• Cliving Falls werd opgericht rond de jaren '2O. Het stadje bleef kleinschalig en raakte een tikje achter op de buitenwereld. De mensen stelden een burgemeester aan en zo breidde Cliving Falls zich langzaam uit tot een bloeiende gemeenschap. Tot het gerucht van een seriemoordenaar de stad op zijn huisvesten liet schudden. Sommige mensen verlieten Cliving Falls, anderen trokken de bossen in om op zoek te gaan naar de moordenaar.
    Natuurlijk vonden zij deze niet en toen de moorden terugliepen besloot de burgemeester alles in de doofpot te stoppen.
    Cliving Falls keerde terug naar zijn saaie, rustige bestaan tot nu.

    De moorden zijn nooit geheel verklaard: de plaatselijke Sheriff vond nooit genoeg bewijs tot een verdachte. Van de slachtoffers leek namelijk altijd iets te zijn gegeten. Men vreesde voor een kannibaal, maar dat komt niet eens in de buurt van de eigenlijke waarheid.
    Want de bittere waarheid is dat het geen mens was die de moorden pleegde. Het waren kinderen. Vele kinderen. Tieners die in het licht van de maan veranderden in dieren en zichzelf moesten voedden met menselijk vlees. En nu zijn ze terug.

    Regels zijn uiteraard heel belangrijk om even te vermelden. De basisregels lijken me uitermate bekend, maar er zijn enkele - specifiekere regels voor deze rpg. Zo kun je jezelf alleen aanmelden wanneer je verstand hebt van rpg's en meer dan vijf, beschaafde regels kunt typen. Je moet samen kunnen spelen en ook jongens.
    Want zo lang er een ongelijk aantal is, begin ik niet met de rpg.
    Niet iedereen kan in een dier veranderen: er moeten ook mensen zijn die achter het verhaal aan gaan. Reserveren is niet mogelijk. Je maakt een personage geheel dus niet 'vul ik later in als ik thuis ben/ik moest ineens weg' als hij is goedgekeurd komt hij erbij en verwacht ik dat je ook regelmatig in de rpg post. De tieners kunnen ieder in eén dier transformeren. Dat is altijd het dier dat het beste bij hun karakter past.

    Meedoen is gemakkelijk: je vult het lijstje in eén keer geheel in. Onthoud dat dit personage dan definitief is. Je hoeft echt niet een hele fotoshoot als uiterlijk neer te zetten: niemand is perfect en dus ook geen Mary Sue's, hier. Ik heb maar één mensenfoto nodig en indien je een shape-shifter speelt daarbij een foto van het uiterlijk als dier. Probeer je personage zo uitgebreid mogelijk te doen, dat is wel zo leuk.

    Spelers komen hieronder. Er staat bij hoeveel en welk geslacht we tot nu toe nodig hebben. Even ter verduidelijking: Jagers zijn mensen die op het spoor zijn van de shape-shifters máár zij weten niet alles van hen en vangen er dus ook niet iedere dag eén. Jagers zijn tussen de 19 en 25 jaar oud - om het wat realistischer te houden.

    Shape-shifters
    Madeleine Isabeau Fealty - Wilde kat
    Emeline Lucine Briët - Otter
    Chase Vincent Skye - Zwarte panter
    Andrew 'Drew' Felix Mensodi - Vos

    Jagers
    Tyra Tafani
    Esmée Nicole Fischer
    Nathan Matthew Daniëls
    Blake Ace Ryder

    Overige tieners
    Oneindig
    Tucker-Daniël Melikan
    Zoë-Claire 'Zo' Welling

    Lijstje - meteen invullen, hè?

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Mens/Shape-shifter:
    Uiterlijk als dier (indien shape-shifter):
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:23 ]


    • Come as you are.

    Dat is dus een ja :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Coine schreef:
    Ik hoor het wel wanneer iedereen hier weer kan gaan praten over dingen die ik wel begrijp.

    Vanavond zal het topic ergens verschijnen.


    Jeeeej ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Denk het niet maar oke.


    The duty of youth, is to challenge corruption.


    • Come as you are.

    Volledige naam: Blake Ace Ryder.
    Leeftijd: 23 jaar.
    Geslacht: Male.
    Uiterlijk: Blake is een man van 23 jaar en heeft een sterke, gespierde lichaamsbouw, wat betekend dat hij een sixpack heeft. Dit komt door regelmatig trainen en sporten en ook jogt hij vaak in de ochtend, iets dat hij voornamelijk doet als hij wil nadenken. Zijn haren zijn zwart en vaak warrig, hij heeft ook een driedaagse baardje, maar dit ligt eraan of hij zich zin heeft om te scheren of niet.
    Hij heeft een licht getinte huidskleur, wat komt doordat hij vaak in de zon te vinden is. Dus geen stomme cremés en zonnebanken voor hem, aangezien hij dit haat en de vrouwen die dit gebruiken nep vind. Het is hun eigen keuze, maar toch laat hij niet met hun erin. De vormen van zijn sixpack zijn duidelijker te zien door de licht getinte huidskleur die hij heeft en daardoor heeft hij best een ego gekregen.
    Vaak draagt hij een zwart koord met een haaientand om zijn nek, maar voor de rest draagt hij helemaal niets. Geen horloges, geen mannelijke armbanden en hij draagt zelden een zonnebril. Blake is ongeveer 190cm en draagt kleding die iets los zit, dus geen strakke pakken voor hem, echter ook geen gangster kleding waarbij je broek op half 12 hangt.
    Wel draagt hij altijd een zwarte, leren jas, waar hij ook naartoe gaat.


    Karakter: Blake heeft een groot temperament, wat betekend dat hij snel boos kan worden, echter is dit nooit voor lang: zodra hij zijn boosheid geuit heeft, is het over. Hij vergeeft, maar vergeet nooit. Blake gelooft in directheid, duidelijkheid en volstrekt eerlijk zijn. Liever praat hij er niet omheen en zegt alles ‘to the point’, want hij heeft er een hekel aan als mensen niet gelijk zeggen wat ze bedoelen.
    Hij doet de dingen die gedaan moeten worden het liefst alleen, als hij in een team werkt, heeft hij vaak moeite met het feit dat hij rekening moet houden met de anderen. Blake ergert zich dan vaak aan het feit dat anderen de dingen anders of langzamer aanpakken. Hij kan op dergelijke momenten dan ook snel zijn geduld verliezen, want dan speelt het gevoel op dat hij gehinderd wordt.
    Hij wil de vrijheid voelen en maakt daarom dus altijd zijn eigen keuzes, hij heeft geen baas of iemand die boven hem staat, want hier luistert hij toch niet naar. Blake voelt zich een sterk en vrij individueel persoon, iemand die je geen bevelen op kunt leggen en die de grenzen verlegt.
    Mens/Shape-shifter: Mens, jager.
    Uiterlijk als dier (indien shape-shifter): –
    Extra: Hij twijfelt heel erg aan zijn seksuele geaardheid, maar voor zover hij weet is hij biseksueel.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:17 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gewoon mens of jager? =)


    • Come as you are.

    Dat was ik dus als enige vergeten erbij te zetten, omg. Jager, please.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, geen probleem. Hij staat erbij x


    • Come as you are.

    Kan Cloudbreaker aka Maartje nog een tiener maken?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered