• Want LittleMixer is het geweldige WlNGS geworden!
    Naar het liedje, wings, van Little Mix, of course (:
    Maar, voor een beetje nut in het topic, zijn jullie onlangs nog verandert van username of willen jullie graag een nieuwe?

    Greetz


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Pookiebear schreef:
    Ik vind hem echt leuk! Wel raar dat hij nog vrij was eigenlijk.
    En ik zit er ook aan te denken om hem te veranderen, maar ik moet nog even wachten.
    Als je goed kijkt, zie je dat de I een L is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Als je goed kijkt, zie je dat de I een L is.

    oké, iets logischer. Ik was nog niet helemaal wakker, maar nu zie ik dat je gelijk hebt (:


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Is dat met een l geschreven?
    Ik hou Rembrandt nog wel een tijdje. ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Net veranderd.


    The universal language of art.

    Jup, van Bronte ben ik naar Utlapa gegaan.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    Jup, van Bronte ben ik naar Utlapa gegaan.
    Ik had dat zelf nog niet door. :O

    Ik ben trouwens ook juist veranderd van naam. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Utlapa schreef:
    Jup, van Bronte ben ik naar Utlapa gegaan.


    bronte van schrijfster bronte?


    Miep

    ik kan 3 september em weer veranderen, en dat ga ik ook doen, ookal ben ik blij met CatEyes.
    ik heb een vreemde Verander-Username drang...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik kan mijn username pas op 16 sep weer veranderen, maar ik moet eerst even inspiratie voor een naam opdoen.


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Science schreef:
    (...)

    bronte van schrijfster bronte?

    Van de drie schrijfsters, ja. Anne, Charlotte en Emily Brontë


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    (...)
    Van de drie schrijfsters, ja. Anne, Charlotte en Emily Brontë


    wuthering heights toch? van charlotte. :'D dacht ik. keimooie naam. Eigelijk wilde ik Austen, maar die was al weg


    Miep

    Science schreef:
    (...)

    wuthering heights toch? van charlotte. :'D dacht ik. keimooie naam. Eigelijk wilde ik Austen, maar die was al weg

    Wuthering Heights is van Emily, Jane Eyre van Charlotte en The Tenant of Wildfell Hall/ Agnes gray van Anne.

    Die is door mijn zus gestolen ^-^, maar ik wilde eens iets anders, had Bronte al een tijdje, zes jaar of zoiets.

    Edit: één jaar, géén zes jaar.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:38 ]


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    (...)
    Wuthering Heights is van Emily, Jane Eyre van Charlotte en The Tenant of Wildfell Hall/ Agnes gray van Anne.

    Die is door mijn zus gestolen ^-^, maar ik wilde eens iets anders, had Bronte al een tijdje, zes jaar of zoiets.
    Ik vind het wel fijn dat jullie zo'n matchende username hadden. Mijn zus en ik wouden dat ook eens doen en toen beseften we eigenlijk dat we dat al hadden. Dom van ons.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Utlapa schreef:
    (...)
    Wuthering Heights is van Emily, Jane Eyre van Charlotte en The Tenant of Wildfell Hall/ Agnes gray van Anne.

    Die is door mijn zus gestolen ^-^, maar ik wilde eens iets anders, had Bronte al een tijdje, zes jaar of zoiets.


    oja. dat was 'm. ik vind dat soort boeken altijd leuk. ik heb nu net voor de 4e keer trots en vooroordeel in de bieb gehaald van jane austen. :'D


    Miep

    Rembrandt schreef:
    Is dat met een l geschreven?
    Ik hou Rembrandt nog wel een tijdje. ^^


    Ja, met een l, want met de i kon niet meer... Maar ik vond zelf dat het niet heel erg opviel, haha


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.