• GEGEVENS

    Naam: Anna
    Leeftijd: 17
    Kort iets over mezelf: Nou, om te beginnen ben ik een meisje. Ik houd erg veel van lezen en verslind ook echt boeken. Mijn voorkeur gaat uit naar fantasieboeken met vampiers, heksen, weerwolven en andere bovennatuurlijke wezens etc. (zie de boeken van Stephenie Meyer, Lauren Kate, Suzanne Collins, Charlaine Harris, Cate Tiernan, L.J. Smith en de boekenserie Evermore etc.). Ook vind ik het gewoon leuk om fantasieboeken te lezen zonder het bovennatuurlijke tintje. Een goed boek met misdaad en mysteries lees ik ook graag (zie de boeken van Krystina Kühn en meer natuurlijk :p). 
    Verder doe ik natuurlijk ook nog wel andere dingen dan boeken lezen. Ik schrijf ze ook, althans, dat probeer ik. Voor ik op Quizlet kwam, had ik nog nooit een verhaal helemaal tot het einde aan toe afgeschreven. Op Quizlet heb ik de verhalen staan die ik dus voor het eerst helemaal afgerond heb. 
    Ook heb ik verhalen die niet op Quizlet staan en dat houd ik zo, dan heb ik gewoon wat voor mezelf. Ja ik weet het, het klinkt dom en je zou denken, zet het gewoon op Quizlet, maar ik heb er een reden voor en die ga ik hier niet vertellen (A). Dit was alles wat je van mij krijgt te weten en als je iets meer wilt weten, stel ik voor dat je een kijkje op mijn profiel kijkt (niet dat daar heel veel op staat). (:


    STORIES

    Legenda
    x Lopende stories ( 2 )
    x Gepauzeerde stories ( 1 )
    x Afgelopen stories ( 8 )
    x Beëindigde stories ( 2 )
    x Niet geactiveerde stories ( 6 )
    Doorgehaald Verwijderde verhalen ( 2 )

    OP Stories ( 9 )
    Fanfiction Stories ( 5 )
    Stand Alones ( 7 )



    Stories - Onbekende personen
          x Something about you
    Beschrijving: June en Daniël zijn al zo lang ze zich kunnen herinneren beste vrienden van elkaar. Echter heeft June gevoelens die verder gaan dan vriendschap voor Daniël. Tot overmaat van ramp blijkt dat Daniël verliefd is op Emma, hun vriendin die ze een paar jaar eerder hadden leren kennen. Hoe pakt June dit aan?

          x Life is hard
    Beschrijving: Victoria heeft het druk met het beoefenen van turnen aan de top. Haar coach is hard, heeft geen gevoelens- zo lijkt het- en Victoria wordt tot het uiterste gedreven. Welkom in de hel van het turnleven van Victoria. 

          xx Fides facit fidem 
    Beschrijving: Engelen en demonen die bij elkaar komen voor het in stand houden van de vrede, eens moest het fout gaan. 
    Vier jonge engelen en demonen besluiten hun krachten samen te bundelen en de vrede te wederkeren. Het is echter nog niet zo makkelijk als ze hadden gedacht.
    (Samen met Mischief)

          xx This love is the beginning of all the drama 
    Beschrijving: Als Emma erachter is gekomen dat haar vriendin June Daniël van haar heeft afgepakt, kan Emma aan niets anders denken dan wraak. Samen met het vriendje van haar vriendin Heather, Scott,  heeft ze plannen om te zorgen voor een breuk in de relatie van Daniël en June, wat niet makkelijk blijkt te zijn. Dit gedoe levert een hoop problemen op. Zal Emma doorkrijgen dat Daniël en June niet te breken zijn?
    (Vervolg op Something about you)

          x The experimental game
    Beschrijving: Allerlei bovennatuurlijke "mensen" worden om de één of andere reden in een huis gestopt. Ze weten van elkaar niet waarom ze in het huis zitten, maar komen daar snel genoeg achter. Voor de buitenwereld staat het huis waarin ze zitten, bekend als mensen met psychologische problemen, mensen die niet echt honderd procent zijn. Maar wat als blijkt dat dit allemaal deel uit maakt van een experiment dat al tientallen jaren bezig is? 
    (Samen met Styx)

