• Nadat Zayn zijn account op twitter heeft verwijderd tweette Perez Hilton: "One Direction's Zayn Malik DELETES His Twitter! Called it! I said he'd be the first to leave 1D! This is the beginning (sic),"
    Nadat hij dat gestuurd hadden hebben Lady Gaga, Britney Spears en Miley Cyrus hem unfollowed op twitter, [url=http://www.ibtimes.com/articles/376362/20120822/perez-hilton-zayn-malik-lady-gaga-britney.htm[/url]klik hier voor het artikel[/url], en hij krijgt een heleboel haat van directioners.
    Ik ben benieuwd wat jullie hier allemaal van vinden.

    Ik vind Perez een klootzak. Ik vond hem altijd al een arrogante bal, maar hij heeft zich niet echt geliefder gemaakt. Ik hoop dat hij door de tweets die hij krijgt even lekker voelt hoe het is om zoveel haat over je heen te krijgen, al doet dat hem waarschijnlijk toch niets omdat hij denk dat hij fucking alles is. En dan te bedenken dat hij in 2010 meedeed aan een anti-pest campagne. Hoe fake en zielig kun je zijn?


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Oké, dit is echt wel gemeen! (cat)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Wtf, wat een rare gast :/

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 10:38 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik heb hem nooit gemogen, maar hij heeft het wel heel erg verkloot als Lady Gaga, Britney Spears en Miley Cyrus hem gaan ontvolgen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Perez is gewoon de king in andere artiesten afkraken. Ik mag hem al niet sinds de Tokio Hotel periode, aangezien hij tegen hun ook niet al te vriendelijk was. (cat)


    Let the Night embrace you

    Hij is echt raar. En je bent geen fan van iemand alsje gemene dingen over diegene gaat zeggen, tog wel goed van de directioners dat ze hem verdedigen:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    LOVATOCREW schreef:
    Wtf, wat een rare gast. :/


    26 - 02 - '16

    Sagitta schreef:
    Perez is gewoon de king in andere artiesten afkraken. Ik mag hem al niet sinds de Tokio Hotel periode, aangezien hij tegen hun ook niet al te vriendelijk was. (cat)


    Ex astris, sciencia

    Weirdo.

    Kill him with fire >.<


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik mag hem totaal niet.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Perez zegt gewoon wat hij denkt, en dat kan soms kwetsend zijn ja. Ik vind het - persoonlijk, aangezien ik een Directioner ben - wel een beetje te ver gaan wat hij zegt. Maar ja, ik vind het dan weer wel goed van Gaga, Miley Cyrus & Britney hem unfollowen. :')


    To infinity and beyond •

    ElfCitadel schreef:
    Ik heb hem nooit gemogen, maar hij heeft het wel heel erg verkloot als Lady Gaga, Britney Spears en Miley Cyrus hem gaan ontvolgen.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Never liked him. dit is nog een van de mildere dingen die hij uitspookt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik mag hem niet, ik vind 'm maar een zak.

    Zo hey
    je mag niet eens je eigen mening hebben
    tja
    waar gaat het heen met deze hel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.