• Komt m'n vader onder 't eten aan met zijn droom:

    Hij droomde dat 'ie ging voetballen en toen stond hij op het punt om te gaan scoren, net op dat moment haalde hij uit met zijn voet en schopte tegen de muur aan. Met als gevolg dat 'ie nu een open teen heeft. LOL :'D

    'k Vind 't best komisch, dus, wie heeft zichzelf nog weleens meer bezeerd tijdens z'n slaap/dromen? (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gege, ik spast altijd en dan ram ik mijn benen tegen het lage plafond aan het eind van mijn bed x3


    yeehh

    Jeremiah schreef:
    Hahaha, geweldig! Ik droomde eens dat ik in een ravijn viel en toen viel ik uit mijn bed :'D.


    26 - 02 - '16

    Ik droom nogal vaak dat ik vlieg, met dat ik moet bewegen met m'n armen en benen enzo, en dan word ik 's ochtends wakker met spierpijn. xD


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Ik heb vaak dat ik half slaap en half wakker ben en dan droom dat ik een trap afloop of zo, en dan maak ik dus in het echt ook een stap. Dan schrik ik me dood omdat ik gewoon in de lucht aan het lopen ben, en dan giert de adrenaline echt door mijn lijf :')
    Maar ik bezeer me nooit echt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Amarelo schreef:
    Hahahahaha :'D
    Ik verrek heel erg vaak mij kuitspier in mijn slaap, maar dat hebben wel meerdere mensen denk ik. Echt een verschrikkelijk gevoel.(cat)

    en dit heb ik ook wel vaak voor. Dat doet echt nog pijn.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik word heel vaak huilend wakker, geen idee waarom eigenlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Freerunner schreef:
    Ik heb vaak dat ik half slaap en half wakker ben en dan droom dat ik een trap afloop of zo, en dan maak ik dus in het echt ook een stap. Dan schrik ik me dood omdat ik gewoon in de lucht aan het lopen ben, en dan giert de adrenaline echt door mijn lijf :')
    Maar ik bezeer me nooit echt.

    Lol, dit dus heel vaak :'D
    Dan droom ik dat ik struikel of val waarna mijn voet een spastische beweging maakt en ik wakker schrik, ook vol met adrenaline.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."