• Dat ik gestopt ben met ballet. Ik ben nu zestien jaar en ben al totaal niet meer zo lenig, wat ik erg jammer vind. En daarom heb ik met mijn ouders besloten om vanaf het najaar opnieuw ballet te volgen ^^


    Olive

    Oh wat gaaf :D

    Ik zou ook weer willen dansen, maar ik weet niet of dat lukt met school. :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Onika schreef:
    Ahw, ik vind ballet zo vreselijk mooi om te zien! Succes met weer opnieuw beginnen (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb wel spijt dat ik gestopt ben met turnen :c. Ik was er altijd best goed in. Met de OS dit jaar zat ik helemaal aan het beeld gekleefd als er turnen was. Maar ik ga er niet meer op, veel te veel om weer op te moeten pakken. Wel awesome dat jij weer op ballet gaat :3.


    i put the fun in funeral

    Go for it! (:


    Til hug og blod.

    Ik ben mijn lenigheid ook kwijt geraakt en denk er aan om ook weer te gaan dansen maar dan jazz of modern ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Yay! Ik heb negen jaar gedanst, en dat bij dezelfde dansschool en dat werd een beetje saai. Dus.
    Maar ik wil wel nog heel graag. Ik wil zoveel heel graag. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Invaesion schreef:
    Ik wist niet dat je dat gedaan had ;d


    Ja, toen ik klein prutske was (:


    Olive

    Viviee schreef:
    (...)

    Ja, toen ik klein prutske was (:

    Zeg aub het woord prutske niet meer, dat scharminkel heet zo :x
    Ik heb dat dus nooit gedaan, gedanst, geturnd, etc. Misschien daarmee dat ik zo vet sta nu.
    Echt stom en zonde vind ik. Ik mis dat wel, een hobby hebben.

    Invaesion schreef:
    (...)
    Zeg aub het woord prutske niet meer, dat scharminkel heet zo :x
    Ik heb dat dus nooit gedaan, gedanst, geturnd, etc. Misschien daarmee dat ik zo vet sta nu.
    Echt stom en zonde vind ik. Ik mis dat wel, een hobby hebben.


    Oh juist, sorry. Vergeten. Aub zeg, wat een naam voor een hond.
    Ik heb gedanst en geturnd, maar turnen vond ik dom en ballet vond ik zo leuk _O_ En toen hadden we geen geld meer en tja, this happened.
    Zoek een hobby? Probeer dingen uit, wie weet vind je iets leuks (:?


    Olive

    Invaesion schreef:
    (...)
    Zeg aub het woord prutske niet meer, dat scharminkel heet zo :x
    Ik heb dat dus nooit gedaan, gedanst, geturnd, etc. Misschien daarmee dat ik zo vet sta nu.
    Echt stom en zonde vind ik. Ik mis dat wel, een hobby hebben.
    Echt hea. Ik wou dat ik bij de scouts of zoiets zat. Leek me leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Viviee schreef:
    (...)

    Oh juist, sorry. Vergeten. Aub zeg, wat een naam voor een hond.
    Ik heb gedanst en geturnd, maar turnen vond ik dom en ballet vond ik zo leuk _O_ En toen hadden we geen geld meer en tja, this happened.
    Zoek een hobby? Probeer dingen uit, wie weet vind je iets leuks (:?

    Geen erg c;
    Bijna iedereen die ik ken heeft vroeger geturnd, echt gek. Aww, maar nu kan je wat meer doggies verkopen en dan weer ballet doen?
    Nja, maar ik ben iemand die niet graag iets alleen doet, ik ben zo'n schijterd.

    Onika schreef:
    Ahw, ik vind ballet zo vreselijk mooi om te zien! Succes met weer opnieuw beginnen (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Invaesion schreef:
    (...)
    Geen erg c;
    Bijna iedereen die ik ken heeft vroeger geturnd, echt gek. Aww, maar nu kan je wat meer doggies verkopen en dan weer ballet doen?
    Nja, maar ik ben iemand die niet graag iets alleen doet, ik ben zo'n schijterd.


    Ouders waarschijnlijk? Ja inderdaad en mijn ouders hebben nu ook beter werk, dusja. Ik kijk er eigenlijk echt naar uit.
    Daar moet je je overheen zetten. Ik was vroeger ook altijd bang, maar kijk nu ;D Alleen naar een nieuwe school (oke, niet helemaal), alleen naar ballet (: Komt wel goed.


    Olive

    Viviee schreef:
    (...)

    Ouders waarschijnlijk? Ja inderdaad en mijn ouders hebben nu ook beter werk, dusja. Ik kijk er eigenlijk echt naar uit.
    Daar moet je je overheen zetten. Ik was vroeger ook altijd bang, maar kijk nu ;D Alleen naar een nieuwe school (oke, niet helemaal), alleen naar ballet (: Komt wel goed.
    Ik bedenk me nu net dat ik mij Chemie niet gaf toen je hier was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Viviee schreef:
    (...)

    Ouders waarschijnlijk? Ja inderdaad en mijn ouders hebben nu ook beter werk, dusja. Ik kijk er eigenlijk echt naar uit.
    Daar moet je je overheen zetten. Ik was vroeger ook altijd bang, maar kijk nu ;D Alleen naar een nieuwe school (oke, niet helemaal), alleen naar ballet (: Komt wel goed.

    Nee zoiets zit erin genesteld, denk ik. Daar kan je niet echt iets veranderen, zeker bij mij niet. Daarmee dat alles ook zo lang duurt bij mij, meestal wil/durf ik niet.
    Maar ik ben wel blij voor jou c: