• Dat ik gestopt ben met ballet. Ik ben nu zestien jaar en ben al totaal niet meer zo lenig, wat ik erg jammer vind. En daarom heb ik met mijn ouders besloten om vanaf het najaar opnieuw ballet te volgen ^^


    Olive

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik bedenk me nu net dat ik mij Chemie niet gaf toen je hier was.


    Omg -facepalm- Juist, ik was het ook helemaal vergeten.


    Olive

    Invaesion schreef:
    (...)
    Nee zoiets zit erin genesteld, denk ik. Daar kan je niet echt iets veranderen, zeker bij mij niet. Daarmee dat alles ook zo lang duurt bij mij, meestal wil/durf ik niet.
    Maar ik ben wel blij voor jou c:


    Hmm, dat kan wel...
    & dankjewel ;D Binnen enkele maanden mag je dan naar mijn voorstellingen komen haha ;D


    Olive

    Ik heb echt nog nooit gedanst, niet helemaal mijn ding. Ik ben echt hartstikke stijf, haha. Ik kan mijn been niet een normaal recht hebben als ik hem verticaal heb, haha. Maar wel super tof dat je er weer mee gaat beginnen! Het lijkt me echt super tof om te kunnen! :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Viviee schreef:
    (...)

    Hmm, dat kan wel...
    & dankjewel ;D Binnen enkele maanden mag je dan naar mijn voorstellingen komen haha ;D

    Yes, dat doet me denken aan Het Zwanenmeer dat ik onlangs gezien heb. Met een Russisch ballet of course c;

    Invaesion schreef:
    (...)
    Yes, dat doet me denken aan Het Zwanenmeer dat ik onlangs gezien heb. Met een Russisch ballet of course c;


    Wij Russen he ;D ballet zit in ons bloed!


    Olive

    Ik deed tot mijn 14e aan ballet, op hoog niveau, met spitzen en zo, en heb ook af en toe spijt dat ik gestopt ben. Maar ik heb er de tijd niet meer voor. Nu doe ik hoog niveau Stijldansen, en dat bevalt me prima.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Viviee schreef:
    (...)

    Wij Russen he ;D ballet zit in ons bloed!
    Das een feit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Viviee schreef:
    (...)

    Wij Russen he ;D ballet zit in ons bloed!

    Ja, daarmee dat ik stiekem moest lachen toen je zei dat je ballet had gedaan. d;

    Onika schreef:
    Ahw, ik vind ballet zo vreselijk mooi om te zien! Succes met weer opnieuw beginnen (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dat heb ik met pianospelen :'D

    Invaesion schreef:
    (...)
    Ja, daarmee dat ik stiekem moest lachen toen je zei dat je ballet had gedaan. d;


    Dat had je niet zien aankomen he ;d twee jaar zelfs!


    Olive

    Viviee schreef:
    (...)

    Dat had je niet zien aankomen he ;d twee jaar zelfs!

    Nee, echt niet. Hoe oud was je dan?

    Invaesion schreef:
    (...)
    Nee, echt niet. Hoe oud was je dan?


    10 tot 12, met geluk pak ik het snel weer op (:


    Olive

    Ik heb spijt dat ik gestopt ben met jazzballet :Y) dat wil ik ook weer gaan doen, en ik denk dat ik ermee begin zodra ik enkele kilo's kwijt ben

    Viviee schreef:
    (...)

    10 tot 12, met geluk pak ik het snel weer op (:

    Ik duim met je mee :Y)