• Hij is er!


    Het zijn alleen nog grove lijnen, maar this is it;
    Het is wat verder in de toekomst, de mensheid heeft zichzelf vernietigd. Bijna, op een aantal mensen na.
    Ze zitten allemaal in hetzelfde gebied en om te overleven zijn ze groepen gaan vormen (2 in dit geval, anders wordt het te veel), beiden willen ze overleven en zijn daarvoor bereidt de andere groepen te dwarsbomen. Ze vechten om de beste wapens, slaapplekken en om het schaarse voedsel.
    Ook zijn er een paar coolerds die alleen rondzwerven en zullen werken voor diegene die het meeste te bieden hebben.


    Voordat de RPG begint wil ik graag twee leiders kiezen, een beetje andere types.
    Bijvoorbeeld A is een beetje een vechterdje en hard en B is een 'ik wil voor iedereen goed doen' type. Dan laat ik de mensen die A & B spelen hun team samenstellen, want ik neem aan dat A bijvoorbeeld geen types zal toelaten die niks kunnen en hem niks te bieden hebben, terwijl B dat wel zou doen, om voor iedereen goed te zijn.
    Normaal liet ik namelijk mensen zelf kiezen waar ze bij wilden, maar dat is eigenlijk heel onlogisch..

    Nu vroeg ik me eigenlijk af wie er allemaal mee zouden willen doen, maar:
    Het is geen simpele RPG, je perosnage zal bijvoorbeeld ook wel eens alleen zijn en dergelijke en ik heb liever dat er lange posts komen, zodat het een wat diepgaandere RPG wordt.

    Ooh, het speelt zich af in dus een vrij verlaten wereld zoals dit:



    Het is wel een topic voor mensen die;
    1) Graag langere stukken schrijven (zeker min. 15) en bereidt zijn dit te doen.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn, dus niet 'het gaat over 4 vrienden die op vakantie gaan', maar een dieper verhaal.
    3) Liever geen Mary Sue's hebben in RPG's en die zelf ook niet spelen.
    4) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou mee willen doen, maar ik zou niet zo graag een leider zijn. (:


    everything, in time

    Haha, is oké, maar dan weet ik het een beetje vorodat ik er veel werk in ga steken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw, niet allemaal tegelijk alstublieft.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is een leuk idee, hehe ik ga het misschien wel volgen als je het topic online zet, maar zelf doe ik maar niet mee met je RPG :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Lezen is ook vaak leuk ja :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oeh, klinkt echt vet :3
    B klinkt aanlokkelijk, eigenlijk, maar een gewone rol zou ik ook al geweldig vinden ^-^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Klinkt best leuk. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha, ik ga gewoon kijken wie er leiders zouden willen, niet wie het eerst maalt, dat vind ik altijd flauw. Gewoon even zo'n random name picker op internet zoeken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tuurlijk ^-^
    Maar dan weet je al dat ik interesse heb :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zou wel graag mee willen doen, maar niet één van de leiders, want daar ben ik niet goed in. Al zou ik er wel voor open staan als (bijna) niemand het wil.


    Dus dan staat de teller, met mij erbij, op 6 mensen in totaal. (Via PB melde iemand zich ook aan)

    Dat vind ik wel al redelijk en misschien dat een paar mensen, als ze de RPG zien, zich ook nog aanmelden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou heel graag mee willen doen, en ook best een leider maby willen maken


    Aan niets denken is ook denken.

    Teller staat op 7 dus ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Klinkt goed :) Ik zou wel mee willen doen!


    Tijd voor koffie.

    8, tsjakka! Dat wilde ik minimaal bereiken (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.