          xx I knew I was right, I told you so
    Beschrijving: Valleria is een zestienjarig meisje. Als haar oma plotseling te overlijden komt, wordt ze algauw meegesleurd door de bovennatuurlijke wereld vol vampiers, vormveranderaars en weerwolven. Wie weet zijn er nog meer wezens die in het echt bestaan en niet alleen in de sprookjes die je als klein kind hebt gehoord. 
    Valleria wordt in een groot avontuur geslingerd waar vampiers haar proberen te beschermen, waar onthullingen worden gedaan en een avontuur waarin verscheidene vampiers haar proberen te doden. Dan is er ook nog een geheimzinnige man die Valleria een paar keer heeft gezien. Wie is dat toch? En wat heeft die met haar te maken?

          x Her Innocence
    Beschrijving: De familie van Sky Duyn adopteert een tweejarig meisje uit China. Ze noemen haar Eliane. Het meisje groeit op en alles is koek en ei. Zodra de puberteit nadert, beginnen er scheuren te komen in het gezellige huishouden van de familie Duyn. Met name mede mogelijk gemaakt door Eliane. Sky voelt zich niet meer veilig in huis en haar ouders willen Sky niet geloven dat Eliane niet het kind is wat het lijkt dat ze is.

          xx The truth will never lie
    Beschrijving: Valleria "Vallia" Presscott is terug. Sterker dan ooit tevoren staat ze in haar schoenen. Met een hele zware rit achter de rug, blijft ze sterk. Ze denkt alles al te weten, maar is dat wel zo?
    Kan ze Tyrell wel vertrouwen? Heeft Zane wel alles over zichzelf verteld? En waar hangt Reece tegenwoordig uit?
    De waarheid komt altijd weer naar boven drijven én:
    "The truth will never lie"
    (Vervolg op I knew I was right, I told you so)

          x Achieve in all majesty
    Beschrijving: Katherine gaat naar de universiteit in Amerika. Daar ontmoet ze nieuwe mensen en één in het speciaal wordt haar beste vriendin. Aangezien ze allebei niet veel optrekken met de populaire mensen, worden ze nog weleens belachelijk gemaakt, maar wanneer Katherine besluit om zich aan te sluiten bij een club op de school, gaat haar populariteit omhoog. Net nu ze het allemaal goed voor elkaar blijkt te hebben, ontvangt ze een brief dat ze naar huis moet komen. Haar huis is het koningshuis in Engeland, want Katherine is de prinses van Engeland.
    Het blijkt dat er iets niet goed is thuis en dat ze haar daar nodig hebben. Ze moet plichten vervullen die haar ouders in hun toestand niet meer kunnen doen. Redt Katherine het allemaal en dringt ze de chaos in het land weer terug? Of wordt het haar te veel en gaat ze eraan onderdoor? Al met al is het hectisch en dan is er nog de vraag: zal ze haar vrienden op de universiteit weer zien? Als ze ze weerziet, zal alles dan veranderd zijn of nog precies zoals ze het had achtergelaten?


    Stories - Fanfiction
          x We'll meet again~ ft. Justin Bieber
    Beschrijving: Scarlett en Justin ontmoeten elkaar tijdens de zomervakantie als ze op dezelfde camping staan. Ze houden contact via brieven en mailtjes. Ze spreken af om elkaar weer eens te zien. Het bezoek aan elkaar wordt afgesloten met een happy end en ze hebben een relatie. Toch houdt die niet lang stand als blijkt dat Justin Scarlett heeft gezien met een ander en hun contact met elkaar wordt gestopt. Aantallen jaren later ontmoeten ze elkaar weer. Zal Justin Scarlett ooit nog vergeven voor de pijn die hem is aangedaan door Scarlett en komt alles weer goed?

