• “Winning means fame and fortune.
    Losing means certain death.
    The Hunger Games have begun…”

    Ik hoor jullie al denken: 'O nee, niet weer een Hunger games RPG!' Ja, er komt weer een nieuwe(cat). Maar deze is anders, want Quizlet heeft weer een leuke Hunger games RPG nodig. Ik ben de Hoofd-Spelmaker en doe zelf niet mee aan de RPG. Degene die hier aan mee willen doen zijn de tributen.
    Maar 1 iemand kan deze spelen winnen. De rest gaat zeker weten dood en daar zorg ik wel voor.
    Alles goed doorlezen. Je hebt de informatie nodig!

    Verhaallijn:
    Je wordt gekozen als tribuut voor de 63ste hunger games. Vervolgens wordt je naar het capitol gestuurd en daar klaar gemaakt voor de arena.
    Daarna wordt je in de arena gegooid en moet je overleven.
    Arena:


    Link naar grotere versie.
    Elke lijn van een vakje is 1 km lang. De arena heeft een diameter van 8 km. De hoorn des overvloeds is op F5.
    Blauw= Is natuurlijk water. Hoe donkerder de kleur hoe dieper het is. Licht blauw is max. 3 meter diep. Normaal is max 6 meter en donker kan zelfs tot en met 15 meter gaan. De blauwe vlekjes op het land zijn meertjes.
    Groen= Bos. Overal waar het donkergroen zit is bosgebied. De lichtgroene stipjes zijn enkele of meerdere bomen. Deze zijn meer verspreid.
    Bruin= Berg gebied. Langzaam word de kleur meer beige. Hoe lichter hoe hoger de berg is. Bruin gaat tot 1000m hoogte en Beige tot 1600m.
    Wit= Sneeuw, dat op de bergtoppen ligt.
    Lichtbruine kleur= Dit zijn kale vlaktes. Hier groeien soms bomen, maar meestal struiken en andere planten soorten.
    Roze= Dit is een heide. Hier staan de prachtigste bloemen in bloei.

    In de arena is het overdag vrij koud met een temperatuur van 10 graden.
    's nachts kant het licht vriezen met -1 graden. Het weer kan erg verschillen: Meestal is het bewolkt, maar er kan ook een zonnetje schijnen. Het is vaak droog, maar soms kan het regen, sneeuwen of zelfs hagelen.
    Het bos heeft zowel naald- als loofbomen. Er zijn eetbare en niet eerbare planten. Maar eten vinden is moeilijk. Door de koude lucht en grond groeit er niet veel. Er zijn een paar open plekken in het bos. Bij sommige plekken is er een meertje. Pas op: Sommige meertjes kunnen vergiftigt zijn, maar dat merk je pas als ik het aangeef. Het bos bevalt enkele dieren zoals: Vossen, egels, muizen, vleermuizen enz...
    Ook zijn er spotgaaien, maar die zijn goed verstopt. Ze zijn te vinden in het oosten. Spotgaaien kunnen je helpen. Ze 'bewaken' het gebied waar jij in rond loopt. Als ze jouw melodie fluiten weet je dat er iemand is.
    Er zijn ook bloedzoekers, maar die zijn goed verstopt.
    Het berggebied heeft een paar boompjes, maar bestaat grotendeels uit rotsen en struiken. Als je omhoog klimt moet je goed uitkijken, want het is heel erg stijl. Je valt ook zo naar beneden. Soms kan er wat naar beneden vallen. Het klimmen word ook moeilijk door het landschap zelf. Het is niet alleen stijl , maar er zijn ook veel hobbels Er zit een meer verstopt in de bergen. Hij is vrijwel omringd door rotsen en dus een makkelijke verstop plaats.
    De kale vlaktes zijn niet helemaal kaal. Ze hebben een paar bomen , struiken en planten. Er zijn daar een aantal konijnen te vinden. Rond lopen is daar gevaarlijk, want de grond is kompleet vlak. Je hebt ook een heide met de mooiste bloemen. De heide is omringt door een stuk bos. De grond van de heide is heuvel achtig. Er is daar een meer en 1 boom. De boom lijkt er oud en is erg dik. De takken en bladeren slingeren naar beneden en is ook erg handig om in te verschuilen of te slapen in de nacht. De bloemen leiden erg af. De geur van de bloemen zijn al een kilometer ver te ruiken. De bloemen zijn bedoelt om af te leiden door hun geur en mooiheid. Als je niet oplet ben je een makkelijk doelwit. De geur zelf heeft een leuk effect. Het maakt je lichter in je hoofd. Op een kilometer afstand merk je het niet zo, maar als je op de heide staat kan je een beetje duizelig voelen. Als je, je neus haast in de bloem stopt om te ruiken kan je zelf flauwvallen. En er kunnen daar leuke insecten zitten.
    In het meer zitten er vissen. Voor de rest is het geen bijzonder meer. Al staat er een metalen boot op F6. Je kan hem allen gebruiken met een pasje. Die je kan krijgen. Met die boot kun je naar een eiland gaan: De eilanden naast het gebergte. je kan er ook komen via het gebergte, maar dat is niet aan te raden. Behalve als je gewond wilt raken. Op het Eiland zijn er een paar bomen. Sommige bomen zijn fruitbomen.
    Coördinaten:
    Bij elke post is het verplicht om aan tegen waar je bent. Dat zet je naast de naam van je personage. Zo kan ik goed zien waar iedereen is en makkelijker iets laten gebeuren. Als je naar een andere vak gaat zet je dat ook boven aan. V.B.:
    Naam en achternaam- E3, E5

