• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    (Wiiihieeeeeeeeeeieeeeeeeeee!!!! IK BEN WEER THUIS. XD Maar ik kan strakjes pas RPG'en, nu moet ik even de koffer opruimen. -.- Maar dat wil ik niet. D:)


    One Who Travels A Higher Path.

    [halowa!!!!]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Jep, maar daarna ben ik fulltime vader.' zei ik zuchtend waarna ik de bal rechtstreeks in het doel schopte en er tevreden naar keek. 'Dus ik moet nog even van het beetje jong zijn genieten nu het nog kan.' zei ik waarna ik naar het doel liep om mijn bal te halen en terug te lopen.

    Kurt Hummel

    Ik schoot weer in de lach en keek haar geruststellend aan. 'Het is niet erg. Ik heb mijn lolletje ook weer gehad voor vandaag. Om eerlijk te zijn dacht ik in het begin ook even dat jij Blaine was.' lachte ik.

    Jayden Ian Archibald

    Ik kreunde toen hij zijn lippen rond mijn eikel sloot en voelde dat ik door alleen maar die aanraking al zonder hem te kunnen waarschuwen schokkend klaar kwam. Ik lag op de bank en hijgde even uit. Dat was echt geweldig.

    [JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 IK HEB JOU ZOOOOOO GEMISTTTTT *Knuffelt Insano helemaal plat.*]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even "gelukkig heeft Finn niets gehoord" ik kijk hem lachend aan.
    Emily begint ook vrolijk mee te lachen.

    Luke
    al snel kwam hij kalar en slikte ik het gewoon door.
    Ik ging half nasast/ op hem liggen in de bank en hijgde ook uit. "je bent echt goed weet je dat" ik grijns even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Gelukkig niet nee,' lachte ik, dat zou pas beschamend zijn. 'Al was hij wel kort daarna binnen gekomen.' mompelde ik erachter aan waarna ik even naar Emily keek die ook vrolijk met ons mee lachte. Ik streelde haar wangetje. 'Wat een popje ben je toch.' zei ik liefkozend tegen haar.

    Jayden Ian Archibald

    'Dat wist ik al,' zei ik een tikje arrogant, maar lachte daarna even. 'Jij kan er anders ook behoorlijk wat van.' zei ik naar waarheid. Even was ik verward, ik dacht dat Luke op meisjes viel? Of was het gewoon wat aanklooien. Volgens mij waren we gewoon friends with benefits.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "nu maar hopen dan dat hij niets heeft gehoord. al wist hij al wel dat ik op hem ben" ik zucht even. Ik zou er een moord voor doen om nog een kans te krijgen, al wist ik dat die niet meer zou komen.

    Luke
    Ik grinnik en kijk naar het plafond "weetje, eigenlijk wist ik het niet, maar nu ben ik er achter dat de meisjes gewoon voor delol waren" ik kijk hem even aan en verdrink in zijn ogen.

    [essen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Of je moet een van je vrienden meenemen, die op Emily past als er een wedstrijd of training is.' zeg ik.
    Ik kijk hem aan, en hou de bal even stil...


    [Welcome back!!!!!!! ;D ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik zag haar zuchten en in combinatie met wat ze zei was het niet moeilijk om erachter te komen dat ze er erg mee zat. Ik plantte mijn handen onder mijn kin en dacht even na over wat ik zou kunnen zeggen. 'Misschien komt er wel een andere jongen op je pad, maar dat zul je nooit weten als je er niet open voor staat.' zei ik. Ik was altijd al goed geweest in advies geven bij meisjes. Ik begreep ze beter dan dat ik jongens begreep, ook al ben ik een jongen.

    Jayden Ian Archibald

    'Dat had ik nooit verwacht van jou, aangezien je iedereen uitschold als homo.' zei ik naar waarheid, ik keek hem even aan waarna er automatisch een glimlach op mijn gezicht vormde. Ik wist even niet wat voor houding ik moest aannemen tegenover hem. 'Maar goed, ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen hiermee.' lachte ik een beetje.

    Finn Hudson

    'Alsof ze daar op zitten te wachten, zij hebben allemaal een eigen leven voor de boeg en hebben dan college of werk en ik wil Emily een veilige thuisbasis kunnen bieden. Ik denk niet dat het in combinatie gaat met voetbal, tenzij het weer vlakbij is maar ik denk niet dat ik iedere keer dat geluk zou hebben.' zuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk glimlachend naar de dokter, die zegt dat ik naar huis kan en dat ik helemaal beter ben en mijn ziekte ben ik er ook helemaal af van. Dus ben weer gezond. Ik heb natuurlijk alles meegekregen van Kurt, wat er in die maand is gebeurd en nu. Ik vond het vreselijk, maar aan de andere kant was ik blij dat er niets met mij meer is gebeurd. Kurt en ik hebben natuurlijk gesmst of hij was langsgekomen en alles. Nu stond ik naast mijn 'bed' en al helemaal aangekleed, alleen mijn auto staat thuis en ik wil dat Kurt me ging ophalen. Ik pakte mijn mobiel en verstuurde een smsje. 'Kurt, kom snel!! Er is iets met mijn gezondheid. Blaine' verstuur ik lachend terug. Ik wist dat hij nu helemaal in paniek zou raken en naar me toe zou gaan. Leunend tegen het bed wacht ik op Kurt. Mijn arm was niet meer in verband en ik was helemaal gezond. Mijn tas stond naast me en geduldig wachte ik op Kurt.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte naar Emma en stond op. Ik was voor nu vrij, want ik had een heel maand flink gewerkt en het was niet normaal. Kurt had ik amper gezien, af en toe hadden we afgesproken, maar dat was het. Natuurlijk wel gesmst, met Blaine hetzelfde. Finn had ik deze hele maand ontwijkt, af en toe zag ik hem lopen maar negeerde ik hem en liep ik gewoon weg. Ik had spijt wat er is gebeurd tussen ons en ik meende het allemaal niet wat ik tegen Finn zei. Emma weet wat er allemaal is gebeurd en ze was zo bezorgd om me, ze steunde me door dik en dun. En nu kon ze het niet meer aan zien, dat ik 'bijna' iedereen ontweek en alleen aan mijn studie ging werken. Dag en nacht had ik gewerkt en ik was doodop. Emma wil dat ik een paar weken rust neem en weer dingen ging doen met vrienden of uitrust. Maar school leide me af van Finn. Ik zuchte en knikte zwak en ze keek me streng aan, waarnaar ik opstond en naar buiten liep. Ik had alles meegekregen wat er met Rachel en met de anderen waren gebeurd via de tv en het was behoorlijk schokwekkend. Voor nu moest ik even uitrusten en niet meer aan Finn denken en over hem heen zetten. Wat natuurlijk moeilijk is, omdat ik van hem hou.

