• Want LittleMixer is het geweldige WlNGS geworden!
    Naar het liedje, wings, van Little Mix, of course (:
    Maar, voor een beetje nut in het topic, zijn jullie onlangs nog verandert van username of willen jullie graag een nieuwe?

    Greetz


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik vind het wel fijn dat jullie zo'n matchende username hadden. Mijn zus en ik wouden dat ook eens doen en toen beseften we eigenlijk dat we dat al hadden. Dom van ons.

    Daarvoor hadden we ook nog Alcatraz en Azkaban, maar toen had ik mijn vorige account nog, dus dat hebben we wel vaker gehad.

    Meteor en Meteoroid (zo noemt/noemde je zus toch?)right?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:39 ]


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    (...)
    Daarvoor hadden we ook nog Alcatraz en Azkaban, maar toen had ik mijn vorige account nog, dus dat hebben we wel vaker gehad.

    Meteor en Meteoroid (zo noemt/noemde je zus toch?)right?
    Haha ja en daarvoor hadden we eens hp spreuken genomen. Maar die Bronte en Austen vind ik echt leuk en dat past ook bij jullie. Geen idee waarom.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Haha ja en daarvoor hadden we eens hp spreuken genomen. Maar die Bronte en Austen vind ik echt leuk en dat past ook bij jullie. Geen idee waarom.

    HP spreuken werken ook altijd goed, zo heb ik er ook ooit eens één gehad. Ik had eerst niet door dat je je naam veranderd had, ik moest mijn zoekfunctie gebruiken, in plaats van op het forum te kunnen zoeken.

    Altijd leuk te horen dat usernames bij je passen.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    (...)
    HP spreuken werken ook altijd goed, zo heb ik er ook ooit eens één gehad. Ik had eerst niet door dat je je naam veranderd had, ik moest mijn zoekfunctie gebruiken, in plaats van op het forum te kunnen zoeken.

    Altijd leuk te horen dat usernames bij je passen.
    Haha en vriendin had totaal niet door wie ik was en moest echt op mijn profiel gaan scrollen tot ze het door had. Naja soms wil ik liever wat anoniem blijven bij sommige mensen. Daarom maak ik niet altijd een topic aan. Naja die past gewoon bij, zoals mensen Passerby bij mij vinden passen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik houd hem nog wel een tijdje, of ik verander hem terug c:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb ruim een weekje deze username, maar ik heb al een nieuwe in gedachten.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Johnlock schreef:
    Nahh. I'm fine.


    These two keep me busy.

    Yay, die moet je houden. :9~

    Ik ben zelf wel tevreden met deze. De meeste mensen kennen me inmiddels ook als Wiarda en het is een soort eerbetoon aan mijn overleden paard, dus dat is ook wel een reden om hem te houden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb ook een paar nieuwe in gedachten maar ik twijfel.


    26 - 02 - '16

    Ik kan volgende week mijn username veranderen en ik weet zo'n leuke! :3
    Dus ik kan ook niet wachten hahah


    As travars

    Ik hou het bij deze of bij mijn vorige Morgaine, tot ik misschien weer een hele mooi tegenkom die me raakt en echt bij me past. Maar voorlopig hou ik deze wel, ik vind hem erg mooi!
    Leuke username, btw (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.