    De eerste is waar je in het begin bent en de laatste waar je post eindigt. Al je de hele tijd in hetzelfde vakje ben gebleven hoef je maar 1 vakje aan te geven.
    Hoe gaat deze RPG in zijn werking?:
    Iedereen maakt een tribuut aan uit een bepaald district. Ikzelf speel de hoofd-spelmaker en zorg dat alles geregeld word in het verhaallijn. Zodra jullie uiteindelijk in de arena zijn zorg ik ervoor dat er dingen gaan gebeuren. Zo wordt de RPG minder snel saai. Ik kan voor rampen-, verwondingen- of zelf vergiftiging zorgen. Natuurlijk ook goede dingen zoals : Medicijnen, brood,(schoon)water en wapens. Het weer laat ik ook regelmatig aanpassen. Ook kunnen er mensen dood gaan, want er moet uiteindelijk 1 iemand overblijven. Ik bepaal wie er dood gaat, maar dat doe ik niet zomaar. Ik schrijf de namen op een papiertje, gooi ze gewoon in een bak en pak met mijn ogen dicht of via een site(Die ik niet weet. Als iemand zo'n site weet hoor ik het graag c: ). De persoon wiens naam is gekozen krijg een pb, want niemand anders mag het weten. De persoon die dood gaat krijg een paar dagen om dood te gaan. Ik ga namelijk niet zeggen wanneer de trekkingen zijn.
    Op deze manier worden de bovenstaande dingen die genoemd zijn gekozen. Als je voor verwondingen vaak word getrokken dan heb je geen geluk, maar voor de goede dingen wel. Sommige dingen zal ik openbaar in het topic neerzetten. Wanneer er spulletjes via parachutes komen zal ik het neerzetten met de namen erachter met wie en wat. Dit ook zo met verwondingen. Rampen komen plotseling.
    Vergiftiging is helemaal leuk. Ik hou dat geheim en stuur een pb naar de persoon die vergiftig is. Niet druk maken als je personage vergiftigd is, want het is niet dodelijk. Maar het verzwakt je wel. Medicijnen kunnen je beter maken.

