• Het is heel simpel
    Wat heb jij op dit moment aan?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ondergoed, donkere jeans, een lichtgeel Spiderman shirt, een zwart vestje en roze hello kitty vans :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Jaqen schreef:
    (...)
    Alleen... sokken..? (cat)


    Jup. Ik hou ervan als alles vrij kan rondzwaaien. Maar ik haat koude voetjes D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Skinny jeans, all-stars, houthakkersblouse, d.blauw hemdje, elastiekje, knipje, bril, koeienarmband, sokken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    - Adidas trainings broek (zwart met goude strepen)
    - Paars hempje
    - Ondergoed


    (Be)lieve in (you)rself

    ondergoed
    rood t-shirt van the sting
    spijkerbroek
    grijze sokken
    een soort all stars
    riem ;p
    horloge ;p

    Zwarte broek. Zwarte sokken. Zwarte riem. Zwart hemd. Zwarte bh. Zwart ondergoed. (bat)

    Ondergoed, sokken, rode skinny, zwart topje, daarover heen nog een zwart topje met gaas aan de achterkant & geruite all stars :3

    oh, en een ketting met een macaron <3


    Destroy what destroys you.

    Donkergroene Allstars, een zwarte skinny jeans, groene sokken, een zwart topje, een groen halflang topje met een doodshoofd erop en een zwart vestje. En een ring van m'n vriendje (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ondergoed
    Korte/oude knalroze legging
    Donkerblauw hempje met print

    Ik zit nog in mijn pyjama


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ondergoed
    Rode pyjamabroek van Coca Cola
    Topje van 'Young, Wild & Free'

    idk man, I'm too lazy to get dressed.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ondergoed (krul), zwart hemdje, donkerblauwe short en verder niets. Ja, een dunne fleecedeken haha, maar dat heb ik niet echt aan


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ondergoed
    Lange zwarte skinny
    Zwart/wijd shirtje met print
    Een paar elastiekjes om mijn pols
    Contactlenzen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ondergoed
    zwarte jeans
    grijs topje
    :)

    Oversized grijze sweater van mijn broer + roze short. Ik heb koude benen, maar ben te lui om naar boven te lopen en om te kleden.


    i put the fun in funeral

    Mijn paardrij broek, paardrij sokken, chaps die ik nog om heb... en een streepjes hemdje.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore