• Ik zit in de trein van ' ' - Dordrecht, nu kwam ik net dus langs station Haarlem waar twee meisjes naast mij aan het andere kant van het gangpad gingen zitten.
    Ik zit een beetje op mijn telefoon te klooien en hoor dan opeens, steeds opnieuw de naam Quizlet vallen. En jawel hoor! Ze hadden het over de gedichten op Quizlet :'D
    Quizlet reist Nederland door!

    Hebben jullie ook wel eens mee gemaakt dat een vreemde het over Quizlet had?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Op het boogschieten was iemand bezig met een vriendin over zelf verhalen schrijven. En toen heb ik de naam Quizlet wel horen vallen, al ben ik niet zeker. :3


    Let the Night embrace you

    Nope.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Nee ):


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Wat grappig xD
    Mijn beste vriendin had dat ook eens in de trein gehoord! Ook twee meiden die over Quizlet aan het praten waren. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nope


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nee, ik denk het niet.
    Al heb ik het idee dat iemand die ik ken hier ergens moet rondlopen :X


    -

    Austen schreef:
    Neen, maar ik heb al wel eens twee mensen van bij mij op school op Quizlet gezien op hun gsm. n.n


    Ahum (cat)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jup, Er was een collega van mij die ineens vroeg of ik quizlet kende. Omdat m'n quotes haar zo bekend voor kwamen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Twee meisjes bij mij in de klas (1,5 jaar terug) zaten twee computers verder, en ééntje logde zo in op Q en ging van die vet oude quizzen doen uit 2005, en iedereen kwam erbij kijken en zo, en ik had wel even zo'n momentje van 'Q is toch best wel bekend o.0'

    Nayade schreef:
    (...)

    Ahum (cat)

    Wat? n.n Dat viel op hoor.


    comfort in c h a o s

    Ik hoop dat ik nog mensen tegen kom van Q in Enschede of op het Roc. ^^

    Strider schreef:
    Ik hoop dat ik nog mensen tegen kom van Q in Enschede of op het Roc. ^^


    *steekt hand op* Ik woon in Enschede xD

    Strider schreef:
    Ik hoop dat ik nog mensen tegen kom van Q in Enschede of op het Roc. ^^


    Mn broer zit op het ROC in Hengelo ? c:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Mn broer zit op het ROC in Hengelo ? c:

    Ah ik woon in Hengelo! ;D
    En een vriendin van me gaat naar ROC hengelo, mijn neef ook en mijn broer ook haha. :Y)

    Naaaa'ww, nee, ik ken geen vreemden op Q. Wel dat mijn achternicht ineens bekend had gemaakt dat ze op Quizlet zat voor ik erop zat. Jammer dat ze niet meer actief is en alles :C


    Pretty is just a pretty word.