale vlaktes. Hier groeien soms bomen, maar meestal struiken en andere planten soorten.
    Roze= Dit is een heide. Hier staan de prachtigste bloemen in bloei.

    In de arena is het overdag vrij koud met een temperatuur van 10 graden.
    's nachts kant het licht vriezen met -1 graden. Het weer kan erg verschillen: Meestal is het bewolkt, maar er kan ook een zonnetje schijnen. Het is vaak droog, maar soms kan het regen, sneeuwen of zelfs hagelen.
    Het bos heeft zowel naald- als loofbomen. Er zijn eetbare en niet eerbare planten. Maar eten vinden is moeilijk. Door de koude lucht en grond groeit er niet veel. Er zijn een paar open plekken in het bos. Bij sommige plekken is er een meertje. Pas op: Sommige meertjes kunnen vergiftigt zijn, maar dat merk je pas als ik het aangeef. Het bos bevalt enkele dieren zoals: Vossen, egels, muizen, vleermuizen enz...
    Ook zijn er spotgaaien, maar die zijn goed verstopt. Ze zijn te vinden in het oosten. Spotgaaien kunnen je helpen. Ze 'bewaken' het gebied waar jij in rond loopt. Als ze jouw melodie fluiten weet je dat er iemand is.
    Er zijn ook bloedzoekers, maar die zijn goed verstopt.
    Het berggebied heeft een paar boompjes, maar bestaat grotendeels uit rotsen en struiken. Als je omhoog klimt moet je goed uitkijken, want het is heel erg stijl. Je valt ook zo naar beneden. Soms kan er wat naar beneden vallen. Het klimmen word ook moeilijk door het landschap zelf. Het is niet alleen stijl , maar er zijn ook veel hobbels Er zit een meer verstopt in de bergen. Hij is vrijwel omringd door rotsen en dus een makkelijke verstop plaats.
    De kale vlaktes zijn niet helemaal kaal. Ze hebben een paar bomen , struiken en planten. Er zijn daar een aantal konijnen te vinden. Rond lopen is daar gevaarlijk, want de grond is kompleet vlak. Je hebt ook een heide met de mooiste bloemen. De heide is omringt door een stuk bos. De grond van de heide is heuvel achtig. Er is daar een meer en 1 boom. De boom lijkt er oud en is erg dik. De takken en bladeren slingeren naar beneden en is ook erg handig om in te verschuilen of te slapen in de nacht. De bloemen leiden erg af. De geur van de bloemen zijn al een kilometer ver te ruiken. De bloemen zijn bedoelt om af te leiden door hun geur en mooiheid. Als je niet oplet ben je een makkelijk doelwit. De geur zelf heeft een leuk effect. Het maakt je lichter in je hoofd. Op een kilometer afstand merk je het niet zo, maar als je op de heide staat kan je een beetje duizelig voelen. Als je, je neus haast in de bloem stopt om te ruiken kan je zelf flauwvallen. En er kunnen daar leuke insecten zitten.
    In het meer zitten er vissen. Voor de rest is het geen bijzonder meer. Al staat er een metalen boot op F6. Je kan hem allen gebruiken met een pasje. Die je kan krijgen. Met die boot kun je naar een eiland gaan: De eilanden naast het gebergte. je kan er ook komen via het gebergte, maar dat is niet aan te raden. Behalve als je gewond wilt raken. Op het Eiland zijn er een paar bomen. Sommige bomen zijn fruitbomen.
    Coördinaten:
    Bij elke post is het verplicht om aan tegen waar je bent. Dat zet je naast de naam van je personage. Zo kan ik goed zien waar iedereen is en makkelijker iets laten gebeuren. Als je naar een andere vak gaat zet je dat ook boven aan. V.B.:
    Naam en achternaam- E3, E5

    De eerste is waar je in het begin bent en de laatste waar je post eindigt. Al je de hele tijd in hetzelfde vakje ben gebleven hoef je maar 1 vakje aan te geven.
    Hoe gaat deze RPG in zijn werking?:
    Iedereen maakt een tribuut aan uit een bepaald district. Ikzelf speel de hoofd-spelmaker en zorg dat alles geregeld word in het verhaallijn. Zodra jullie uiteindelijk in de arena zijn zorg ik ervoor dat er dingen gaan gebeuren. Zo wordt de RPG minder snel saai. Ik kan voor rampen-, verwondingen- of zelf vergiftiging zorgen. Natuurlijk ook goede dingen zoals : Medicijnen, brood,(schoon)water en wapens. Het weer laat ik ook regelmatig aanpassen. Ook kunnen er mensen dood gaan, want er moet uiteindelijk 1 iemand overblijven. Ik bepaal wie er dood gaat, maar dat doe ik niet zomaar. Ik schrijf de namen op een papiertje, gooi ze gewoon in een bak en pak met mijn ogen dicht of via een site(Die ik niet weet. Als iemand zo'n site weet hoor ik het graag c: ). De persoon wiens naam is gekozen krijg een pb, want niemand anders mag het weten. De persoon die dood gaat krijg een paar dagen om dood te gaan. Ik ga namelijk niet zeggen wanneer de trekkingen zijn.
    Op deze manier worden de bovenstaande dingen die genoemd zijn gekozen. Als je voor verwondingen vaak word getrokken dan heb je geen geluk, maar voor de goede dingen wel. Sommige dingen zal ik openbaar in het topic neerzetten. Wanneer er spulletjes via parachutes komen zal ik het neerzetten met de namen erachter met wie en wat. Dit ook zo met verwondingen. Rampen komen plotseling.
    Vergiftiging is helemaal leuk. Ik hou dat geheim en stuur een pb naar de persoon die vergiftig is. Niet druk maken als je personage vergiftigd is, want het is niet dodelijk. Maar het verzwakt je wel. Medicijnen kunnen je beter maken.

