• Waarschijnlijk weten jullie allemaal wel dat Zayn zijn twitteraccount heeft verwijderd wegens haat. Daarom is deze actie opgestart. Spread the word & doe mee 30 augustus want de 1DFandom begint echt uit de hand te lopen.

    Ik denk dat iedereen dan beter iets anders kan tweeten. Als 'we love you guys nomatter what' (ik noem maar wat ghehe). Gewoon iets om te laten weten dat we om ze geven :3

    Kan iemand me trouwens vertellen wat er dan aan de hand is tussen Harry en Louis? De rest weet ik, maar dat dus niet..

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 10:28 ]


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Kelloggs schreef:
    Ik denk dat iedereen dan beter iets anders kan tweeten. Als 'we love you guys nomatter what' (ik noem maar wat ghehe). Gewoon iets om te laten weten dat we om ze geven :3

    Kan iemand me trouwens vertellen wat er dan aan de hand is tussen Harry en Louis? De rest weet ik, maar dat dus niet..

    Louis vond de grappen over Larry Stylinson niet leuk meer en dat gaf een enorme druk op zijn relatie met Eleanor, en blablabla.
    Is het dat wat je wilt weten of bedoel je iets anders?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:08 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Assassin schreef:
    Het loopt uit de hand en dit maakt het er echt niet beter op.


    comfort in c h a o s

    Sorry maar dit is echt belachelijk. Waar halen ze ingodsnaam de informatie vandaan dat de jongens Lux niet meer mogen zien ? En waarom zouden Harry en Louis opeens niet meer zo goed kunnen opschieten ?
    Dit fandom zou véél leuker zijn zonder dat mensen onnodig drama starten.
    Een Sorry bericht gaat echt niets helpen, als mensen verandering willen moeten ze er zelf maar zorgen dat ze hun gedachten soms voor zich houden en de grens tussen fan en stalker niet overschrijden.


    The soul needs autumn.

    Hij heeft zijn twitter terug dus no worries.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Londinium schreef:
    (...)
    Louis vond de grappen over Larry Stylinson niet leuk meer en dat gaf een enorme druk op zijn relatie met Eleanor, en blablabla.
    Is het dat wat je wilt weten of bedoel je iets anders?


    :C Ja dat was inderdaat wat ik wou weten, dankjewel <3


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Kaboeki schreef:
    Hij heeft zijn twitter terug dus no worries.


    26 - 02 - '16

    Deze actie is niet meer nodig, slotje.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn