• Oke, mijn google staat nu al meer dan drie maanden in het Spaans en wat ik ook doe, het blijft Spaans! In het begin was het wel grappig, maar nu is het gewoon irritant, omdat als ik wat opzoek ik dan ook vaak Spaanse sites als resultaat krijg --'
    Bovendien staat mijn Chrome Web Store hierdoor ook in het Spaans waardoor ik de beschrijving niet kan lezen.
    *Sigh* What to do!?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    yeehh

    Google even? :p Haha, googlen om je google-probleem op te lossen, maar ik zou het ook niet weten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, sorry, maar dat klinkt best wel grappig.
    Wel vervelend overigens, je moet ergens de instellingen kunnen wijzigen, ik gebruik alleen geen google chrome.


    Aan niets denken is ook denken.

    heb je een google account ook of dat niet?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Google opnieuw intypen, weet je zeker dat er .nl achter staat?

    En anders even op je google kanaal bij instellingen kijken. Als je niet weet wat dat woordje is in het Spaans, google translate xD Haha. Wel gek dat het zo staat.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb een google-account, maar ik ben nu uitgelogd om te zien of dat hielp. Nu zoek ik naar instellingen, maar die kan ik niet vinden omdat ik het al niet kan lezen x3
    En telkens als ik het kan instellen springt het weer terug op Spaans o_o
    Nouja, ik weet nu wel een paar Spaanse woorden..


    yeehh

    Endure schreef:
    Google even? :p Haha, googlen om je google-probleem op te lossen, maar ik zou het ook niet weten.


    That's just evil :')

    Ik heb ook geen idee hoe je het moet oplossen :')

    EDIT: Leer Spaans? :')

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:09 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Google het. (bat)

    Gebruik Bing i.p.v. google?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Endure schreef:
    Google even? :p Haha, googlen om je google-probleem op te lossen, maar ik zou het ook niet weten.


    Life is full of fake people

    Danelaw schreef:
    Gebruik Bing i.p.v. google?


    26 - 02 - '16

    1. Cookies verwijderen.
    2. www.google.nl intypen.
    3. ???
    4. Profit.

    Leer spaans^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zet de beschrijving die je nu niet kan lezen omdat het in het spaans staat, in de google translator van spaans naar nederlands? Dat moet toch kunnen, ondanks dat heel je google spaans is.