• Cliving Falls werd opgericht rond de jaren '2O. Het stadje bleef kleinschalig en raakte een tikje achter op de buitenwereld. De mensen stelden een burgemeester aan en zo breidde Cliving Falls zich langzaam uit tot een bloeiende gemeenschap. Tot het gerucht van een seriemoordenaar de stad op zijn huisvesten liet schudden. Sommige mensen verlieten Cliving Falls, anderen trokken de bossen in om op zoek te gaan naar de moordenaar.
    Natuurlijk vonden zij deze niet en toen de moorden terugliepen besloot de burgemeester alles in de doofpot te stoppen.
    Cliving Falls keerde terug naar zijn saaie, rustige bestaan tot nu.

    De moorden zijn nooit geheel verklaard: de plaatselijke Sheriff vond nooit genoeg bewijs tot een verdachte. Van de slachtoffers leek namelijk altijd iets te zijn gegeten. Men vreesde voor een kannibaal, maar dat komt niet eens in de buurt van de eigenlijke waarheid.
    Want de bittere waarheid is dat het geen mens was die de moorden pleegde. Het waren kinderen. Vele kinderen. Tieners die in het licht van de maan veranderden in dieren en zichzelf moesten voedden met menselijk vlees. En nu zijn ze terug.

    Regels zijn uiteraard heel belangrijk om even te vermelden. De basisregels lijken me uitermate bekend, maar er zijn enkele - specifiekere regels voor deze rpg. Zo kun je jezelf alleen aanmelden wanneer je verstand hebt van rpg's en meer dan vijf, beschaafde regels kunt typen. Je moet samen kunnen spelen en ook jongens.
    Want zo lang er een ongelijk aantal is, begin ik niet met de rpg.
    Niet iedereen kan in een dier veranderen: er moeten ook mensen zijn die achter het verhaal aan gaan. Reserveren is niet mogelijk. Je maakt een personage geheel dus niet 'vul ik later in als ik thuis ben/ik moest ineens weg' als hij is goedgekeurd komt hij erbij en verwacht ik dat je ook regelmatig in de rpg post. De tieners kunnen ieder in eén dier transformeren. Dat is altijd het dier dat het beste bij hun karakter past.

    Meedoen is gemakkelijk: je vult het lijstje in eén keer geheel in. Onthoud dat dit personage dan definitief is. Je hoeft echt niet een hele fotoshoot als uiterlijk neer te zetten: niemand is perfect en dus ook geen Mary Sue's, hier. Ik heb maar één mensenfoto nodig en indien je een shape-shifter speelt daarbij een foto van het uiterlijk als dier. Probeer je personage zo uitgebreid mogelijk te doen, dat is wel zo leuk.

    Spelers komen hieronder. Er staat bij hoeveel en welk geslacht we tot nu toe nodig hebben. Even ter verduidelijking: Jagers zijn mensen die op het spoor zijn van de shape-shifters máár zij weten niet alles van hen en vangen er dus ook niet iedere dag eén. Jagers zijn tussen de 19 en 25 jaar oud - om het wat realistischer te houden.

    Shape-shifters
    Madeleine Isabeau Fealty - Wilde kat
    Emeline Lucine Briët - Otter
    Chase Vincent Skye - Zwarte panter
    Andrew 'Drew' Felix Mensodi - Vos

    Jagers
    Tyra Tafani
    Esmée Nicole Fischer
    Nathan Matthew Daniëls
    Blake Ace Ryder

    Overige tieners
    Oneindig
    Tucker-Daniël Melikan
    Zoë-Claire 'Zo' Welling

    Lijstje - meteen invullen, hè?

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Mens/Shape-shifter:
    Uiterlijk als dier (indien shape-shifter):
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:23 ]


    • Come as you are.

    Volledige naam: Madeleine Isabeau Fealty
    Leeftijd: 18 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:
    Madeleine heeft lange, bruine lokken die in ronde krullen langs haar schouders vallen. Haar huid heeft een vrij lichte, vale kleur en maakt een groot contrast met haar grote, lichtblauwe irissen. Haar volle, zachtroze lippen zijn vrijwel altijd voorzien van een lichte gloss en maken haar nogal mysterieus gezien haar slanke bouw. Zij draagt vaak hakken om haar kleine bouw te verbloemen, maar wanneer zij op pad is maken schoenen niet veel verschil. Haar zachte rondingen zijn prima om haar vijanden mee te verwelken. Het lot heeft haar tot een kat vervormd en dat past haar eigenlijk precies: wanneer je haar in het nauw zet zal je dat al snel berouwen.