    Rollen:
    District 1 -Luxe voorwerpen voor het Capitool-
    Melrose Amelie Xanthe-Aragog-Aiden Samuel Dream- HurtedHeart
    District 2 -Wapens en Vredeshouders trainingen-
    Paco All Gillister-PopRocket
    District 3 - Elektronica, technologie-
    Sophia Grace- Leannan
    District 4 -Vis en ander zeevoedsel-
    Mairin Nevya Cataegis-Lahey- Damian Nathaniel MacGreggor-WillNotLearn
    District 5 -DNA Manipulaties en mutatie’s-
    Aoife Indigo Livinstone-BlueHope
    District 6 -Medisch onderzoek en wetenschappen-
    Aimee Rose Johnson-RememberYoux-BlueHope
    District 7 -Hout
    Keitha, Keeth, Daesun-General - Dasan Howi Leunn-Squib
    District 8 -Textiel
    Madelief Black-MoonlySam Black-Moonly
    District 9 -Voedsel-
    Paige Dove- Bronx
    District 10 -Vee-
    District 11 -Landbouw -
    May Kaia Roux-Aragog-Bradley Alexander Dellani-WillNotLearn
    District 12 - Steenkool-
    Gwaine Smith-Emrys
    Meisjes zijn VOL. Er is nog plaats voor 1 jongen.

    Rol:
    District:
    Naam:
    geslacht:
    Leeftijd (12 t/m 18. Niet allemaal de leeftijd van 16/17 nemen):
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Extra:


    Regels
    - Geen Mary Sue's. Hou het origineel.
    - Hou het realistisch volgens de boeken. Niet dat er opeens een paarse olifant door de lucht vliegt. Of dat ze uit de arena ontsnappen.
    - Meer dan 7 regels schrijven. Liever nog meer, maar het kan wel eens gebeuren dat je inspiratieloos ben. 6 zie ik nog wel door de vingers, maar minder echt niet. Mobieltje is geen excuus.
    - Liever geen mensen die na één dag of een paar topics stoppen.
    - Topic niet vol spammen na 1 dag.
    - Reservering blijft 2 dagen staan.
    - 16+ en relaties zijn toegestaan. Niet gelijk na 1 dag een relatie. En bedenk even dat een leuke nacht niet echt kan in een arena. (Maar als je het toch doet. Bedenk dan wel even dat ik graag root in het eten gooi :Y))
    - Geen ruzie binnen of buiten het topic.
    - Wacht even als iemand niet reageert/ offline is. We hebben ook nog een leven buiten de Rpg.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 13:19 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ik reserveer meisje district 6]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een jongen district 1 reserver of is die al bezet? :Y)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik heb iets nieuws toegevoegd :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    District: 6
    Naam: Aimee Rose Johnson
    geslacht: vrouw
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk + foto:


    Ze heeft bruine haren met een lichte slag, en heldere blauwe ogen. Ze draagt haar haar vaak los, maar als het moet (bijvoorbeeld in de arena) draait ze het in een stevige knot.
    Innerlijk: Aimee is een sluw meisje. Ze laat niet veel van zichzelf zien, blijft liever op de achtergrond en sluit zelden een pact in de arena. Ze mengt zich liever niet in het gevecht en zorgt er ook wel voor dat het haar niet gebeurt, omdat ze oerslecht is met wapens (op de zweep na). Haar tactiek in de arena is om zo snel mogelijk weg te komen en zo min mogelijk op te vallen. Ze is sociaal ook niet al te best,waardoor ze moeilijk verbonden kan sluiten. Ze weet dat ze de Hongerspelen niet kan winnen als ze vecht, dus dan maar als ze zich verstopt. Ze vertrouwd bijna niemand. Haar districtaandenken is een klein armbandje met een klavertje er aan.
    Goed in: wonden verzorgen en eetbare dingen vinden, wapen: zweep, die te maken is van takken. Heeft ook een redelijk lichte tred
    als het nog moet kan ze een beetje boogschieten
    Slecht in: bijna elk wapen, daarom mengt ze zich vaak niet in een gevecht. Als het er op aan komt kan ze nog een beetje haar zweep hanteren, maar dat is ook alles. Ze zal snel een gevecht verliezen. ze is ook niet goed in camoufleren en vissen, haalt heel soms nog wel eens een dier binnen met haar zweep. Maar daar houd het ook wel mee op.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 14:11 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naomia schreef:
    Mag ik een jongen district 1 reserver of is die al bezet? :Y)
    [Ik heb hem al gemaakt..]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zou ik misschien nog een meisje mogen maken? Ik vroeg het en het mocht niet en sinddien zijn er bijna alleen maar meisjes gemaakt??


