• Cliving Falls werd opgericht rond de jaren '2O. Het stadje bleef kleinschalig en raakte een tikje achter op de buitenwereld. De mensen stelden een burgemeester aan en zo breidde Cliving Falls zich langzaam uit tot een bloeiende gemeenschap. Tot het gerucht van een seriemoordenaar de stad op zijn huisvesten liet schudden. Sommige mensen verlieten Cliving Falls, anderen trokken de bossen in om op zoek te gaan naar de moordenaar.
    Natuurlijk vonden zij deze niet en toen de moorden terugliepen besloot de burgemeester alles in de doofpot te stoppen.
    Cliving Falls keerde terug naar zijn saaie, rustige bestaan tot nu.

    De moorden zijn nooit geheel verklaard: de plaatselijke Sheriff vond nooit genoeg bewijs tot een verdachte. Van de slachtoffers leek namelijk altijd iets te zijn gegeten. Men vreesde voor een kannibaal, maar dat komt niet eens in de buurt van de eigenlijke waarheid.
    Want de bittere waarheid is dat het geen mens was die de moorden pleegde. Het waren kinderen. Vele kinderen. Tieners die in het licht van de maan veranderden in dieren en zichzelf moesten voedden met menselijk vlees. En nu zijn ze terug.

    Regels zijn uiteraard heel belangrijk om even te vermelden. De basisregels lijken me uitermate bekend, maar er zijn enkele - specifiekere regels voor deze rpg. Zo kun je jezelf alleen aanmelden wanneer je verstand hebt van rpg's en meer dan vijf, beschaafde regels kunt typen. Je moet samen kunnen spelen en ook jongens.
    Want zo lang er een ongelijk aantal is, begin ik niet met de rpg.
    Niet iedereen kan in een dier veranderen: er moeten ook mensen zijn die achter het verhaal aan gaan. Reserveren is niet mogelijk. Je maakt een personage geheel dus niet 'vul ik later in als ik thuis ben/ik moest ineens weg' als hij is goedgekeurd komt hij erbij en verwacht ik dat je ook regelmatig in de rpg post. De tieners kunnen ieder in eén dier transformeren. Dat is altijd het dier dat het beste bij hun karakter past.

    Meedoen is gemakkelijk: je vult het lijstje in eén keer geheel in. Onthoud dat dit personage dan definitief is. Je hoeft echt niet een hele fotoshoot als uiterlijk neer te zetten: niemand is perfect en dus ook geen Mary Sue's, hier. Ik heb maar één mensenfoto nodig en indien je een shape-shifter speelt daarbij een foto van het uiterlijk als dier. Probeer je personage zo uitgebreid mogelijk te doen, dat is wel zo leuk.

    Spelers komen hieronder. Er staat bij hoeveel en welk geslacht we tot nu toe nodig hebben. Even ter verduidelijking: Jagers zijn mensen die op het spoor zijn van de shape-shifters máár zij weten niet alles van hen en vangen er dus ook niet iedere dag eén. Jagers zijn tussen de 19 en 25 jaar oud - om het wat realistischer te houden.

    Shape-shifters
    Madeleine Isabeau Fealty - Wilde kat
    Emeline Lucine Briët - Otter
    Chase Vincent Skye - Zwarte panter
    Andrew 'Drew' Felix Mensodi - Vos

    Jagers
    Tyra Tafani
    Esmée Nicole Fischer
    Nathan Matthew Daniëls
    Blake Ace Ryder

    Overige tieners
    Oneindig
    Tucker-Daniël Melikan
    Zoë-Claire 'Zo' Welling

    Lijstje - meteen invullen, hè?

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Mens/Shape-shifter:
    Uiterlijk als dier (indien shape-shifter):
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:23 ]


    • Come as you are.

    Yay! Bedankt dat ik beide rollen heb gekregen. (:


    everything, in time

    Haha, graag gedaan =).


    • Come as you are.

    Bedankt voor de rol ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben een mannelijke shape-shifter aan het maken :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    That's fine =).

    Oké, ik wil beginnen. Maar daarvoor wil ik nog minimaal twee jongens erbij.
    Als ik de ene maak, probeert iemand anders dat dan ook?
    Ik speel verwijfde jongens, er zijn geen excuses mogelijk :').


    • Come as you are.

    Maak dan een homo, die zie je nooit in RPG's. :Y)

    Ik heb btw al twee personages, dus een derde overleef ik niet. :'D


    everything, in time


    Daar dacht ik ook al aan. :')
    Gewoon een random, gay, tienerdude.
    Dat moet wel lukken met mijn geweldige kuch, sarcasm. schrijfkunsten.

    Jij hebt er al twee, doe geen moeite =).

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:28 ]


    • Come as you are.

    Volledige naam:
    Andrew 'Drew' Felix Mensodi.
    Leeftijd:
    Tweeëntwintig.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Uiterlijk:


