• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:19 ]

Nice :'D. Ik geloof ook hard in het bovennatuurlijke.
    'S nachts hoor is soms dat iemand de wc doorspoelt beneden, maar als ik dan zelfs opsta liggen mijn ouders nog allebei te slapen.

Happiness can be found, even in the darkest of times.

Audacity schreef:
    (...)

Neem mij mee en dan vormen we een ghost hunting team 8D

Deal! :Y)

Wiarda schreef:
    (...)
    Dit. Plus; als je er echt last van hebt en je denkt dat het idd iets van een geest oid is, kan het echt geen kwaad om hardop te zeggen dat je hier geen zin in hebt. Ik heb zelf ook wel eens gehad dat ik heel duidelijk voetstappen op de overloop hoorde terwijl ik alleen thuis was, en toen vroeg ik of het wat stiller mocht aangezien ik wilde slapen. Heb er nooit meer iets van gehoord :Y)

Dat klinkt zo raar... Als ik nu hardop zou zeggen 'laat me met rust'... x3

Strider schreef:
    (...)
    Dat klinkt zo raar... Als ik nu hardop zou zeggen 'laat me met rust'... x3

Da's wel waar. Aan de andere kant; er is niemand die je kan uitlachen :'D

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
    (...)
    Da's wel waar. Aan de andere kant; er is niemand die je kan uitlachen :'D

Ja, oké. Heb je een punt haha.

Audacity schreef:
    Awesome 8D. Je schrijft toch een horror? Lijkt me genoeg inspiratie! Ik ben zelf helemaal niet into bovennatuurlijke dingen en alles, maar ik wil echt nog eens 'geesten oproepen' met vriendinnen en dan een beetje gaan kloten met 't licht en alles. 't Is leuk om je vrienden de stuipen op het lijf te jagen :3.

Dat zou ik niet doen...

There is nothing more badass than being yourself

LeClos schreef:
    (...)

Dat zou ik niet doen...

Wel joh, da's geinig.

i put the fun in funeral

ik kan daar geen verklaring voor geven. maar dat van geesten oproepen lijkt misschien geionig maar ik heb genoeg vrehalen op internet gelezen dat je het niet moet doen enzo..

vroeger drufde ik ook nooit in de spiegel te kijken bang dat Bloody Marie er was en er uitkwam en je zou vermoorden ofzo...

heb heel lang niet in de spiegel durven kijken maar later werden we gerust gesteld en dat holp en toen dufde ik het wel weer. - was op de bassisschool -

joh, ik heb geen last van dat bovennatuurlijke spul. maar soms als ik op bed lig en me moeder en me zusje liggen ook op bed, hoor ik beneden allemaal geluiden als of er nog iemand wakker is en benden zit. maar het zullen de buren wel zijn die laat op bed gaan. we wonen in 2 onder eenkaps woining dus je hoort goed wat de buren doen - bijv. kei luide muziek opzetten en dat 's avonds rond een uur of 11 -

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:45 ]

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

LeClos schreef:
    (...)

Dat zou ik niet doen...

Waarom niet?

CyberLord schreef:
    Ik geloof in het bovennatuurlijke, dus ik zou zeggen het waren geesten. Ik kan ook niet zo snel een verklaring voor dat in de garage bedenken. Voor het raam wel, dat zou een schaduw kunnen zijn dat door een voorbij rijdende auto is gemaakt. (Als daar al auto's rijden.)

Bad decisions make good stories.

Strider schreef:
    (...)
    Waarom niet?

Als je een geest oproept heb je echt een hele grote kans dat de er ook iets komt, en dat is meestal kwaadaardig. Het oproepen is geen probleem maar het wegkrijgen dat is een probleem, zo'n kwade geest blijft namelijk.
    Dus het is niet zo slim om geesten op te roepen.

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

CyberLord schreef:
    Ik geloof in het bovennatuurlijke, dus ik zou zeggen het waren geesten. Ik kan ook niet zo snel een verklaring voor dat in de garage bedenken. Voor het raam wel, dat zou een schaduw kunnen zijn dat door een voorbij rijdende auto is gemaakt. (Als daar al auto's rijden.)

Life is full of fake people

Ik ga dit dus niet lezen, grote kans dat ik dan niet kan slapen vanavond. :"D
    Alles met geesten vind ik awesome... totdat het donker wordt.

Sorry. ^^

Dragneel schreef:
    Ik ga dit dus niet lezen, grote kans dat ik dan niet kan slapen vanavond. :"D
    Alles met geesten vind ik awesome... totdat het donker wordt.

Sorry. ^^

Haha geeft niet. x3

Ik geloof niet meer in het bovennatuurlijke. Eerst wel, maar toen kwam ik erachter dat iemand allerlei dingen verzon en toen ik weer helder ging denken was al het andere ook gewoon onzin.
    Het is waarschijnlijk niets, al kan zoiets je wel een beetje bang maken, dat heb ik ook wel eens. Maar waarschijnlijk waren het gewoon de gordijnen, was het gewoon een schaduw van het een of ander en dat hij open en dicht ging.. Tja, wind of misschien heeft die deur gewoon dat hij soms uit zichzelf dichtgaat (Mijn deur heeft daar een soort mechanisme voor x3)

yeehh