    Karakter: Madeleine is een bijzonder intelligente jongedame met de passie en lust van een volwaardig verleidster. Door haar twee gespleten persoonlijkheden is een blijk van liefde al snel vergaan. Madeleine is straight to te point. Ze zal nooit iets doen zonder de consequenties te kennen. Wanneer je haar hulp wilt, zul je daarvoor moeten werken. Madeleine is een koppige denker en houdt zich graag afzijdig van de mensen. Voor de buitenwereld is- en blijft zij wereldvreemd. Ze speelt graag spelletjes met je gedachten en staat onder velen bekend als een mindfucker. Maar daarmee drukt ze enkel haar eigen gevoelens naar achter om de jouwe te kunnen bespelen.
    Uiterlijk als dier:
    Als kat, heeft Madeleine grote, ijsblauwe irissen. Bekenden zal zij dan ook mijden gezien haar ogen de minieme gelijkenis geven. Haar vacht is lang, en zacht. Haar lichaam lenig, vrouwelijk maar pezig. De perfecte bouw voor een jager, een overlever.


    Extra: Madeleine is de dochter van de burgemeester. Er leunt dan ook druk op haar schouders wanneer deze speculeert over alle moorden. Haar moeder overleed op jonge leeftijd waardoor zij altijd op zichzelf heeft moeten rekenen. Ze houdt van haar vader, maar zal haar eigen soort altijd op de eerste plaats zetten.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 14:56 ]


    • Come as you are.

    Fuuuuu, ik wil een vrouwelijke jager. Dat wordt extreem snel douchen dan, want ik kan dat niet allemaal typen op mijn iPod.D:


    everything, in time

    Haha, sorry. Maar ik heb geen zin in dat reserveer gedoetje =').

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:12 ]


    • Come as you are.

    Begrijpelijk, veel mensen maken het niet af. En als ik vast de helft invul, telt het dan?(:


    everything, in time

    Ik heb het liever in één keer. Er zijn twee plekken en mochten die al ingevuld zijn als je terugkomt - heb je nog altijd kans want ik kies niet de eerste, maar de beste =).


    • Come as you are.

    On kijk, dát vind ik nou eens een hele goede RPG regel. In dat geval ga ik rustig douchen, dan kan ik er goed over nadenken.:'D
    Bedankt voor de info!


    everything, in time

    You're welcome =).


    • Come as you are.

    Volledige naam: Liberty Monroe Callister
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:


    Liberty heeft bruin krullend haar wat ze vaak stijlt. Ze heeft bruine ogen en een getinte huid.
    Karakter: Liberty is een kwaadaardig meisje. Ze werkt als sinds haar 16e met pistolen , dat was omdat haar vader politieagent was. Ze kan als de beste richten. Liberty kan soms wat onaardig overkomen.
    Mens/Shape-shifter: Mens.
    Extra: X


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oké, hierboven:
    Ik krijg een nogal kortaf idee van jouw personage. Hij mag echt wel iets uitgebreider, probeer een verhaal om je personage te maken.
    Daarnaast vind ik dat van 16 jaar en dan een pistool hebben/er super mee kunnen schieten nogal on-realistisch dus misschien kun je daar ook iets in veranderen?
    Ik kan nu namelijk nog niet zo goed oordelen =)/

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:24 ]


    • Come as you are.

    Volledige naam: Tyra Tafani
    Leeftijd: 21 jaar
    Geslacht: Vrouwlijk
    Uiterlijk:


    Tyra is zwart en heeft dus een prachtige donkerbruine huid. Toch heeft ze daardoor al aardig wat discriminatie ondergaan, één van de redenen dat ze nu zo'n kil karakter heeft. Ze heeft een enorme bos met zwarte krullen en met haar lengte torent ze boven de meeste mensen uit. Ze heeft niet zoveel vrouwelijke vormen en haar armen zijn zeer gespierd, maar dit werkt alleen maar in haar voordeel aangezien ze meer geeft om haar conditie dan hoe ze eruitziet.
    Karakter: Tyra is standvastig en weet wat ze wilt. Als ze een doel heeft gaat ze er helemaal voor, koste wat kost. Ze kan echter heel kil overkomen bij andere mensen en ze is ook liever alleen. Ze heeft nooit echt behoefte gehad aan een ander persoon, maar misschien is dat ook wel een factor geweest in wat haar zo kil heeft gemaakt. Ze kan nogal een controlfreak zijn en kan er niet tegen als iets niet gaat zoals ze het heeft gepland. Ze zal echter nooit stoppen met het proberen van het voltooien van haar doel en is niet bang om zelfs haar leven te riskeren. Ze is best sluw en kan redelijk goede plannen bedenken, maar als het niet lukt moet ze zichzelf kalmeren, of anders zal ze zeer riskante en roekeloze dingen gaan doen. Ook kan Tyra anderen onderschatten, maar zodra diegene niet zo zwak blijkt zal ze dat niet meer bij die persoon doen.
    Mens/Shape-shifter: Mens - Jager
    Extra: Soms moet Tyra zich afzonderen om kalm te worden. Kan dit niet, dan zal ze in een humeur raken dat je niet mee wilt maken. Haar vader leeft niet meer en haar moeder is de aardigste vrouw die Tyra zich in kan denken. Ze is een van de weinigen waar ze om geeft en beschermt haar dan ook met alles dat ze heeft, ondanks dat haar moeder haar altijd zegt dat ze zich niet zoveel zorgen om haar hoeft te maken. Tyra schat haar echter te zwak in wat ze ook met andere mensen kan doen. Tyra heeft een paar relaties gehad, maar die waren zeer kort en ze heeft geen behoefte om zoiets nog een keer te bleven.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:55 ]


    yeehh

    Jup , ik ga m zo veranderen als ik op de laptop ben. Ik moest snel weg , sorry. Ik ga straks naar de stad school spulletjes halen , dus je kan m in de namiddag verwachten (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Er staat in de regels dat zoiets eigenlijk niet mag, maar goed [: Voor nu reken ik haar ook niet mee.

    @CattonCloud: Tyra is echt een sterk personage, ze is goedgekeurd.


    • Come as you are.

    Volledige naam: Emeline Lucinde Briët

    Leeftijd: 16

    Geslacht: vrouwelijk

    Uiterlijk: Emeline heeft halflange rood-bruine haren met wat lichte slag erin. Ze draagt het meestal niet los. Haar voorkeur gaat uit naar één of twee vlechtjes. Haar ogen zijn groengeel. Ze heeft een rond gezicht en als ze veel in de zon is, krijgt ze sproetjes rond haar neus. Emeline is 1,64m en best gespierd. Zo is ze niet heel slank, maar ook niet mollig.



    Karakter: Emeline is een stil maar nieuwsgierig meisje. Ze wilt het liefst alles weten, maar durft dingen niet te vragen. Ze is meer van het afluisteren en observeren. Ze is snel van begrip en ziet vaak de kleinste details.
    Emeline is graag alleen. Ze kan dan doen wat ze wilt en hoeft zich geen zorgen te maken om andere mensen. Ze vertrouwt andere mensen namelijk niet snel.
    Als ze je vertrouwt, dan deelt ze wel alles met je. Alles wat ze heeft gehoord of gezien en alles wat ze denkt. Ze is dan heel lief, trouw en zorgzaam en wordt boos op mensen, als ze ook maar één slecht woord over je zeggen.
    Emeline is meer een denker dan een doener. Ze bedenkt eerst wat de consequenties kunnen zijn, hoe je het het best kunt aanpakken en verzamelt zoveel mogelijk informatie. Als er iets snel moet gebeuren, kan dit heel irritant zijn. Toch is het soms ook heel handig en zelfs verstandiger.
    Slechte eigenschappen van Emeline zijn dat ze vaak lichtgeraakt is en dat ze te perfectionistisch is.

    Mens/Shape-shifter: shape-shifter

    Uiterlijk als dier (indien shape-shifter): Wanneer Emeline een otter is, is ze ook echt een standaard otter. Een bruine vacht, donkere ogen, lekker onopvallend dus. Ze is nog sneller in het water dan als mens en zwemt dan ook graag in haar otter vorm.



    Extra: Emeline heeft een heel normaal gezin met een vader een moeder en een zusje. Haar vader en moeder werken allebei hard om haar en haar zusje te onderhouden. Emeline moet er dus vaak voor zorgen dat haar zusje de dagelijkse zingen doet. Emeline is heel beschermend over haar zusje. Haar zusje heet Giselle
    Emeline is lenig en klimt en klautert veel. Ze kan zich muisstil voort bewegen en is snel zowel op het land, als in het water.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 14:29 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Volledige naam: Chase Vincent Skye
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Man
    Uiterlijk:


    Chase is lang (1,90) en gespierd. Hij heeft donkerbruin haar, dat meestal warrig zit en zijn huidskleur is licht getint. Hij heeft fel blauwe ogen en stralend witte tanden. Hoewel zijn haar dus meestal warrig zit, is hij voor de rest goed verzorgd. Uiterlijk is namelijk heel belangrijk voor hem, al doet hij alsof het niets is.
    Zijn kledingstijl is simpel: een strak wit of zwart shirt, op een donkerblauwe spijkerbroek. Een paar gympen eronder en klaar.