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Ik heb hem al gemaakt..]

    Maar je staat er niet op en daar is een reden voor gegeven.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    District: 2 - Wapens en Vredeshouders trainingen
    Naam: Paco All Gillister
    Geslacht: Jongen
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk+foto:


    Innerlijk: Paco is anders als de andere jongens die hij kent. Hij voelt zich vaak eenzaam en is snel verdrietig. Hij is niet snel aangetrokken tot meisjes maar als hij dat wel is, is ze heel bijzonder. Paco is totaal niet zelfverzekerd, hij geeft veel om andermans mening. Toch heeft Paco snel woedeaanvallen, zijn moeder zei vroeger dat het in zijn bloed zat maar hijzelf gelooft niet in erfelijkheid. Een mens bepaald zijn eigen leven, dat hebben zijn ouders niet voor hem gedaan. Paco is heel naïef en wil alles zelf oplossen, als hem dat niet lukt voelt hij zich een mislukkeling.
    Goed in: Paco weet als de beste hoe hij met een pijl en boog om moet gaan hij heeft een enorm richtingsgevoel en kan supersnel rennen.
    Slecht in: Hij is bang voor water en hoogtes. Ook is Paco een makkelijk slachtoffer van manipulaties.
    Extra: Familie+vrienden- Paco heeft zijn vader nooit gekend, die heeft zijn gezin verlaten toen Paco nog geboren moest worden. Zijn moeder was vroeg zwanger,op haar 16e, wat volgens haar familie een schande was. Dit was een van de redenen waarom Paco's vader haar verlaten had. Broers en zussen heeft hij niet aangezien zijn moeder gezworen heeft nooit meer een kind te willen hebben. Paco heeft een hechte band met zijn moeder. Hij heeft geen vrienden want volgens hem stellen vrienden je alleen maar teleur en verlaten ze je net als zijn vader bij hem had gedaan. Districtsaandenken- Het districtsaandenken van Paco is niet alleen een aandenken aan zijn district, het is namelijk het enige wat hij van zijn vader heeft. Een oud leren armbandje die hij al zijn hele leven om zijn pols draagt.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Ik vul nu het meisje uit district 7 in als dat kan :3

    District: 7 - Hout
    Naam: Keitha, Keeth, Daesun
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk:

    -Denk de make up en oorbellen weg voor zover,
    kan en maak haar iets jonger en iets minder mooi-