    Rollen:
    District 1 -Luxe voorwerpen voor het Capitool-
    Melrose Amelie Xanthe-Aragog-Aiden Samuel Dream- HurtedHeart
    District 2 -Wapens en Vredeshouders trainingen-
    Paco All Gillister-PopRocket
    District 3 - Elektronica, technologie-
    Sophia Grace- Leannan
    District 4 -Vis en ander zeevoedsel-
    Mairin Nevya Cataegis-Lahey- Damian Nathaniel MacGreggor-WillNotLearn
    District 5 -DNA Manipulaties en mutatie’s-
    Aoife Indigo Livinstone-BlueHope
    District 6 -Medisch onderzoek en wetenschappen-
    Aimee Rose Johnson-RememberYoux-BlueHope
    District 7 -Hout
    Keitha, Keeth, Daesun-General - Dasan Howi Leunn-Squib
    District 8 -Textiel
    Madelief Black-MoonlySam Black-Moonly
    District 9 -Voedsel-
    Paige Dove- Bronx
    District 10 -Vee-
    District 11 -Landbouw -
    May Kaia Roux-Aragog-Bradley Alexander Dellani-WillNotLearn
    District 12 - Steenkool-
    Gwaine Smith-Emrys
    Meisjes zijn VOL. Er is nog plaats voor 1 jongen.

    Rol:
    District:
    Naam:
    geslacht:
    Leeftijd (12 t/m 18. Niet allemaal de leeftijd van 16/17 nemen):
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Extra:


    Regels
    - Geen Mary Sue's. Hou het origineel.
    - Hou het realistisch volgens de boeken. Niet dat er opeens een paarse olifant door de lucht vliegt. Of dat ze uit de arena ontsnappen.
    - Meer dan 7 regels schrijven. Liever nog meer, maar het kan wel eens gebeuren dat je inspiratieloos ben. 6 zie ik nog wel door de vingers, maar minder echt niet. Mobieltje is geen excuus.
    - Liever geen mensen die na één dag of een paar topics stoppen.
    - Topic niet vol spammen na 1 dag.
    - Reservering blijft 2 dagen staan.
    - 16+ en relaties zijn toegestaan. Niet gelijk na 1 dag een relatie. En bedenk even dat een leuke nacht niet echt kan in een arena. (Maar als je het toch doet. Bedenk dan wel even dat ik graag root in het eten gooi :Y))
    - Geen ruzie binnen of buiten het topic.
    - Wacht even als iemand niet reageert/ offline is. We hebben ook nog een leven buiten de Rpg.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 13:19 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Emrys schreef:
    AH sorry dat ik zo laat ben.

    Rol: Mannelijke tribuut uit district 12
    District: 12
    Naam: Gwaine Smith
    geslacht: Mannelijk
    Leeftijd (12 t/m 18. Niet allemaal de leeftijd van 16/17 nemen): 14
    Uiterlijk + foto:


    Gwaine heeft donkerbruine haren en grijze ogen. Hij heeft veel moedervlekken ofer zijn hele lichaam maar vooral veel op het linker gedeelte van zijn hoofd.
    Innerlijk: Gwaine is de jongste van zijn gezin. En doordat al zijn broers in de mijnen werken en zijn zus ook is hij de enige die nog echt thuis is. Daardoor heeft hij veel aandacht gekregen van zijn moeder en is hij dus echt een moederskindje geworden. Zijn oudste broer is zijn grootte voorbeeld en daardoor kan hij niet wachten om ook de mijnen in te gaan en net zoals zijn broer te worden. Hij durft niet echt een eigen persoonlijkheid op te zetten en probeert zoveel mogelijk in de schaduw van zijn broers en zus te leven. Gwaine komt altijd op voor andere mensen maar over zichzelf boeit hij niet heel veel. De mensen uit district twaalf zijn bang voor de familie Smith omdat als je er eentje uitdaagt je gelijk de hele familie achter je aan hebt. Gwaine is nooit gewelddadig geweest maar hij weet wel van zich af te bijten als het nodig is.
    Hij bindt zich niet snel aan mensen en probeert iedereen ook zo ver mogelijk van hem af te houden.
    Goed in: Hij is goed in zwaardvechten, hij had toen hij jonger was altijd stoei gevechten met zijn broers met stokken en daar heeft hij ook zijn talent voor zwaardvechten ontdekt. Hij is niet geweldig erin maar als het nodig is kan hij zichzelf best goed verdedigen. Ook kan hij eetbare producten snel onderscheiden van giftige. Hij kan ook goed liegen.
    Slecht in: Boogschieten, routes onthouden en onopvallend zijn.
    Extra: Gwaine heeft dus broers, drie broers om precies te zijn. En een zus. Hun werken alle drie in de mijnen net als hun vader. Zijn moeder is een huisvrouw. Van zijn zus heeft hij zijn districteken meegekregen, een ketting met een steen erin die uit de mijnen komt.


