• Ik wil er met iemand over praten via PB aangezien de desbetreffende personen ook hier op Q zitten, ik heb er absoluut géén ruzie meer maar ik weet niet meer wat ik moet.


    Het kan zijn dat het langzaam gaat want ik zit op mijn mobiel en die kan af en toe geen bereik hebben.


    Wie mag ik n PB sturen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yeah sure, mijn postbox staat open ;)
    If I can help you, I will help you. =)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je mag mij wel een pb sturen als je dat wilt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil best proberen te helpen. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je mag mij PB'en.

    Je mag mij ook wel PBen. Ik ben lang online dus ik heb de tijd.


    Your make-up is terrible

    Ookal zie ik dat je al kandidaten genoeg hebt, je mag mij ook steeds een pb sturen (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Partyhard schreef:
    Ookal zie ik dat je al kandidaten genoeg hebt, je mag mij ook steeds een pb sturen (:

    Je mag mij best PB'en, en áls het over personen op Q gaat, ik ben newbie dus neutraal haha.


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Mij mag je altijd pb'en :3


    Shoganai i ne~

    Mij mag je ook Pb'en hoor! ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Partyhard schreef:
    Ookal zie ik dat je al kandidaten genoeg hebt, je mag mij ook steeds een pb sturen (:

    Assassin schreef:
    Je mag mij ook wel PBen. Ik ben lang online dus ik heb de tijd.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Shinhwa schreef:
    Mij mag je altijd pb'en :3


    26 - 02 - '16

    Mij mag je ook altijd wel PB'en! Als je nog iemand nodig had. Ik heb teveel vrije tijd, haha! :'D

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:33 ]

    Haha, zoveelste in rij maar als je met iets zit, mij mag je ook altijd pb'en.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.