    Keitha heeft opvallende, ijsblauwe ogen waar meestal kringen onder zitten die haar een vermoeide blik geven. Ze heeft donkerblond haar dat ze meestal in een staart heeft zitten, omdat er teveel klitten in zitten om goed te kunnen kammen. Haar kin heeft in het echt een iets opvallender geultje, waar haar broer haar altijd mee plaagde. Ze heeft niet zoveel vrouwelijke vormen, maar ze is wel erg dun waardoor ze zich door veel spleten heen kan wringen. Haar benen zijn een beetje sprietig, ze is dan ook niet de beste sprinter, maar haar kracht zit in haar armen, waarmee ze haar bijl hanteert. Haar handen zijn ruw en er zitten meestal splinters in, omdat ze zoveel met hout werkt.
    Innerlijk: Keitha is nieuwsgierig en gaat graag op onderzoek uit. Ze is speels, volgzaam en altijd al tegen heeft haar grote broer vol bewondering opgekeken. Desondanks is ze zeer verlegen en weet ze absoluut niet wat er in andermans hoofd kan afspelen. Ze begrijpt mensen niet zo goed en ze krijgt het benauwd als er teveel vreemde mensen tegelijkertijd naar haar kijken. Ook kan ze soms, het ligt er maar net aan hoe haar dag is geweest, een beetje nors zijn en zich letterlijk overal aan irriteren. Dan voelt ze zich alsof andere mensen haar expres op allerlei manieren dwars zitten.
    Ze is graag alleen als ze in een comfortabele situatie is, maar in de situaties waar ze in de arena voor komt te staan zal ze niets meer wensen dan dat ze iemand aan haar zijde heeft. Het zal lang duren eer iemand haar vriendin is, aangezien Keeth vaak vooroordelen kan trekken. Je zou kunnen zeggen dat dat raar is aangezien ze absoluut geen verstand heeft van andere mensen, maar dat is gewoon haar manier om toch een soort schets van iemand te krijgen. Ze kan prima voor zichzelf zorgen, maar ze heeft altijd hulp gehad en het is een hele overschakeling als ze ineens naar de arena moet. Ze zou doden indien nodig, maar ze houdt zich liever buiten de grootste bloedbaden. Ze heeft een goede zelfbeheersing opgebouwd en laat haar emoties niet snel de overhand nemen aangezien dat haar fataal kan worden door haar ademhalingsprobleem.

    Goed in: Bijlen werpen. Dit heeft ze vaak genoeg in haar district kunnen oefenen tijdens het houthakken. Ze kan ook andere dingen, zoals speren werpen, maar haar voorkeur gaat uit naar bijlen. Ook kan ze hout bewerken of dingen zoals primitieve hutten in elkaar zetten, maar ze weet niet wat ze met dat eerste kan in de arena. Keeth stoeide vaak met haar broer en kan zich dus ook goed verdedigen tegen een aanval met blote handen. Door haar kennis over hout weet ze ook wat over kampvuurtjes
    Slecht in: Lange afstanden rennen. Keitha heeft niet zo'n bijster goede conditie en raakt snel vermoeid. Ook heeft ze wat problemen met haar luchtwegen wat het haar alleen maar moeilijker maakt en bovendien ook andere problemen kan veroorzaken, zoals dat ze ineens kan gaan hyperventileren en dan lang moet rusten om weer verder te kunnen. Ook vindt ze het zeer moeilijk om mensen te voorspellen en weet dus nooit wat anderen denken of wat hun tactieken precies zijn.
    Extra: Keitha deed in district zeven erg veel met haar grote broer. Ze hadden vaak de grootste lol en deelden veel met elkaar. Hij heeft haar dan ook geleerd hoe ze met een bijl om moest gaan.
    Ook heeft Keitha problemen met haar ademhaling. Ze heeft een nauwere luchtpijp en bij zeer veel inspanning of bij enorme stress gaan hyperventileren. Als ze dan niet tot rust kan komen zou ze kunnen stikken. Ze weet dat dit een enorme zwakke plek is en dit zo goed mogelijk verborgen moet houden.
    Keeth heeft geen districtsaandenken bij zich, omdat ze bang is dat ze er een te heftige, emotionele reactie bij zou kunnen hebben waardoor ze kan gaan hyperventileren.


    Het is btw echt vet dat je alles doet met lotingen :Y)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:04 ]


    yeehh

    Aragog schreef:
    (...)
    Maar je staat er niet op en daar is een reden voor gegeven.

