• Titelloos
    De wereld die wij kennen is vervangen door Nevada. Nevada is in feiten eén groot continent dat in de loop der jaren is opgebroken tot twee kanten. De welvarende kant werd 'Oregan', de andere kant 'Ariv' genoemd.
    Normale mensen settelden zich in Oregan, de andere helft werd teruggedrongen naar Ariv. Waarom? Omdat de inwoners van Ariv een afwijking in hun bloed hadden. Met deze afwijking kregen zij de mogelijkheid te transformeren in een dier. President Civan - de leider van Nevada - dwong de mensen met de afwijking in hun bloed arbeid te leveren voor Oregan. Louter en alleen omdat de man dol was op zijn macht en hun krachten wel zag als goede aanvulling.
    De mensen met de afwijking worden niet alleen gedwongen tot arbeid - nee. Om de 'afwijking' in de hand te houden worden er ieder jaar kinderen meegenomen uit Ariv. In Oregan worden deze kinderen vervolgens opgesloten. Wanneer zij oud genoeg zijn worden er gevechten gehouden die live voor heel Nevada te zien zijn.
    Na jaren van onderdrukking staat de zeventienjarige Odys op - een shifter.
    Zij is klaar met de ijzeren hand van Oregan en ze is niet de enigste.


    Namen worden in de uitwerking vast nog wel eens veranderd (ik heb er niet al te lang over nagedacht) en de verhaallijn is wat globaal maar ik heb wel zin in een verhaal met wat avontuur.

    Iemand die hier samen aan wil gaan schrijven?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    • Come as you are.

    Zo ongeveer zoals de Hongerspelen, maar dat met je eigen ideeën? Lijkt mij een heel leuk idee en je schrijft ook leuk, dit stuk toch. Ik heb zelf te weinig tijd om aan een tweede verhaal mee te werken, maar zou je mij misschien willen waarschuwen als je begint? Lijkt me heel leuk. <3


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Hongerspelen, tja. Toch niet helemaal. Ik wil ook niet dat mensen dat idee krijgen, want ik probeer het zo veel mogelijk 'fantasie' te maken. Maar als dat een voorbeeld is dan, ach ja :').

    En sure.


    • Come as you are.

    Ik heb niet genoeg tijd om er aan te schrijven , maar het lijkt me wel een heel leuk verhaal! Als je begint, wil je me dan waarschuwen? ^^


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.