Dat ik gestopt ben met ballet. Ik ben nu zestien jaar en ben al totaal niet meer zo lenig, wat ik erg jammer vind. En daarom heb ik met mijn ouders besloten om vanaf het najaar opnieuw ballet te volgen ^^
Invaesion schreef:
(...) Nee zoiets zit erin genesteld, denk ik. Daar kan je niet echt iets veranderen, zeker bij mij niet. Daarmee dat alles ook zo lang duurt bij mij, meestal wil/durf ik niet.
Maar ik ben wel blij voor jou c:
Hmm, dat kan wel...
& dankjewel Binnen enkele maanden mag je dan naar mijn voorstellingen komen haha
Ik heb echt nog nooit gedanst, niet helemaal mijn ding. Ik ben echt hartstikke stijf, haha. Ik kan mijn been niet een normaal recht hebben als ik hem verticaal heb, haha. Maar wel super tof dat je er weer mee gaat beginnen! Het lijkt me echt super tof om te kunnen! :')
I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.
Ik deed tot mijn 14e aan ballet, op hoog niveau, met spitzen en zo, en heb ook af en toe spijt dat ik gestopt ben. Maar ik heb er de tijd niet meer voor. Nu doe ik hoog niveau Stijldansen, en dat bevalt me prima.
We'll still love each other, forever and always. <3