• Half-september krijgt ons gezin een erfenis waarvan ik 300 euro krijg waarvan ik zelf mag kiezen wat ik doe.
    Ik was van plan om er een nieuwe mobiel mee te kopen maar deze middag realiseerde ik me dat ik binnen 2 weekjes al verjaar!
    Dus toen kwam ik op het idee om een iphone 3gs te kopen!
    (Dan moet ik nog 79 euro van mijn verjaardag voor elkaar zien te krijgen, maar dat lukt denk ik wel...)

Dus, zijn jullie nu jaloers, of niet?! Xx.

Edit: Blijkbaar vind iedereen onrespectol tregenover de overleden persoon, hierbij wil ik wel even zeggen dat het nooit de bedoeling was om haar te beledigen of onrespectloos te zijn, ik wil hier nu mijn excuses aanbieden tegenover iedereen van jullie en tegen over de overledenen, sorry! (Al heb ik wel geprobeert het zo subtiel mogelijk uit te leggen...)

[ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:12 ]

Ik niet hoor. Op mijn rekening staat meer. Wees jij maar jaloers op mij. :Y)

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Mij niet. Geld maakt niet gelukkig.

26 - 02 - '16

Nope, ten eerste heb ik een iPhone 4, en ten tweede, ik heb meer geld dan dat.

We'll still love each other, forever and always. <3

Ik moet jaloers zijn omdat jij een erfenis krijgt en verjaardagsgeld en daarvan een iPhone koopt. Geweldig hoor (cat)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mij niet, ik heb een Samsung Galaxy, sowieso beter én mooier dan de iphone lol. Maar wel nice (:

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Ik vind het ronduit belachelijk dat je zo over een erfenis praat. Of je diegene nu kent of niet, er is iemand gestorven en jij probeert ons jaloers te maken met het geld van een overledene. Volgens mij hoor je daar toch iets respectvoller mee om te gaan.
    Je maakt mij er niet jaloers mee, absoluut niet.

everything, in time

Niet echt

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Broadfields schreef:
    Ik vind het ronduit belachelijk dat je zo over een erfenis praat. Of je diegene nu kent of niet, er is iemand gestorven en jij probeert ons jaloers te maken met het geld van een overledene. Volgens mij hoor je daar toch iets respectvoller mee om te gaan.

+ Ik moet geen onnodige apps en andere dingen op mijn telefoon. Het enige wat ik van Apple heb is mijn ipod classic en meer moet ik ook niet hebben.

Ex astris, sciencia

Broadfields schreef:

comfort in c h a o s

Broadfields schreef:

Daar ben ik het mee eens!

[ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 10:33 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Nee

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Ik haat iPhones, dus nee, niet jaloers.

Olive

Blackberry :Y)

So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

Utlapa schreef:
    (...)

+ Ik moet geen onnodige apps en andere dingen op mijn telefoon. Het enige wat ik van Apple heb is mijn ipod classic en meer moet ik ook niet hebben.

Daar ben ik het mee eens
    Ik doe nu al bijna een jaar met een nokia uit het jaar 0, en ik ben er best tevreden mee

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Haha niet echt, ik verdien mijn geld zelf. x')

ars moriendi