• Uhm, zijn er nog one direction rpg's die niet al te ver zijn, en waar er nog 1 van de jongens niet bezet is? Vast niet (A)
    Anders maak ik er zelf 1, maar ik vraag het dus even.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    ik zit er in eentje, maar daar zijn inderdaad alle jongens al bezet. en ik denk dat dat wel bij alle andere ook zo zou zijn.
    maar als je een leuke verhaallijn weet met de jongens en je er een rpg over begint, zou je me dan willen waarschuwen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zit er zelf in twee, maar daar zijn inderdaad alle jongens al bezet.
    Als je interesse heb kan je wel altijd meedoen als een zusje of beste vriendin van de jongens.
    Maar als je er zelf eentje begint zou je me dan willen waarschuwen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    als je er zelf eentje begint zou je me dan kunnen waarschuwen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    als je er zelf eentje begint zou je me dan kunnen waarschuwen?


    El Diablo.

    Ik heb nog ff gekeken, en ze zijn bij alle rpg's bezet..snik. Maar als ik een nieuwe begin zeg ik dat hier even (A)


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Dees is niet van mij, maar wel nieuw dus zijn nog bijna alle jongens vrij ^^


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Okee, ik ga er denk ik wel zelf eentje maken, alleen zijn er nu weer 2 nieuwe bij gekomen...
    Lijkt iemand nog een RPG toch nog leuk?


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Ja!


    El Diablo.

    BlueHope schreef:
    als je er zelf eentje begint zou je me dan kunnen waarschuwen?


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik heb er nog een en er zijn nog rollen vrij! :Y) KLIK!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hier is er nog een! Klik!


    El Diablo.

    BlueHope schreef:
    als je er zelf eentje begint zou je me dan kunnen waarschuwen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Een RPG draait niet om je personage aan een vriendje/vriendin te helpen --'' En hoezo één waar ze nog niet bezet zijn? Wie zegt dat het stel niet uit elkaar gaat of jouw personage hem steelt? :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nope, volgens mij zijn de jongens meestal gelijk bezet...

    @Endure wtf? Ze vraagt het toch gewoon. Er zijn ook mensen die reclame willen maken voor hun RPG...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pff, ja rustig. Ik vraag het gewoon; zeg dan ja of nee.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.