    Karakter: Chase is eigenlijk maar een egocentrisch. eigenwijs en betweterig ventje. Hij houdt van de dames, maar vraagt zich soms wel eens af of hij zichzelf ooit zover kan krijgen dat hij maar van één dame kan houden.
    Chase praat verder niet echt veel en houdt zich graag op de achtergrond. Hij heeft een ontzettend kort lontje en vindt zichzelf een geboren leider. Hij zit vol sarcastische, flirterige en gemene opmerkingen, maar kan -als hij dit wil- ontzettend onschuldig overkomen. Daarnaast is hij een geboren leugenaar en deinst dan ook niet terug voor een leugen. Iets waar hij ook niet voor terugdeinst, is een gevecht, zowel fysiek als verbaal.
    Chase is ontzettend sterk, snel en slim en dat mogen anderen weten ook.

    Mens/Shape-shifter: Shape-Shifter
    Uiterlijk als dier (indien shape-shifter):


    Als zwarte panter zijnde, is Chase nog altijd ontzettend snel. Hij kan hoog en ver springen, alleen is geen goede klimmer. Zijn vacht is kort en ruw, wat hem niet erg aaibaar is. Hem aaien moet je sowieso niet proberen, want dan heb je tanden in je arm staan. Chase heeft vooral het grommen erg onder de knie, wat hij graag gebruikt om mensen (of andere dieren) de stuipen op het lijf te jagen.

    Extra: Chase beiden ouders zijn vroeg gestorven. Aangezien hij enig kind was, bleef er niemand voor hem over. Hier had hij echter geen problemen mee. Aangezien Chase altijd al een probleem heeft gehad met autoriteit, zag hij zijn ouders toch alleen maar als een last en een stelletje betweters.
    'S nachts valt Chase met zijn zwarte vacht bijna niet op, het enige wat hem verraad zijn zijn fel blauwe ogen.



    Volledige naam: Esmée Nicole Fischer
    Leeftijd: Negentien
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:


    Esmée heeft zwart haar en donkerbruine ogen, die zo donker zijn, dat het net lijkt alsof haar hele ogen zwart zijn. Deze donkere kleuren steken af bij haar witte, gave huid. De kleur van haar lippen is niets bijzonders, maar lijken feller roze dan dat ze zijn vanwege haar witte tanden.
    Haar haren hangen meestal los en vallen dan over haar schouders tot ongeveer het midden van haar rug, maar wanneer ze fanatiek met iets bezig is, maakt ze er een paardenstaart van.

    Ondanks haar niet zo lange lengte (1,69), moet je Esmée niet onderschatten. Ze is pijlsnel en ontzettend lenig. Ze heeft een prima conditie en een goed uithoudingsvermogen. Helaas wil ze soms wel eens meer dan wat ze kan, want meestal eindigt in een gekneusde voet of pols.

    Karakter: Esmée is van nature een vriendelijk, behulpzaam en barmhartig persoon. Desondanks is ze enorm eigenwijs en strijdlustig. Wanneer ze iets wil, krijgt ze het. Ze is echter absoluut niet verwend, want ze weet heel goed dat ze niet alles aangereikt zal krijgen, maar dat ze ervoor zal moeten vechten. Vandaar ook haar strijdlustige karakter.
    Ondanks haar ietwat meisjesachtige uiterlijk, is ze totaal geen tutje. Ze is niet bang om vies te worden. Integendeel, als het haar helpt om haar doel te bereiken, zal ze nergens voor terugdeinzen.

    Esmée is niet verlegen en vrijwel altijd vrolijk. Wanneer ze echt heel serieus ergens mee bezig is, wil ze niet gestoord worden. Doe je dit toch, dan kun je een chagrijnige reactie verwachten. Ook tijdens de jacht heeft ze last van een kort lontje, wanneer het niet gaat zoals ze gepland had.

    Mens/Shape-shifter: Mens - jager
    Extra: Ze is pescotariër, wat wil zeggen dat ze wel vis eet, maar absoluut geen vlees. Het idee dat er dingen zijn die mensenvlees eten, kan ze dan ook niet omvatten. Ze eet het vlees van dieren al niet, laat staan het vlees van haar eigen soort.


    everything, in time

    Alles is ge-update :].
    Wanneer de aantallen gelijk staan zal ik het eerste topic openen x


    • Come as you are.