    Andrew heeft bruine, wilde haren die hij goed verzorgt. Hij kamt ze iedere ochtend nadat hij gedoucht heeft en meestal kamt hij zijn haar ook alle avonden om zijn gel eruit te halen die hij er 's ochtends na het kammen in doet zodat het de hele dag goed kan blijven zitten. Wat natuurlijk niet altijd het geval is. Zijn wenkbrauwen zijn veel donkerder dan zijn haren en zitten niet ver van de kleur 'zwart' af. Zijn ogen zitten precies tussen zijn haarkleur en de kleur van zijn wenkbrauwen in. Ze zijn diep donker bruin en hebben een nieuwsgierige blik. De blik die hij bijna altijd heeft. De kaaklijn van Drew is goed zichtbaar, evenals zijn volle roze lippen. Zijn lippen zijn niet licht roze, zoals de meeste lippen, maar iets donkerder van kleur.
    Andrew is korter dan de meeste jongens van zijn leeftijd, maar even goed nog best lang. Hij heeft een normale bouw en is niet erg gespierd, toch kun je wel merken dat hij een aantal keren naar de sportschool is geweest. Hij heeft zo zijn eigen kledingstijl en draagt dan ook kleding die hij leuk vind en lekker vind zitten. Hij gaat wel met de mode mee, maar koopt geen dingen van bepaalde merken. Het moet er goed uitzien en lekker zitten.
    Karakter:
    Andrew is erg sluw en zoekt overal wel wat achter. Al krijgt hij informatie van andere mensen over iets belangrijks of iets wat over zijn vrienden gaat, hij gelooft het nooit meteen en wilt weten of het waar of niet waar is, dus zoekt hij dat uit. Andrew is meestal diegene die de grappen uithaalt in zijn vriendengroep, aangezien hij meestal wel een plan in zijn achterhoofd heeft zitten, wat hij soms maar al te graag wilt uitvoeren. Ook is hij mensen vaak te slim af, zoals zijn ouders. Hij heeft weleens huisarrest gekregen, maar daar ontsnapt hij dan meestal aan. Meestal, niet altijd. Hij is dan ook weleens betrapt, waardoor zijn huisarrest werd verdubbelt. Gelukkig woont hij al bijna op zichzelf. Iets waar hij graag naar uitkijkt.
    Andrew is iemand die erg nieuwsgierig is en dat samen met zijn spontaniteit maakt hem een jongen die best veel kan praten. Hij heeft dan ook geen blad voor zijn mond en zegt wat hij wil zeggen. Ook al kan dat soms voor problemen zorgen.
    Drew is niet snel chagrijnig, behalve als hij de vorige dag veel heeft gedronken. Dan is hij nogal snel op zijn teentjes getrapt en moet je uitkijken met wat je zegt, aangezien je zo een klap kunt verwachten. Gelukkig drinkt hij met mate en gebeurd het niet heel vaak.
    Mens/Shape-shifter:
    Shape-shifter.
    Uiterlijk als dier (indien shape-shifter):

    - Hij is nu wel wat groter dan deze. -


    Andrew is als vos best klein, waardoor hij niet erg gevaarlijk overkomt, maar hij kan wel aardig bijten voor een vos. Doordat hij zo klein is, kan hij zichzelf makkelijker door het bos verplaatsen en dus ook sneller is dan de grote dieren in het bos. Zijn ogen hebben dezelfde kleur als de ogen van zijn mensen-vorm. Ze zijn diep donker bruin en stralen nieuwsgierigheid uit. Zijn vacht is op de meeste plekken rood bruinig en licht gekleurd. Op zijn borst zal je een witte vacht vinden zonder rood bruine haren er doorheen. Ook zijn de witte haren op zijn kleine poten te vinden. Aan de randen van zijn kleine oren, zitten wat zwarte haren. De zwarte haren zijn ook zichtbaar op het puntje van zijn staart.
    Extra:

    [Ik plaats dit vast, zodat, als mijn internet vastloopt, ik het niet kwijt ben >.<]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:58 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    Die moet ik he-be-be-ben! :9~

    Alright, dan ga ik aan de slag met mijn dude ^-^


    • Come as you are.

    Volledige naam: Tucker-Daniël Melikan
    Leeftijd: Eénentwintig jaar oud.
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:
    Tucker-Daniël - Tuck(er) - is zo'n 182cm groot. Iets dat hem de gemiddelde jongenslengte geeft. Hij heeft er wel vrede mee. Zodra je Tucker ziet kun je niet anders dan verlieft worden op zijn ondeugende, lichtblauwe 'typische' jongensogen. Zijn kastanjebruine lokken verbergt hij vaak gedeeltelijk onder een wollen muts. Zijn openlijke lach en de schattige kuiltjes in zijn wangen maken hem vaak wat jonger dan hij eigenlijk is. Met zijn bouw is hij geen spierbundel - toch kan hij wanneer nodig, aardig wat gewicht op zich nemen.
    Tucker heeft een lichte teint en dat maakt hem een typerende mooiboy.


    Karakter: Tucker is in tegenstelling tot vele andere mannen van zijn leeftijd erg begripvol. Van huis uit heeft hij geleerd respect te tonen voor anderen en dat doet hij dan ook nog steeds. Tucker is geen stereotype 'gay-boy' maar hij komt er wel zelfverzekerd voor uit. Hij mist zijn moeder nog steeds heel erg omdat zij de enigste was die hem in zijn kinderjaren steunde. Zij overleed toen Tucker dertien jaar was en sindsdien is hij wat geslotener dan hij was. Zijn vader heeft hij al zes jaar niet meer gezien en andere, gerelateerde familie kent hij niet. Tucker is allemans vriend maar prefereert meisjes. Gewoonweg omdat deze vaak zachter en gevoeliger zijn. Precies zoals hij.
    Mens/Shape-shifter: Mens


    • Come as you are.

    Is hij goed?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hij staat er al bij, dus is hij prima =).


    • Come as you are.

    Broadfields schreef:
    Maak dan een homo, die zie je nooit in RPG's. :Y)

    Ik heb btw al twee personages, dus een derde overleef ik niet. :'D

    Ik maak meestal wel een gay aan, maar die zie je inderdaad niet vaak in RPG's. Anyway, ik maak straks ook wel een gast aan, als dat nog kan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een vrouwelijke shape shifter?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jeej, Amparo en Maia in actie >.<


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'