• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics dump dingetje]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [>Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [topics]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    >Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    "Mannen zijn gewoon makkelijker in dit soort dingen, ik wil graag mee. Maar dan zal ik je alleen maar vervelen." Hij haalt luchtig zijn schouders erbij op. Daarna knikt hij op mijn woorden. Ik besluit hem gewoon te vertrouwen en anders voelt hij mijn wraak wel. Ik weet dat hij me dit gunt dus als hij idioot begint te doen, zal ik hem voortaan gewoon negeren, alsof hij lucht is. Misschien word ik wel beste vriendinnen met Alice, gewoon om hem irriteren dan.
    "Het is dat je me zou irriteren met je gezeur wanneer ik eindelijk klaar ben en we naar huis gaan, anders had ik je heus wel mee genomen." grinnik ik. Ik ken het, ik heb het zovaak meegemaakt. Het eeuwige gezeur, terwijl je nog nie eens tien minuten in een winkel staat. Ze zijn ongeduldig en alles lijkt voor hen wel uren te duren, terwijl dat helemaal niet zo is. Eigen schuld dus.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter.
    "Het is dat je me zou irriteren met je gezeur wanneer ik eindelijk klaar ben en we naar huis gaan, anders had ik je heus wel mee genomen." grinnikt ze en ik kijk haar vermakelijk aan.
    Onbewust was mijn hand alweer richting de mok gegaan waar eerder koffie in zat, maar toen ik erachter kwam dat ik deze leeg had gedronken, zuchtte ik en stond op om nog meer te pakken. Toen ik echter bij het koffiezetapparaat stond, keek ik naar haar om. "Ik had nog wat koffie voor je overgelaten. Wat ben ik toch bedachtzaam voor de medemens hé?" Gniffelde ik en pakte nog een mok erbij, waarna ik deze inschonk totdat het tot bijna de rand vol zat en ik hierna mijn arm uitstak naar haar, zodat ze het aan kon pakken. "Drink op, dan kan je me vertellen wat voor kleding je gaat halen. Rokjes, jurkjes en dingetjes vast," Grinnikte ik en leunde tegen het aanrecht aan.
    "Maar voordat je, je koffie krijgt, haal eerst Kyle." Anders zit hij weer de hele tijd alleen, zelfs ik vond het zielig voor hem. En dat zegt wat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt me vermakelijk aan en reikt naar de lege mok. Het duurt even voordat hij beseft dat hij deze al leeg had, zucht en staat op om meer te pakken. Bij het koffieztapparaat kijkt naar mij om.
    "Ik had nog wat koffie voor je overgelaten. Wat ben ik toch bedachtzaam voor de medemens hé?" gniffeld hij en pakt nog een mok erbij.
    "Oh, heerlijk bedachtzaam, Blaise." grijns ik, met een lichte sarcastische ondertoon in mijn stem. Hij vult de mok tot hij bijna overstroomt en steekt zijn arm naar mij uit zodat ik hem aan kan pakken.
    "Drink op, dan kan je me vertellen wat voor kleding je gaat halen. Rokjes, jurkjes en dingetjes vvast." grinnikt hij terwijl hij tegen het aanrecht aanleunt. Met één wenkbrauw opgetrokken reik ik naar de mok maar zijn aankomende maar weerhoud mij van hem aanpakken.
    "Maar voordat je je koffie krijgt, haal eerst Kyle." Ik glimlach en knik.
    "Je hebt helemaal gelijk, dat is wel zo aardig denk ik." Ik loop naar de deur toe en steek mijn hoofd eruit. Ik heb namelijk geen zin om weer terug naar de trap te lopen, ook al is dat maar enkele meters.
    "Kyle! Kom je ook naar de keuken? Ik wil koffie." roep ik luid waarna ik Blaise triomfontelijk aankijk en de mok uit zijn hand overneem waarna ik tegen het aanrecht geleund blijf staan en mijn eerste slok neem.
    "Hm, lekker. Bedankt." zeg ik genietend.


    Your make-up is terrible

    Susanna | Heks.

    Ik glimlach en sla mijn armen rond zijn schouders. Ik stoot af met mijn goede been, een beetje te hard en naa een heleboel gewankel liggen we beiden op de grond. Fijn. Ik kijk rond me, gelukkig is het niet zo druk en zijn er weinig mensen. 'Wat denk je van een tweede poging?' Ik glimlach superbreed.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Voor mij geen probleem.' lach ik en ze probeert het nog een keer. Dit keer vallen we niet. 'Zo gaat dat beter.' grinnik ik. 'Ik vind het persoonlijk hier beter dan in het hoofdkwartier.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Kyle Dyer

    Angel vertrok zonder op antwoord van mij te wachten. Lachend schudde ik iets mijn hoofd. Ik bleef even zitten en net op het moment dat ik op stond om weer verder te gaan met de dozen verscheen Angels hoofd om het hoekje.
    'Kyle! Kom je ook naar de keuken? Ik wil koffie,' riep ze luid. Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ik pas Angel!' riep ik terug. 'Drink je koffie maar, ik ga alvast verder met de dozen,' voegde ik er nog aan toe. Nu wachtte ik niet op antwoord en liep naar de twee kamers toe om verder te gaan met het verplaatsen van dozen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    LostMagic schreef:
    Ian Sadler
    'Voor mij geen probleem.' lach ik en ze probeert het nog een keer. Dit keer vallen we niet. 'Zo gaat dat beter.' grinnik ik. 'Ik vind het persoonlijk hier beter dan in het hoofdkwartier.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    nvm

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 9:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    'Ik zou een vreselijk liegebeest zijn als ik zou zeggen dat je geen gelijk had.' Ik hou me vast. Het doet deugd om nog eens buiten te zijn.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler | Hunter
    'En als we geluk hebben moeten we niet meer terug.' mompel ik zachtjes en loop naar het ijskraam. 'Wat wil je Olive?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks
    'Koffie met meloen.' Iedereen vond het een vreemde combinatie, ik vond het lekker. Pas dan drong het tot me door dat hij gezegd had dat me misschien niet meer terug moesten. 'Wat bedoelde je?', vraag ik als we betaald hebben en op een bankje zitten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28