    De afgelopen weken ben ik niet zomaar met een RPG begonnen zonder hem af te maken. Alle RPG's waar ik bij zit ben ik nu mee bezig. Dus waarom niet en als ik perse zou willen stoppen zal ik mijn personage laten doodgaan, maar dat wil ik pas aan het einde van de RPG doen of als mijn personage wel dood moet gaan door verwondingen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    District: 5
    Naam: Aoife Indigo Livinstone
    geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd (12 t/m 18. Niet allemaal de leeftijd van 16/17 nemen): 14
    Uiterlijk + foto:
    (Maak haar ietsje jonger.)


    Aoife heeft rode haren die tot iets over haar schouders vallen. Ze heeft fel groene ogen, die als ze verdrietig is iets minder fel zijn. Ze is 1.71 en vind zichzelf klein, ook al denkt ze dat ze daar in de arena wel haar voordeel mee kan doen, aangezien het voor kleine mensen makkelijker is om zichzelf te verstoppen. Ze heeft nu wel even een hekel aan haar rode haar aangezien dat wel nogal op kan vallen. Ze heeft haar haar vaak in een staart of in een knot, aangezien het een beetje krult en vrij ontembaar is.
    Innerlijk: Aoife is een stil en behulpzaam meisje. Ze leest graag en kan uren kijken naar hoe de regen naar beneden valt. Ze houd gewoon van regen en heeft er geen problemen mee om in de regen rond te lopen. Ze houd ook van tekenen en dan vooral dieren en mensen. Ze raakt niet snel in paniek en probeert zich altijd zo snel mogelijk aan een situatie aan te passen, wat haar redelijk goed lukt .Ze kan over het algemeen heel vrolijk en gezellig overkomen, maar ze is vaak toch vrij cynisch en afgesloten, zodat andere haar geen pijn kunnen doen. Zo vertrouwd ze mensen ook niet snel en blijft ze altijd een beetje achterdochtig. Soms kan ze een beetje naïef overkomen, maar dit is meestal geacteerd. Ze weet wat ze doet en is zich altijd bewust van haar gedrag en acties. Een mindere kant van haar is dat ze vaak liegt en hier komt ze lang niet altijd mee weg. ook zorgt het wel eens voor awkward situaties of heeft ze net iets teveel uit te leggen, wat er voor zorgt dat ze weg vlucht van haar problemen. Als ze je eenmaal vertrouwd, vertrouwd ze je voor altijd en ze geeft mensen veel te snel een tweede en derde en vierde kans. Ze is ook snel gekwetst en bezorgt als het om die mensen gaat. Hierdoor lijkt ze vaak twee totaal verschillende personen. Mensen die ze wel vertrouwd en mensen die ze niet vertrouwd hebben dan ook vaak een meningsverschil als het gaat om haar innerlijk. Sommige mensen zeggen ook dat ze nieuwsgierig is, maar dat is ze niet echt. Ze is gewoon puur achterdochtig en wil overal een goede reden voor hebben en wil alles weten zodat ze niet voor verrassingen komt te staan.
    Goed in: Boogschieten en boomklimmen. Boogschieten vooral omdat ze vrij goed kan richten en een oog voor detail heb. Bomenklimmen doet ze gewoon graag en veel.
    Ook is ze soms sneller als ze van boom naar boom reist als dat ze over de grond gaat. Ook een voordeel is dat ze heel weinig eet en drinkt op een dag, dus dat ze dat niet snel te kort zal komen.
    Slecht in: Ze is slecht in vuur maken, kan niet zo heel snel zwemmen, kan mensen die echt hulp nodig hebben niet zo achter laten. Ook is ze niet de beste in camoufleren. Ook een probleem is dat ze veel te veel om haar haar geeft en dus soms echt gewoon stil blijft staan om haar haar te doen. Haar grootste probleem is dat ze niet kan slapen als ze zich niet veilig voelt. Hoe moe ze ook is, ze word wel minder gefocust en precies, maar slapen lukt niet.
    Extra: Aoife heeft een oudere zus, die haar over het algemeen opgevoed heb. Ze heeft haar een klein armbandje gegeven met ‘don’t lose yourself’ erop. Het was eerst een ketting, maar dat was niet zo handig.

