• Half-september krijgt ons gezin een erfenis waarvan ik 300 euro krijg waarvan ik zelf mag kiezen wat ik doe.
    Ik was van plan om er een nieuwe mobiel mee te kopen maar deze middag realiseerde ik me dat ik binnen 2 weekjes al verjaar!
    Dus toen kwam ik op het idee om een iphone 3gs te kopen!
    (Dan moet ik nog 79 euro van mijn verjaardag voor elkaar zien te krijgen, maar dat lukt denk ik wel...)

    Dus, zijn jullie nu jaloers, of niet?! Xx.



    Edit: Blijkbaar vind iedereen onrespectol tregenover de overleden persoon, hierbij wil ik wel even zeggen dat het nooit de bedoeling was om haar te beledigen of onrespectloos te zijn, ik wil hier nu mijn excuses aanbieden tegenover iedereen van jullie en tegen over de overledenen, sorry! (Al heb ik wel geprobeert het zo subtiel mogelijk uit te leggen...)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:12 ]

    Cydonia schreef:
    Ik heb een hele som geld gekregen van mijn oma, die nog wél leeft. En dat had ze me absoluut niet hoeven geven.

    Ik ben niet jaloers genoeg aangelegd om écht jaloers te zijn, maar dit wekt bij mij meer jaloezie op. Klinkt als een toffe oma! Doe er iets leuks mee en koop een bloemetje en wat chocola voor d'r, zou ik zeggen. (:
    Daarnaast vind ik het ook respectloos klinken om blij te zijn met het geld van iemand die is overleden. Zelfs al vind je dat, dat roep je niet van de daken.
    En ik heb niets met telefoons enzo, kan me niet boeien en niet deren.

    Maar wees er blij mee, want jij kan er zo te horen wel van genieten. Veel plezier! :Y)


    I can't even think straight.

    Leuk voor je, maar nee, ik ben niet echt jaloers. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Yoda schreef:
    .. Nee. Ik snap niet waarom je zo blij kunt zijn met een erfenis. People die and you think we'll be jealous because you're getting money?

    ^ ook al heb je die persoon nog nooit gezien ><

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 16:46 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Broadfields schreef:
    Ik vind het ronduit belachelijk dat je zo over een erfenis praat. Of je diegene nu kent of niet, er is iemand gestorven en jij probeert ons jaloers te maken met het geld van een overledene. Volgens mij hoor je daar toch iets respectvoller mee om te gaan.
    Je maakt mij er niet jaloers mee, absoluut niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik vind het inderdaad belachelijk hoe jij er zo over praat. Maar goed, het zal allemaal wel.
    Nee ben niet jaloers, aangezien de nieuwe iPhone eraan komt, en de 3G dus heel oud is. Ben erg blij met mijn BlackBerry (:


    To infinity and beyond •

    Yoda schreef:
    .. Nee. Ik snap niet waarom je zo blij kunt zijn met een erfenis. People die and you think we'll be jealous because you're getting money?

    This ^


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik kreeg een erfenis van 2000, en dan ben ik een van de 15 achterkleinkinderen...
    Ik kreeg een gratis iPhone. Die werd gestolen. En nu moet ik een 2ehands nieuwe zoeken.


    Food.

    Neh , ik heb een Blackberry Torch 9860 en een Samsung Galaxy S. :Y) Mijn pa betaald mijn abo's (A) En mijn iPhone werd gestolen XD Ik had mijn andere telefoons nog niet XD

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 16:52 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Leuk voor je, maar ik vind jouw reactie toch onrespectvol overkomen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Not jealous at all.


    Has no one told you she's not breathing?

    -> Slotje op aanvraag topicstarter


    I am an idiot, I move.