• Waarschijnlijk weten jullie allemaal wel dat Zayn zijn twitteraccount heeft verwijderd wegens haat. Daarom is deze actie opgestart. Spread the word & doe mee 30 augustus want de 1DFandom begint echt uit de hand te lopen.

    Het loopt uit de hand en dit maakt het er echt niet beter op.


    Your make-up is terrible

    Lol,dat was snel. Hij had z'n Twitter gisteren verwijderd en nu al wordt er iets aan gedaan.
    En ik heb geen Twitter. Ookal betwijfel ik of ik het daadwerkelijk zou tweeten als ik er één had. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Assassin schreef:
    Het loopt uit de hand en dit maakt het er echt niet beter op.

    Ik weet inderdaad niet echt of het zal helpen,
    en is dit niet een beetje te snel?


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Kan er iemand me uitleggen wat er is gebeurd dan ? Ik volg 1D niet zo dicht maar nu ben ik wel nieuwsgierig... :3


    None but ourselves can free our minds.

    I really don't give a shit. Dit veroorzaakt alleen maar ruzies op het forum.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Lol, ain't that de truth. (Het deel waar ze zeggen dat het fandom uit de hand loopt. Dear god.)
    Toch betwijfel ik dat dit veel gaat helpen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het een goed idee
    dit is gewoon niet leuk meer. er zijn zoveel mensen die beweren dat ze fan zijn, maar ondertussen haat sturen naar eleanor, danielle, perrie en de jongens zelf.. it's called Directionater. En er wordt ook gezegd dat je dat bent als je niet genoeg van de jongens weet. Nou, dat is echt onzin. Zolang je van hun muziek houdt en je ze leuk vindt zoals ze zijn, ben je gewoon een directioner. wat maakt het uit als je niet weet wanneer zayn jarig is? Ik weet het van mn beste vrienden soms niet eens.. dat betekent niet dat ik een directionater ben.. Dat ben je alleen als je haat stuurt naar de jongens en hun familie en vrienden. En die mensen verzieken het fandom.


    What by Zeus' beard is going on????

    Heb geen twitter.(cat)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:19 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    REC0VERY schreef:
    Kan er iemand me uitleggen wat er is gebeurd dan ? Ik volg 1D niet zo dicht maar nu ben ik wel nieuwsgierig... :3

    Boze en Jaloerse fans zijn te ver gegaan met Perrie en Zayn en beledigen Zayn als ik het goed begrijp.
    Het staat allemaal uitgelegd in een topic dat staat bij actieve topics, maar eerlijk snap ik er niet heel veel van.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    LOVATOCREW schreef:
    Heb geen twitter.

    +1:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    REC0VERY schreef:
    Kan er iemand me uitleggen wat er is gebeurd dan ? Ik volg 1D niet zo dicht maar nu ben ik wel nieuwsgierig... :3


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    /care


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Het loopt uit de hand en dit maakt het er echt niet beter op.


    This.^^
    Plus, waarom zou je het gaan tweeten als je zelf niets hebt gedaan? Ik bedoel de jongens weten zelf ook wel dat er wel 'normale' fans zijn...


    There is nothing more badass than being yourself

    CyberLord schreef:
    /care


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ZeusBeard schreef:
    Ik vind het een goed idee
    dit is gewoon niet leuk meer. er zijn zoveel mensen die beweren dat ze fan zijn, maar ondertussen haat sturen naar eleanor, danielle, perrie en de jongens zelf.. it's called Directionater. En er wordt ook gezegd dat je dat bent als je niet genoeg van de jongens weet. Nou, dat is echt onzin. Zolang je van hun muziek houdt en je ze leuk vindt zoals ze zijn, ben je gewoon een directioner. wat maakt het uit als je niet weet wanneer zayn jarig is? Ik weet het van mn beste vrienden soms niet eens.. dat betekent niet dat ik een directionater ben.. Dat ben je alleen als je haat stuurt naar de jongens en hun familie en vrienden. En die mensen verzieken het fandom.


    Precies, ik bedoel, fans zijn er toch om hun idool te supporten in alles wat ze doen al is het niet altijd goed fzo. En het fandom loopt echt niet alleen maar uit de hand doordat Zayn zn account heeft verwijderd. Wat dacht je van dat zogenaamde fans willen dat Niall uit de band stapt en dat soort dingen. Als mensen allemaal haat sturen op twitter, facebook en alle social media, heb ik soms echt het gevoel dat ik een slechte Directioner ben, al heb ik niks gedaan. Misschien denken andere mensen hier anders over, maar ik geef alleen mijn mening....