• Het is heel simpel
    Wat heb jij op dit moment aan?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spijkerbroek, roze shirt met de tekst 'ik trek het niet meer', blote voeten.


    26 - 02 - '16

    Trainingsbroek, hemdje + blouse. & een handdoek op me hoofd. (krul)

    Moet nog omkleden, vnv word het; spijkerbroek, hemdje + blouse. hehe.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Spijkerbroek, blauwgroenig shirtje met LOVE OUT LOUD.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Zo'n hippiebroek met het kruis tussen de enkels (letterlijk) en allemaal verschillende lapjes erop, een zwart hemdje met daarover mijn vage zwarte poncho-met-mouwen-geval, en de meest afzichtelijke sloffen ever (maar warm zijn ze wel). En al mijn ringen, kettingen en festivalbandjes, maar dat zijn al geen kledingstukken meer, die zijn zo ongeveer een deel van me. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ondergoed
    Mijn grijze joggingbroek
    En een U Mad? T-shirt =3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Panini schreef:
    Spijkerbroek, blauwgroenig shirtje met LOVE OUT LOUD.


    Shirt uit de Sting?


    i put the fun in funeral

    Istilmiste schreef:
    Zo'n hippiebroek met het kruis tussen de enkels (letterlijk) en allemaal verschillende lapjes erop, een zwart hemdje met daarover mijn vage zwarte poncho-met-mouwen-geval, en de meest afzichtelijke sloffen ever (maar warm zijn ze wel). En al mijn ringen, kettingen en festivalbandjes, maar dat zijn al geen kledingstukken meer, die zijn zo ongeveer een deel van me. (:


    Klinkt interessant, ik eis een foto :3


    i put the fun in funeral

    Ondergoed, baggy jeans, zwart hemdje en een houthakkersblousje.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ondergoed, paarse broek, zwart hemdje


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ondergoed, donkergroene spijkerbroek, blauw met rood geblokt overhemd met opgestroopte mouwen, donkerblauwe vans waarvan de hak en de neus oranje zijn, blauw horloge, armband.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ondergoed
    Nieuwe, skinny blauwe broek
    wit hempje
    Wit/beige hempje met vlinders
    Nieuw zwart colbert met driekwart mouwen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Donkergroene broek, hooggehakte leren enkellaarsjes, een zwart kanten t-shirt met korte mouwen en oorbellen.


    The night is dark and full of terrors.

    Ondergoed, lange donkere spijkerbroek, donker shirt met een skull en de tekst 'Rock rebel'.

    Ondergoed, hemd, korfbalrokje, korbalshirt, sportsokken


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    ondergoed (uiteraard?)
    2 bruinige armbandjes
    blauwe short
    h&m blauw met ehm vormpjes op hemdje :'D


    effort never betrays you