          x Taken • Liam Payne
    Beschrijving: Liam is verliefd op zijn vriendin Chanel, maar die wijst hem af.
    Liam en zijn vrienden zoeken wat afleiding in de club en als blijkt dat er een meisje genaamd Daniëlle wel geïnteresseerd blijkt te zijn in Liam, spreken ze een paar keer af. 
    Dan ineens wordt Chanel vermist, is er ingebroken bij Liam en ligt er een bewusteloze en onderkoelde Daniëlle bij hem ergens in een gat bij de heg. Liams vriend Zayn doet ook vreemd, maar helpt hem mee tot Zayn Liam laat vallen. 
    De hele vriendengroep van Liam raakt hierin verstrikt. Zullen ze Chanel weten te vinden en aan wie geeft Liam zijn hart? Alsnog aan Chanel waar hij al jaren verliefd op is of aan de lieve en aardige Daniëlle die wel geïnteresseerd in hem is? 

          xx La Isla Del Acorazado • ft. Justin Bieber
    Beschrijving: Justin en een aantal vrienden gaan op vakantie naar een luxueus eiland, maar ze komen er al gauw achter dat het eiland niet een doorsnee eiland is. Er gebeuren rare dingen op het eilanden en één voor één verdwijnen er mensen uit het groepje. Sommigen worden op gruwelijke wijze vermoord en anderen verdwijnen zomaar in het niets. Weer anderen worden tot het uiterste gedreven en raken psychisch gestoord. Wat is er met het eiland? En hoe komen Justin en de overgebleven vrienden hier vandaan als alle mogelijkheden tot ontsnappen niet mogelijk blijken te zijn?

          x Unbearable • The Hunger Games
    Beschrijving: De 100ste Hongerspelen zijn aangebroken. Dit jaar zijn er 48 tributen. Van ieder District een vader en een moeder en hun zoon of dochter. Aurelena wordt samen met haar moeder Bayan getrokken, evenals Tyson en zijn vader Andrew. Ze worden met nog 44 andere tributen de arena ingestopt. Omdat Aurelena, Bayan, Tyson en Andrew uit District 4 komen, horen ze bij de beroepsgroep, maar heeft dat wel veel voordelen voor hen? Wat heeft de spelen voor hen in petto? Hoe zullen zij deze spelen spelen? Gaan ze voor de winst, hun waardigheid of voor hun gevoel, de liefde?

          x Unbearable • The Hunger Games Tributes
    Beschrijving: De plaatjes van de tributen. Hoort bij het verhaal Unbearable • The Hunger Games.


    Stand alones
           Licht aan het einde van het pad
           I won, I died
           Red snow [16+]
           A dream comes true
           Broken heart
           This is the price I have to pay
          Het slofmonster en de ruzzleverslaafde

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:22 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    EDIT: Nieuw verhaal.

    Her Innocence


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Wow, lange schrijvers ID, vet! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Inderdaad best lang, haha :p


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    EDIT: Nieuw verhaal
    The truth will never lie


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    EDIT:
    The truth will never lie Gepauzeerd
    Her Innocence Afgelopen

    -

    EDIT:
    Ghost island • ft. Justin Bieber Gepauzeerd
    The truth will never lie Herstart

    -

    EDIT:
    The truth will never lie Afgelopen

    -

    EDIT:
    Ghost island • ft. Justin Bieber Herstart

    -

    EDIT:
    Ghost island • ft. Justin Bieber Naamsverandering -> La Isla Del Acorazado • ft Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 23:49 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    EDIT:
    Fides Facit Fidem Gepauzeerd/ Inactief
    This love is the beginning of all the drama Afgelopen/ Inactief
    I knew I was right, I told you so Afgelopen/ Inactief
    The truth will never lie Afgelopen/ Inactief
    La Isla Del Acorazado • ft. Justin Bieber Afgelopen/ Inactief
    Taken~ ft. Liam Payne Afgelopen/ Inactief

    Unbearable • The Hunger Games Begonnen
    Unbearable • The Hunger Games Tributes Afgelopen

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 0:15 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    EDIT
    Unbearable • The Hunger Games Beschrijving beschikbaar


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    EDIT: Nieuw verhaal
    Achieve in all majesty Beschrijving komt nog


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    EDIT: Nieuwe stand alone
    Het slofmonster en de ruzzleverslaafde

    EDIT:
    Unbearable • The Hunger Games Afgelopen


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    EDIT:
    Achieve in all majesty Beschrijving beschikbaar - Begonnen


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    EDIT
    Taken • Liam Payne Herschreven en begonnen

    EDIT:
    Her Innocence
    Herschreven en begonnen

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 1:25 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"