    (Ik ben al bezig met die andere. als ik iets mis ofzo hoor ik het graag.)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 3:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    District: 6
    Naam: Alex Kyran Neji
    geslacht: Mannelijk
    Leeftijd(12 t/m 18. Niet allemaal de leeftijd van 16/17 nemen): 16
    Uiterlijk + foto:


    Hij heeft zwarte haren die niet heel lang zijn, maar hij zou het absoluut niet korter willen. Zijn haar zit vaak hetzelfde en hij doet er niet echt gel in. Zijn ogen zijn grijs, maar er zitten ook wel sporen van groen en blauw in. Zijn blik staat altijd vrij somber. Hij heeft een bleke huid en heel licht roze lippen. Zijn mondhoeken staan altijd iets omhoog wat er voor zorgt dat het lijkt of hij altijd waterig glimlacht. Hij is ong. 1.80.
    Innerlijk: Alex is een rustige jongen. hij houd niet zo heel veel van vechten, maar als hij zichzelf moet verdedigen lukt het wel. Hij zal nooit zelf beginnen, al kan hij behoorlijk irritant en roekeloos zijn. Hij praat niet veel, maar als hij iets zegt slaat op vaak nergens op. Al heeft hij natuurlijk ook zijn heldere momenten. Hij loopt graag gewoon rond en het liefst heel lang of hij gaat een stukje rennen. Hij doet soms wel een beetje raar en kan het niet laten om anderen soms helemaal gek te maken. Maar tegen mensen die oud zijn of juist weer heel erg jong (8 jaar en jonger) Is hij meestal wel aardig. Hij is ook erg achterbaks. Vaak doet hij dingen en geeft andere de schuld of doet iets ten koste van anderen. Hij is niet snel boos, integendeel zelfs, hij houd niet van boos zijn en hij kan er ook niet goed tegen als er geschreeuwd word. Hij is vaak negatief ingesteld en verheugt zich nooit op iets. Vooral zodat hij niet teleurgesteld is als het niet door gaat of als het mislukt. Hij stemt vaak in met ideeën van anderen en heeft liever niet de leiding, aangezien hij liever niet teveel verantwoordelijkheid heeft. Hij is nooit echt kinderachtig en gedraagt zich soms alsof hij al een stuk ouder is dan dat hij werkelijk is .
    Goed in: Hij is goed in zichzelf verdedigen, al zal hij zelf nooit uit zichzelf aanvallen. Hij is vrij goed in vuur maken en heeft een goed gevoel voor richting. Ook kent hij veel survivaltechnieken en leert hij snel.
    Slecht in: Hij zal nooit zelf aanvallen. Hij is ook niet de beste in het hanteren van wapens.(Op de speer en messen na.) Ook heeft hij een hekel aan water. En zal het eerst een tijdje weigeren te drinken of er in te zwemmen. Hij kan niet goed tegen stress en is liever niet alleen. Ook houd hij niet van beestjes. Vaak heeft hij geen honger, maar als hij dan eens honger heeft eet hij vrij veel, wat dus niet erg goed is.
    Extra: Zijn ouders zijn heel voorzichtig met hem omdat hij hun enige zoon is. Hijzelf is wat minder voorzichtig.

    (Ik breid hem later misschien nog uit. Maar hier is rol twee. Ik hoop dat ze goed zijn.)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 13:06 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een jongen reseveren uit District 12?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Er is echt een meisjes overschot xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Er is echt een meisjes overschot xd


    Sorry, dat heb ik me iets te laat beseft :$
    Maar met de reservering van Emrys erbij staat het volgens mij op 8 meisjes en 6 jongens.


    yeehh