    (Dank u!! Ik heb je ook gemist, Chey!!!!!!! D: )

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Mhm, Sebas kan het doen, of Santana' mompel ik.
    'Het is dat je weet, niet alle wedstrijden kunnen in Amerika worden gespeeld' zucht ik...


    El Diablo.

    Topic 44


    El Diablo.

    rachel
    Ik zucht even "ik weet het Kurt maar elke keer als ik ehm zie slaat mijn hart op hol. het liefste zou ik verhuizen weg van hem maar dat kan niet en het zou laf zijn" ik zucht nogmaals.

    Luke

    Beschaamd glimlach ik. "ik wist het nooit echt. Ik heb nog nooit echt van iemand gehouden, behalve nu" ik zucht even en leg mijn hoofd op zijn borst. BIj hem voelde ik me echt een kleine peuter die naar zijn broer gaat.

    [ff douche


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Niets is laf, Rachel. Ik snap dat je..' Nadat ik dat had gezegd kreeg ik een sms'je. Ik glimlachte breed toen ik zag dat het van Blaine was. Hij stuurde me gewoon van die leuke en lieve sms'jes altijd. Ik had ze allemaal bewaard en las ze telkens weer over. Maar deze was anders. Verschrikt keek ik er naar en voelde ik mijn hart kloppen in mijn keel. Wat was er met Blaine? De ergste scenario's spookten door mijn hoofd op dit moment. Ik stond in een snelle beweging op, waardoor mijn stoel met een harde klap achterover viel. 'Ik moet gaan, er is iets met Blaine.' zei ik nogal in paniek. Ik rende als een bezetene naar het andere kant van het gebouw waar Blaine's kamer was. Ik wist volgens mij niet eens dat ik zo snel kon rennen. Ik duwde iedereen aan de kant die in de weg stond en allemaal keken ze me verbaasd aan, maar dat kon me even niets schelen. Helemaal buiten adem en hijgend stond ik nu voor hem. Ik kon even niets meer uit brengen vanwege zuurstof te Kort en keek hem dringend aan. Ik kwam even op adem en begon daarna te spreken. 'Wat is er?' vroeg ik bezorgd. 'Is het je ziekte? O-of je arm?! Of m-misschien iets anders? Heb je koorts? Voel je je niet lekker? Moet ik pijnstillers voor je vragen?' vroeg ik kriskras door elkaar aan hem.

    Jayden Ian Archibald

    Ik keek hem een even aan met een puzzelende blik in mijn ogen. Ik hoopte dat hij het niet over mij had. 'Je moet wel oppassen met snelle conclusies trekken, zoiets kan verwarrend zijn weet je?' vroeg ik een beetje bezorgd aan hem.

    Finn Hudson

    'Kan iemand me alsjeblieft wat lucht geven?!' riep ik ineens tegen Damon. 'Waarom moet iedereen altijd vanalles van me?! Ik moet een goede vader zijn, ik moet er zijn voor Rachel, ik moet oplossingen verzinnen, ik heb school, ik moet mijn stem op orde hebben voor Glee, ik moet fit zijn voor Football, en dan ook nog dit met voetbal, en terwijl ik dat alles op orde moet krijgen, doe ik blijkbaar ook nog eens een keer alles fout bij mijn vriendin. Aangezien ze tegen me schreeuwt dat het allemaal mijn schuld is! Ik ben het allemaal zo zat!' riep ik waarna ik boos van het veld afstormde. Ik deed eigenlijk echt vreselijk onredelijk tegen Damon, het was niet zijn schuld maar ik kon het op dit moment allemaal even niet aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St. James
    na een lang gesprek met de beveiliging heb ik ze overtuigd dat ik niet de slecherik was en mag ik gaan
    Wat een imbecielen, pakken ze mij op en laten ze de echt ontvoerders gaan.
    Wat is dat voor een beveiliging?
    Ik loop zuchtend naar de kamer van Rachel.
    'Ik weet dat je me niet wilt zien maar ik wil gewoon weten of het een beetje gaat met je..' zeg ik.


    Music is my life

    Damon

    Ik kijk hem na, en zie dat de rest hem ook na kijkt.
    Ik haal mijn schouders op, en loop naar Pepe en Fernando.
    'I was just saying.' mompel ik, en hou de bal weer hoog..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.