• Dat mag ik never nooit niet voor mijn 18e van mijn ouders, ze vinden het verschrikkelijk. Echter wil ik alsnog graag delen en jullie mening weten over de volgende tattoo's en hun plaatsen daarvan. Sommige van jullie zullen tattoo's niet waarderen, anderen wel, maar ik vraag jullie mening van hoe jullie de tattoo zélf vinden en haar plaats, that's all.

    - Tattoo 1: Deze vind ik erg leuk en ga ik hoogstwaarschijnlijk ook daadwerkelijk doen. Ik heb zelf altijd katten gehad en he er nu ook twee en ze zijn mij heel dierbaar. Het is een kleine tattoo en niet al te opvallend - één van mijn eisen - en het heeft ook emotioneel waarde dus voor mij. Gelieve op de link te klikken.
    - Tattoo 2: Ik wil graag op mijn schouderblad iets van drie vogeltjes hebben, niet met een patroon erin, gewoon simpel zwart. Vogels beteken voor mij onafhankelijk, vrijheid en zelfstandigheid, belangrijke dingen in mijn bestaan. Ik vind de plaats heel mooi, hier enkele voorbeelden ervan. Gelieve op de link te klikken en gelieve nogmaals op de link te klikken.
    - Tattoo 3: Hier zijn alweer vogeltjes, maar nu op dezelfde plek als de kat. Ik vind deze plek ook heel erg mooi en vraag mij af wat jullie vinden op híer [andere oor dus] die vogels te plaatsen. Gelieve op de link te klikken.

    Over de piercings, ja, ik heb in mijn beide oren gaatjes voor oorbellen, het mainstream van de meeste mensen die piercings hebben dus.

    Piercing 1: Het zijn er gelijk drie: drie ringetjes in de rafeldingachtigiets van mijn rechteroor. Geen grote ringen, kleine subtiele ringetjes vlak achter elkaar. Het liefst rechts, waar dan die kat komt.
    Piercing 2: In mijn wenkbrauw, maar daar twijfel ik sterk over omdat ik zo'n persoon ben die snel zoiets haakt of zo, en daar heb ik geen zin in, hoewel dat ook een hypothetisch geval is, toch?

    Dus, meer mensen met piercing en/of tattoo-ambities? Ja, ik kan vanaf mijn 16e ook al tattoo's en piercing's laten nemen zonder toestemming, maar dan worden mijn ouders boos en ik zit nog toch bijna mijn 18e verjaardag op de middelbare. Oftewel: ik woon thuis. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 19:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cumberbitch schreef:
    (...)
    Mijn moeder vindt die vogeltjes heel mooi en van haar zou ik ze zo mogen laten zetten. Ik wil ze graag op mijn pols. Ik ga waarschijnlijk rond 6 september naar Rotterdam om het te laten doen :]


    Ooh, lucky bastard! Plaats je een foto op Q om het resultaat te laten zien? I'm curious!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Moet je zorgen dat je wel bij een goede shop zit, als je zo'n ingewikkelde tattoo wilt, moet je een goede hebben zodat je zeker weet dat het resultaat ook awesome is.

    Natuurlijk! Ik ben niet gek. Het gaat alleen zoveeeel kosten D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Natuurlijk! Ik ben niet gek. Het gaat alleen zoveeeel kosten D:


    De tegenhanger is dan wel een uitzonderlijk unieke en gave tattoo, ik vind dat wel een goede stimulans. Hoewel, zo'n tattoo gaat je niet in de kouwe kleren zitten kwa geld. Ö


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    De tegenhanger is dan wel een uitzonderlijk unieke en gave tattoo, ik vind dat wel een goede stimulans. Hoewel, zo'n tattoo gaat je niet in de kouwe kleren zitten kwa geld. Ö

    Nee, in de koude kleren gaat het je zeker niet zitten. Maar ik denk niet dat ik er spijt van zou krijgen als ik ooit zoveel geld zou uitgeven voor zoiets. Want het ziet er wel heel awesome en bijzonder uit. Iets wat niet zo standaard is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nee, in de koude kleren gaat het je zeker niet zitten. Maar ik denk niet dat ik er spijt van zou krijgen als ik ooit zoveel geld zou uitgeven voor zoiets. Want het ziet er wel heel awesome en bijzonder uit. Iets wat niet zo standaard is.


