• Komt m'n vader onder 't eten aan met zijn droom:

    Hij droomde dat 'ie ging voetballen en toen stond hij op het punt om te gaan scoren, net op dat moment haalde hij uit met zijn voet en schopte tegen de muur aan. Met als gevolg dat 'ie nu een open teen heeft. LOL :'D

    'k Vind 't best komisch, dus, wie heeft zichzelf nog weleens meer bezeerd tijdens z'n slaap/dromen? (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben wel eens wakker geworden met een paar schrammen :'D


    Caution first, always.

    Hahaha, geweldig! Ik droomde eens dat ik in een ravijn viel en toen viel ik uit mijn bed :'D.

    ik had dat ik droomde over een snoepwinkel waar ik toffee en mintjes at en toen ik wakker werd proefde het ook echt zo. of idd huilen in je slaap door een droom. en een keer vaag

    ik droomde dat een vampier me beet en toen had ik bloed aan mijn nek. had me opengekrapt maar geloofde dat het een vamp wasxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb wel eens tegen de muur geslagen omdat ik droomde dat ik iemand sloeg. Heel mijn knokkels lagen open :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Stoer.


    Pretty is just a pretty word.

    Hahaha, geniaal. Ik heb alleen ook keer mijn knieen en mijn voet blauw geschopt tijdens een nachtmerrie(cat). Ook een van de weinige keren dat ik een nachtmerrie heb gehad trouwens :').


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Jeremiah schreef:
    Hahaha, geweldig! Ik droomde eens dat ik in een ravijn viel en toen viel ik uit mijn bed :'D.

    HAHAH. Dat lijkt me 'n enge ervaring :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weet je wat pas raar is? Dromen dat je dood bent gegaan en dan ineens wakker worden.

    En ik droomde ook ooit dat er een wesp in mijn oog vloog (ja, heel raar) en toen werd ik wakker en toen klopte mijn oog. Bah D:

    En ik droomde ook een keer dat ik viel, of naja, dat droomde ik niet. Ik sliep bijna en toen voelde het ineens alsof ik viel en toen schrok ik weer helemaal wakker en sloeg ik wild om mee heen. Man, dat voelde echt levensecht! Alsof ik zo boem in mijn bed viel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij ben ik een keer met mijn hoofd op de grond gevallen in mijn slaap maar ik sliep wel gewoon door.


    Physics is awesome

    Onder het slapen stootte ik mijn hoofd eens tegen het nachtkastje.

    haha
    ik heb tijdens het slapen het gevoel dat ik val, en dus mij gewichtloos voel, ik schrik dan wakkerXd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Lexus schreef:
    Haha, zoiets heb ik nog nooit gehad [gelukkig]


    Life is full of fake people

    Ja, ik heb mezelf ooit een bloedneus geslagen 's nachts. -.-

    Ik wilde ooit iemand knuffelen in mijn droom en toen rolde ik keihard tegen de muur aan, zo hard dat ik er wakker van werd :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hahahahaha :'D
    Ik verrek heel erg vaak mij kuitspier in mijn slaap, maar dat hebben wel meerdere mensen denk ik. Echt een verschrikkelijk gevoel.(cat)


    effort never betrays you