• Dat mag ik never nooit niet voor mijn 18e van mijn ouders, ze vinden het verschrikkelijk. Echter wil ik alsnog graag delen en jullie mening weten over de volgende tattoo's en hun plaatsen daarvan. Sommige van jullie zullen tattoo's niet waarderen, anderen wel, maar ik vraag jullie mening van hoe jullie de tattoo zélf vinden en haar plaats, that's all.

    - Tattoo 1: Deze vind ik erg leuk en ga ik hoogstwaarschijnlijk ook daadwerkelijk doen. Ik heb zelf altijd katten gehad en he er nu ook twee en ze zijn mij heel dierbaar. Het is een kleine tattoo en niet al te opvallend - één van mijn eisen - en het heeft ook emotioneel waarde dus voor mij. Gelieve op de link te klikken.
    - Tattoo 2: Ik wil graag op mijn schouderblad iets van drie vogeltjes hebben, niet met een patroon erin, gewoon simpel zwart. Vogels beteken voor mij onafhankelijk, vrijheid en zelfstandigheid, belangrijke dingen in mijn bestaan. Ik vind de plaats heel mooi, hier enkele voorbeelden ervan. Gelieve op de link te klikken en gelieve nogmaals op de link te klikken.
    - Tattoo 3: Hier zijn alweer vogeltjes, maar nu op dezelfde plek als de kat. Ik vind deze plek ook heel erg mooi en vraag mij af wat jullie vinden op híer [andere oor dus] die vogels te plaatsen. Gelieve op de link te klikken.

    Over de piercings, ja, ik heb in mijn beide oren gaatjes voor oorbellen, het mainstream van de meeste mensen die piercings hebben dus.

    Piercing 1: Het zijn er gelijk drie: drie ringetjes in de rafeldingachtigiets van mijn rechteroor. Geen grote ringen, kleine subtiele ringetjes vlak achter elkaar. Het liefst rechts, waar dan die kat komt.
    Piercing 2: In mijn wenkbrauw, maar daar twijfel ik sterk over omdat ik zo'n persoon ben die snel zoiets haakt of zo, en daar heb ik geen zin in, hoewel dat ook een hypothetisch geval is, toch?

    Dus, meer mensen met piercing en/of tattoo-ambities? Ja, ik kan vanaf mijn 16e ook al tattoo's en piercing's laten nemen zonder toestemming, maar dan worden mijn ouders boos en ik zit nog toch bijna mijn 18e verjaardag op de middelbare. Oftewel: ik woon thuis. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 19:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tattoo 1; JA!
    Tattoo 2; Eerste link, JA!
    Tattoo 3; Vind ik ook heel mooi, JA!
    Piercing 1; vind ik simpel, maar leuk!
    Piercing 2; vind ik persoonlijk niet zo mooi..

    Laat ons weten hoe het is gegaan (:


    Pain is weakness leaving the body.

    Ik wil ook heel graag een tattoo, of meerdere, maar toch ben ik er, nog, niet zeker van. Maar ik heb al wel een paar ideetjes _O_


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik droomde vannacht dat ik mijn awesome tattoo's had.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik droomde vannacht dat ik mijn awesome tattoo's had.


    Voorspellende droom? :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Voorspellende droom? :Y)

    I hope so.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind die 1e tattoo super cute! En hij valt helemaal niet op, inderdaad.

    Omg, die 2e tattoo... die wil ik zelf ook altijd al... xD


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Feline schreef:
    Ik heb een neusbel


    Stoer


    Life is full of fake people

    Over tattoo's, ik vind al die tattoo's die jij er had staan echt mooi. Ik hou ook van tattoo's ze een betekenis hebben, bij een meisje vind ik het ook mooier als ze wat kleiner zijn.. maar dat is mijn mening natuurlijk. Ik wil zelf graag een 'peace-tekentje' en/of een zinnetje op mijn onderrug (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    CyberLord schreef:
    Ik wil een tatto en eventueel een zo'n ronde strecher, maar dat weet ik nog niet. Tattoo staat wel vast. Dat word waarschijnlijk een Cyborg arm:

    Weet je he.
    Stel, je hebt zo'n tattoo en je gaat naar het strand of zwembad. Ik denk dat je kleine kinderen echt doodsbang maakt :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lancaster schreef:
    (...)Weet je he.
    Stel, je hebt zo'n tattoo en je gaat naar het strand of zwembad. Ik denk dat je kleine kinderen echt doodsbang maakt :')

    Beter toch? Vind ik alleen maar grappig. Neem ik wel een MP3 speler mee met robot geluiden erop (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Beter toch? Vind ik alleen maar grappig. Neem ik wel een MP3 speler mee met robot geluiden erop (cat)
    Dat is zo geniaal, maar toch ook zo zielig :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb een navelpiercing. Wil nog een lippiercing, maar dan praten mijn opa en oma nooit meer tegen me, dus ik stel het nog eventjes uit.(krul)
    En ik wil een armbandje of enkelbandje, als tattoo. Met bedeltjes. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb een neuspiercing en 2 tattoo's

    maar mocht pas een tattoo als ik 18 was -me eerste direct op me 18e verjaardag geplaatst muahaha:Y)- Dat was het enige eigg. Piercings mocht ik eigenlijk gewoon altijd. Heb men neuspiercing al vanaf mijn 15e.
    Oh en mag alleen een tattoo hebben als het een betekenis heeft van me ma, anders krijg ik er spijt van en men beide tattoos hebben dus ook een betekenis:Y)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 23:36 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hmm. Ikzelf heb een neus en lip piercing, en een tragus. (":
    Ik zit er ook nog aan te denken om er een in m'n wenkbrauw te nemen, gewoon doen als je dat mooi vindt. Als je hem uiteindelijk na een tijdje toch zat blijkt te zijn kun je hem er altijd nog uithalen. ^^
    Die tattoos vind ik overigens niet zo mooi, ik vind vogeltjes altijd zo afgezaagd. ;x Maar als jij het leuk vindt moet je er gewoon voor gaan natuurlijk!


    Numbers.

    Omg, die tattoo's zijn zalig! (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.