    Daarom, en elke tattoo is uniek. Niemand heeft het zoals jij. En een tattoo kan je niet kopen als 13 in een dozijn als kleren, je investeert in iets wat je, denk ik, al lang wilt en lang leuk zal vinden. En het is niet iets waar je er tig van hebt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Daarom, en elke tattoo is uniek. Niemand heeft het zoals jij. En een tattoo kan je niet kopen als 13 in een dozijn als kleren, je investeert in iets wat je, denk ik, al lang wilt en lang leuk zal vinden. En het is niet iets waar je er tig van hebt.

    Helemaal mee eens :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Helemaal mee eens :Y)


    Hoeveel schat je de prijs? Gaat het nog lang duren voordat de inkt erop gaat of gaat het binnen een bepaalde tijd al? I hope voor je dat het snel kan. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Daarom, en elke tattoo is uniek. Niemand heeft het zoals jij. En een tattoo kan je niet kopen als 13 in een dozijn als kleren, je investeert in iets wat je, denk ik, al lang wilt en lang leuk zal vinden. En het is niet iets waar je er tig van hebt.

    Nee niet elke tattoo is uniek. Als ik dat katje op mijn pols heb en jij laat hem ook zetten dan is ie niet uniek meer. :') Dat is hij sws al niet.


    -

    JackyD schreef:
    (...)
    Nee niet elke tattoo is uniek. Als ik dat katje op mijn pols heb en jij laat hem ook zetten dan is ie niet uniek meer. :') Dat is hij sws al niet.


    Nee, maar een tattoo, hoe je het went of keert, zal nooit helemaal precies hetzelfde zijn. As ik die kat op mijn pols zou nemen, zouden er alsnog dingen nét anders zijn. Plus dat niet elk antwerp helemaal hetzelfde is. :3 In dat opzicht is hrt net als een vingerafdruk.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 21:43 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Hoeveel schat je de prijs? Gaat het nog lang duren voordat de inkt erop gaat of gaat het binnen een bepaalde tijd al? I hope voor je dat het snel kan. :3

    Geen idee maar ik gok wel rond de 500. En nee, nog lange niet. Daar heb ik geen geld voor. Ik ben een arm studentje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Geen idee maar ik gok wel rond de 500. En nee, nog lange niet. Daar heb ik geen geld voor. Ik ben een arm studentje.


    Da's knudde dan. :|


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife



    Deze vind ik allebei erg mooi.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind die tatoeages van die 3 vogels erg mooi, maar ik zie ze de laatste tijd steeds vaker bij meer en meer mensen en daardoor zou ik ze dus al niet meer nemen. Dan is het bijzondere er een beetje af, vind ik..
    Ikzelf denk nog altijd aan een klein leeuwtje (wat staat voor mijn eigen kracht, moed en zelfvertrouwen wat ik door de jaren heen steeds meer begin op te bouwen).


    ars moriendi

    Ik wil een tattoo aan de binnenkant van mijn linkerpols. Een kort zinnetje of iets dat verwijst naar ofwel schrijven (mijn passie), hoop, muziek of mijn favoriete band. Hoewel ik al 19 ben, heb ik er nog geen concrete plannen voor. Ik denk dat mijn ouders me alsnog zouden willen vermoorden, hoewel ze me feitelijk niks kunnen doen.


    There will be beauty from pain.

    Ik heb 7 piercings en 2 tats. Wil sowieso nog meer tats. Van piercings weet ik het nog niet. Vind ik eigenlijk wel zat voor nu. :')


    Til hug og blod.