• Statussen zou handig zijn zoals, Afwezig, zo terug, eten, bellen, douche, Tv, telefoon,..
    anders sta ja op on en moet je even weg en dan moet je alles afsluiten en dat vind ik nogal lastig...

    Char.X

    het is maar een idee maar ik vin het handig.


    *He's the one.

    Das idd wel een goeie:O
    Maar ik weet niet waarom dat hier nodig is..
    Ik bedoel, het is niet zoals op msn dat mensen onnodig tegen je gaan lullen:S
    Toch zou het verder wel leuk zijn:P

    X'jes Mo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Bij mij gebeurt het soms wel dat iemand dan een kwartier al iets gzegt heeft en dan ebn ik er niet,, das wel kak..


    *He's the one.

    Maar er staat toch ook al zoiets als 'quizlet maken' 'profielen bekijken' ...
    Andere dinge:P
    & Jaah,als ge gaat douchen ofzoo,dan logt ge Toch ff uit?
    Of aan de Telefoon,da is toch Nii Zoo lang...
    Dr is hier geen Chat,dus voor mij is het ni Nodig
    xx


    everybody needs a song.

    ja dat lijkt me wel een leuk idee!

    Xx Mell!


    Be Yourself!

    Nah, ik vind dat niet echt nodig.

    Het is op zich wel leuk, alleen niet echt nuttig. Dus dan zou dan toch onnodige moeite zijn? (Kun je ook gewoon op je profiel zetten. Duurt alleen wat langer.)

    Maar ik log nooit uit. Druk gewoon op dat rode kruisje rechtsbovenin.

    t is wel leuk maar nodig vind ik niet en p.s het rode kruisje zit bij mij linktboven in XD nee eg war maak geen geintje!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Maar er staat toch ook al zoiets als 'quizlet maken' 'profielen bekijken' ...
    Andere dinge:P
    & Jaah,als ge gaat douchen ofzoo,dan logt ge Toch ff uit?
    Of aan de Telefoon,da is toch Nii Zoo lang...
    Dr is hier geen Chat,dus voor mij is het ni Nodig
    xx

    ja maar al ben je aan het eten staat er niet 'is aan het eten' ;D


    don't Worry...Be gay.

    t is wel leuk maar nodig vind ik niet en p.s het rode kruisje zit bij mij linktboven in XD nee eg war maak geen geintje!


    Heb je zo'n apple ding..?
    Die hadde wij op school, die dingen zijn kut :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bij mij gebeurt het soms wel dat iemand dan een kwartier al iets gzegt heeft en dan ebn ik er niet,, das wel kak..

    ja das kak he x3


    don't Worry...Be gay.

    Bij mij gebeurt het soms wel dat iemand dan een kwartier al iets gzegt heeft en dan ebn ik er niet,, das wel kak..

    ja das kak he x3

    iid drm zou het handig zijn maar iks nap wel dat de ander ehet nutteloos vinden,,!!!maar voor sommige waar onder ik is het nu eenmaal hanidg


    *He's the one.

    Zou ook wel handig zijn, als je ff aan de telefoon hangt, of je bent naar de wc.
    Maar aan de andere kant, het is dan voor korte duur, dus als je terug bent merk je wel of je iets hebt gemist.
    En als je langer weg bent log je gewoon uit.

    ik vind handig idee!!


    life your life

    ik vind handig idee!!


    life your life

    ik vind handig idee!!


    life your life