    Is ie zo goed|? Nogmaals sorry trouwens dat het zo lang duurde.

    Hij is goed :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zal het trouwens gewoon even hier zeggen. Waar precies is nou de hoorn want ik kan er misschien overheen hebben gekeken maar ik kan het dus echt nergens vinden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik zal het trouwens gewoon even hier zeggen. Waar precies is nou de hoorn want ik kan er misschien overheen hebben gekeken maar ik kan het dus echt nergens vinden.

    F5, ik was hem vergeten.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 13:20 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    F5, ik was hem vergeten.

    Oké ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Waarschijnlijk zal ik erover heen gekeken hebben. Maar hoe doen we dat met de rugzakken bij de Hoorn des overvloeds? Of komt dat in het speeltopic?


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Waarschijnlijk zal ik erover heen gekeken hebben. Maar hoe doen we dat met de rugzakken bij de Hoorn des overvloeds? Of komt dat in het speeltopic?

    Ik bepaal wat er in jullie rugzak komt :3. Maar ik geef alles zomaar aan iedereen en kijk niet naar de namen en alles.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Ik bepaal wat er in jullie rugzak komt :3. Maar ik geef alles zomaar aan iedereen en kijk niet naar de namen en alles.


    Oke, dan weet ik dat. Dankje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rond welk uur begon de RPG?
    Dan weet ik dat ik niet elke minuut op het forum moet zoeken, lol:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Rond welk uur begon de RPG?
    Dan weet ik dat ik niet elke minuut op het forum moet zoeken, lol:W

    Zodra ik klaar ben met mijn huiswerk. Ben bijna klaar :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Zodra ik klaar ben met mijn huiswerk. Ben bijna klaar :'D

    Okido is goed :)
    Zet je dan ook een link in dit topic?
    Dan zal iedereen het sneller vinden, I guess.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Link naar speel topic


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    HurtedHeart schreef:
    Goed in: Bijna ieder wapen, maar hij blikt uit met werpmessen en een zwaard. Hij heeft een goede mensen kennis en weet wel wat van knopen leggen. Hij leert snel en kan wel aardig klimmen. Zijn plantenkennis is vrij goed. Hij kent de dodelijke bessen en de bessen die eetbaar zijn. De rest niet. Hij kan een vuurtje maken, maar niet met stenen. Hij was niet zo dom om ook de levenstrainingen te doen. Hierdoor kan hij dat wel. Hiervoor wist hij er wat minder over. Hij kan goed mensen verleiden en sponsors winnen. Hij presteert beter alleen dan in een groep. Hij kan wel wat EHBO en weet hoe je een wond verbind. Hij wint bijna altijd wel een fysiek gevecht.


    No offence, maar is dit niet een beetje té goed?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    mag ik de laatste jongen voor 9 maken? Please?


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    mag ik de laatste jongen voor 9 maken? Please?
    Dat mag :3.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    District: 9
    Naam: Zacharias Emanuel Waters
    geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk + foto:


    Zacharias is met zijn 1,78 voor een jongen aan de kleine kant. Hij is redelijk tenger. Hij is natuurlijk getint en heeft korte bruine krullen. Zijn gezicht heeft nog veel zachte en kinderlijke trekken. Hij heeft donkerbruine bambi-ogen omringt door heel lange en dikke wimpers.
    Innerlijk: Zacharias is een zachtaardige jongen. Hij is optimistisch en liefdevol. Hij is zeer zorgzaam en redelijk sociaal. Hij legt makkelijk contact maar vertrouwd mensen eigenlijk ook te snel. Hij wil het goede in mensen zien en daardoor kan hij heel makkelijk gebruikt worden.
    Goed in: Hij is een snelle sprinter en zeer behendig. Hij heeft veel vestand van heelkunde en kan zijn kalmte bewaren in een stressvolle situatie. Verder is hij tactisch en vindingrijk.
    Slecht in: Hij is niet heel sterk en daardoor kan hij met geen enkel wapen goed overweg. Een zwaard of bijl is te zwaar en een boog kan hij niet spannen. Hij is dus niet sterk en minder gewend aan honger en zware omstandigheden als de andere tributen.
    Extra: Zijn ouders hebben een kleine apotheek en zijn moeder is verpleegster. Hij hoort bij de middestandsklasse uit 9 en heeft daardoor een iets makkelijker leven gehad.

    Tas: 17
    Wapens: 3
    Slaapzakken: 7
    Waterflessen: 10
    Extra spullen: 2

    Goed?


    Remember to be ridiculous.