• Komt m'n vader onder 't eten aan met zijn droom:

    Hij droomde dat 'ie ging voetballen en toen stond hij op het punt om te gaan scoren, net op dat moment haalde hij uit met zijn voet en schopte tegen de muur aan. Met als gevolg dat 'ie nu een open teen heeft. LOL :'D

    'k Vind 't best komisch, dus, wie heeft zichzelf nog weleens meer bezeerd tijdens z'n slaap/dromen? (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn vriend vertelde me gisteren dat hij droomde dat iemand zijn pink afhakte en toen had hij vet last van zijn pink toen hij wakker werd :'D


    -

    Haha! Ah, dat is eigenlijk best wel zielig.
    Ik droomde een keer dat ik moest huilen, en toen werd ik wakker, en toen zat er iets nats bij mijn wenkbrouw. Bleek dat ik een bloedneus had-.-


    Food.

    Haha, zoiets heb ik nog nooit gehad [gelukkig]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb al meerder keren mijn gezicht open gekrabd, waardoor ik nu mijn nagels maar kort hou hha. Of wakker worden van een droom en zou schrikken dat ik met mijn hooft tegen de muur ging. Hmm eigenlijk heb ik mezelf al veel bezeerd in mijn slaap denk ik...


    Tears are words the heart can't say.

    Ik beuk altijd met mijn hoofd tegen het bed/de muur :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hahaha! Ik niet dat ik weet eigenlijk[, hoewel ik vroeger een hoogslaper had en daar heel vaak uit viel. :W

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 14:20 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb wel eens in mijn droom iemand met mijn knie geschopt en daar had ik de volgende ochtend een blauwe plek, dus waarschijnlijk was ik tegen de muur aangekomen of zo. ;d


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Whaha, mijn vader laatst ook. Die kwam uit bed, want die moest werken. Maar die was nog helemaal slaap dronken. Loopt hij in plaats van rechts, naar links. Rechts is de deur van zijn slaapkamer, links een muur. Zo bam tegen de muur aan xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lol,wat een droom. :'D
    En ik droom vaak dat ik een tree mis en dan ook echt zo'n beweging maak in mijn slaap,waardoor ik wakker schiet. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lololol.
    Mijn vader droomde eens dat kaboutertjes hem in zijn been knepen. :') En dat kon hij dan nog voelen als hij wakker werd. xd


    You are beautiful, you are love.

    't Is al lang geleden: Ik was aan het dromen dat ik in de sneeuw aan het elandrijden was (ja, ik reed op een eland) en dat er toen een ijsbeer in mijn teen beet en 's morgens stond ik op en deed mijn teen pijn.

    Ik doe andere mensen pijn ipv mezelf. Dat is erger.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Neuh, ik slaap redelijk normaal! Ik brabbel wel een beetje onzin in mijn slaap en kwijl een beetje maar dat is alles.


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Niet meer dat ik het weet.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb aantal keren mijn gezicht en mijn arm open gekrabd toen ik lag te slapen. Gelukkig gebeurd dat niet vaak ._.


    Shoganai i ne~