• Vind Sully Erna ook een lekkerding, want "Oh ja hoor, ik houd wel van een beetje ruig" :'D
    Toen ik meldde dat hij 44 is, maar ik dat niet erg vind zei ze "Nee, dat is een beetje te oud voor je. Dan kan ik hem beter nemen!"

Lieve oma, ik houd van je. :'D
    (Ze is overigens 78)

[ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:44 ]

Til hug og blod.

Geniale oma heb jij haha

Ging om deze foto;

Til hug og blod.

Haha je oma is echt leuk! :'D

Strider schreef:
    Haha je oma is echt leuk! :'D

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

haha, je hebt een leuke oma (;

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Klinkt herkenbaar :')

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Criska schreef:
    Klinkt herkenbaar :')

Tell us more! :')

Til hug og blod.

Awesome grandma! Mijn opa is ook zo'n grappenmaker (A).

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Bloodlust schreef:
    (...)
    Tell us more! :')

Ik plaatste iets over Enrique Iglesias op FB en mijn oma meteen. "Nou, deze jongen is me iets te jong maar voor zijn vader heb ik wel een weekje ruzie met je opa over." Zulk soort dingen, ook met voetballers. Haha.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Haha, awesome oma. Soms vergeet je dat oma's ook gewoon vrouwen zijn.:'D

[ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 17:28 ]

Hahaha, jou oma is awesome. (:

A person who never made a mistake never tried anything new

Heldin! _O_

ars moriendi

Criska schreef:
    (...)

Ik plaatste iets over Enrique Iglesias op FB en mijn oma meteen. "Nou, deze jongen is me iets te jong maar voor zijn vader heb ik wel een weekje ruzie met je opa over." Zulk soort dingen, ook met voetballers. Haha.

Haha, geweldig! ^^

Til hug og blod.

Huntelaar schreef:
    Heldin! _O_

26 - 02 - '16

Ja, mijn heldin is ze zeker. ^^

Til hug og blod.