• Ik heb het over de geliefde Quechua tenten. Die mongrels zijn gemakkelijk om te zetten, maar dichtvouwen, nee bedankt.
    Na Pukkelpop hebben mijn zus en ik onze tent schoongemaakt en een nachtje laten drogen in de garage. Nu is zij vertrokken naar haar werk en vraagt mijn oma of ik de tent kan dichtdoen.
    Ik heb het geprobeerd, maar ik geraak niet tot de laatste stap. Die dingen krijg ik na 3 jaar nog niet dicht. Onnozele rotdingen.

    hahah ik heb nog nooit zon tent gehad xD
    maar t klinkt heel grappig dat je je tent niet dicht kan krijgen :$


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Herkenbaar. Die van ons stond in de tuin open (We hebben een volkstuin en ik slaap in de schuur) en , omdat we de tent niet dicht kregen stond hij nog op het gras. Toen is die weggewaaid en zagen mensen op de snelweg een vliegende tent!


    Firm believer of all that is magic

    Oh you!


    SLOAN.

    Er zit toch altijd een handleiding bij? Op bivak op kamp hebben we ook wel gesukkeld met die tenten maar na een beetje proberen lukte het wel...


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Ik heb ook een gooitentje, maar niet van Quechua. Die van mij krijg ik gewoon makkelijk terug opgevouwen hoor (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Spectrum schreef:
    Er zit toch altijd een handleiding bij? Op bivak op kamp hebben we ook wel gesukkeld met die tenten maar na een beetje proberen lukte het wel...

    Er zit een tekening bij, maar daar geraak ik niet verder mee :-)

    ChetUbetcha schreef:
    hahah ik heb nog nooit zon tent gehad xD
    maar t klinkt heel grappig dat je je tent niet dicht kan krijgen :$


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Invaesion schreef:
    (...)
    Er zit een tekening bij, maar daar geraak ik niet verder mee :-)

    Haha, je moet eerst de tent dubbel plooien (met de zijkanten naar elkaar denk ik), en dan iets heel raar draaien ofzo en dan nog eens dubbel plooien dan in die zak mollen!xd
    Hier ben je waarschijnlijk niks mee ea?xd


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Haha op pukkelpop stond echt de hele camping vol met die dingen, en heel veel mensen lieten ze gewoon achter omdat ze ze niet dicht kregen.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Spectrum schreef:
    (...)
    Haha, je moet eerst de tent dubbel plooien (met de zijkanten naar elkaar denk ik), en dan iets heel raar draaien ofzo en dan nog eens dubbel plooien dan in die zak mollen!xd
    Hier ben je waarschijnlijk niks mee ea?xd

    Neee indd :d sorry :x

    Squidward schreef:
    Haha op pukkelpop stond echt de hele camping vol met die dingen, en heel veel mensen lieten ze gewoon achter omdat ze ze niet dicht kregen.

    Hja, en de kringloopwinkels verkopen ze door voor 5euro :d

    hahaha jaa die dingen zijn echt vervelend dicht te krijgen.


    As travars

    Ik heb sinds een dikke maand zo'n tentje. Ik was er meteen mee weg. Ik ben ondertussen al vaak gaan kamperen en het is me altijd op mijn eentje gelukt. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja. Je moet de techniek doorhebben, dan is het easy like shit.
    Je moet, als je het plooit en het koord errond wilt doen, moet je zorgen dat het alletwee de grote delen even groot zijn en mooi op elkaar liggen. Let daarop voordat je het op de grond legt om te plooien.
    Moet ik de stappen nog eens goed uitleggen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh, die kuttenten. Ik kreeg die van ook nooit dicht, maar ondertussen heb ik 'm al zo vaak moeten opvouwen dat het nu wel lukt :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.